Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Selectie seizoen 2014/2015

Gestart door zeewolde, maart 21, 2014, 11:21:36

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2014, 07:30:13
Want? Veel spelers tekenen vaak voor twee jaar. Als hij al doorbrak was je hem na een jaar kwijt!
Pure pech, veel supporters waren op training van hem gecharmeerd, maar het lukt hem gewoon niet.

Kan allerlei oorzaken hebben dat die niet goed tot zijn recht komt. Heb hem ook wel goeie dingen zien doen hoor, maar kansen heeft die in het begin van het seizoen natuurlijk genoeg gehad. Misschien komt het er toch nog uit, laten we het hopen.

Ik snap de gok overigens wel hoor, jammer genoeg hebben ze die gok met Leeuwin niet genomen door hem nog langer vast te leggen.

Cambuur058

Selectie 2014/2015

GK: Nienhuis, Zeinstra, Coremans
RB: Droste, de Vries
CV: Leeuwin, vd Laan, Dijkstra, v Boxel
LB: Bijker, Pereira*

CVM: El Makrini, v Brakel
CM: Ritzmaier, Mulders**
CAM: Bakker, van Moorsel

RV: Schepers, Schokker Lukoki
LV: Feldballe, Manu de Graaf
SP: Hemmen, Barto, Ogbeche*, Christovao

*Pereira en Ogbeche hebben aflopende contracten. Cambuur heeft nog niet laten weten of ze deze gaan verlengen. De mogelijkheid bestaat dus dat ze alsnog blijven.
**Mulders heeft een amateurcontract, lijkt me niet dat ze deze gaan opwaarderen tot een profcontract.

De aflopende contracten van Christovao, de Graaf, de Vries, Coremans en van Brakel worden waarschijnlijk niet verlengd. Deze jongens zijn dus waarschijnlijk ook niet bij Cambuur volgend seizoen.

Ritzmaier, Lukoki, Manu, van Moorsel en van Boxel zijn allemaal gehuurd, keren terug dus terug naar hun clubs.
Dat betekent dus dat er op dit moment 12 spelers Cambuur gaan verlaten...
Dan bestaat er ook nog de kans dat enkele jongens verkocht worden (Leeuwin, Mohamed, Bakker) maar daar gaan we nog maar even niet van uit.

Dan blijven er dus veertien spelers over. De Omdat de TS het liefst de posities dubbel bezet heeft moeten daar nog een stuk of tien/elf spelers bij. Als ze voor dubbele bezettingen gaan:
- Een derde keeper, want dat hoort gewoon zo. Goedkope jongen uit de buurt met een amateurcontract.
- Een rechtsback.
- Een linksback. (Rechts/linksback is gelijk opgelost als Pereira een nieuw contract krijgt.)
- Als Leeuwin blijft, 1 linksbenige CV. Als Leeuwin niet blijft, een rechtsbenige én linksbenige CV.
- Een verdedigende middenvelder.
- Twee 'echte' middenvelders.
- Een aanvallende middenvelder.
- Een rechtsbuiten.
- Een spits.
- Een linksbuiten.

Maar wie moet SCC halen?

Lijst met aflopende contracten Eredivisie: http://www.transfermarkt.nl/nl/spieler/vertragsende/basics_NL1.html
Lijst met aflopende contracten Jupiler: http://www.transfermarkt.nl/nl/spieler/vertragsende/basics_NL2_2014.html
Rest van de competities zijn daar ook te vinden.

Enkele namen die mij opvielen uit de Eredivisie:
- Falkenburg (GAE)
- Donald (Roda)
- Sno (RKC)
- Koolwijk (NEC)
- Buijs (NAC)
- Houtkoop (GAE)
- Van Ooijen (PSV)

Geen idee of ze haalbaar zijn, of een versterking, maar leken me leuke spelers voor Cambuur.

Enkele namen die mij opvielen uit de Juup:
- Türk (VVV) voor de breedte
- Marengo (Volendam) voor rechts/linksbuiten, misschien niet basis maar is echt een goede speler.
- Kuwas (Volendam) voor rechts/linksbuiten, zelfde als met Marengo
- Khalouta (Fortuna) als vervanger voor Christovao.

En natuurlijk kan Cambuur spelers van de topclubs huren, en een huurling van Groningen zit er vast ook weer bij.
Spelers kopen lijkt me ondenkbaar in de situatie waarin Cambuur zit. Misschien een kleine transfersom voor een goede Juup speler zoals Veldwijk.

Iemand nog namen?

Collingwood

Loopt het contract van Türk af? Dan zou het me niets verbazen als hij er bij gaat komen volgend seizoen. Afgelopen zomer is ook al geprobeerd hem terug te halen.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

we zijn toch verplicht om een beloften team te hebben als je in de ere div blijft.

aan nieuwe spelers wordt druk gewerkt.net als vorig jaar zou ik me er niet te veel zorgen
over maken.

verder hangt het er vanaf wie je zelf verkoopt en voor hoeveel poen natuurlijk.

ik zou zelf zeker proberen weer bij de topclubs leuke spelers te huren voor normale
prijzen.

piene hassus

Türk weggooid geld, gien rendement op un enkele frije trap na. Ferdedigt niet met, laat syn man lope, ens.

Cambuur058

Citaat van: piene hassus op april 03, 2014, 21:06:58
Türk weggooid geld, gien rendement op un enkele frije trap na. Ferdedigt niet met, laat syn man lope, ens.
is niet minder dan paco vind ik

Lore

Citaat van: denistel op april 03, 2014, 20:56:34

ik zou zelf zeker proberen weer bij de topclubs leuke spelers te huren voor normale
prijzen.

Mee eens, maar liever niet meer dan dit jaar!

piene hassus

Paco ist oek niet, sit te min spirit in

Cambuur058

Citaat van: piene hassus op april 03, 2014, 22:01:19
Paco ist oek niet, sit te min spirit in
turk = paco met betere traptechniek, maar verdedigt iets minder mee
turk zou dan wel eens de beste traptechniek van de selectie hebben, das toch ook iets

okkele

Citaat van: denistel op april 03, 2014, 20:56:34

prijzen.

bij handhaving moet dat zeker lukken.
er is nu wel bewezen hoe een talent in lwd kan groeien.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Harry L.

Nu ons eerste, meest succesvolle (prachtige, overweldigende etc.) jaar na een lange afwezigheid in de eredivisie er bijna op zit ben ik bang dat ons een complete leegloop te wachten staat. Na Lodeweges zullen Leeuwin, Manu, lukoki en Ritzmaier zeker vertrekken. Buiten deze spelers vrees ik voor het behoud van v/d Belt, Makrini, Bakker en Bijker. Ik hoop van harte dat ik weer te pessimistisch ben en dat de schade beperkt blijft. Mocht het wel gebeuren dan kan je weer op punt 0 beginnen. :|

Treb

Met verkoop van sommige spelers, meer geld uit tv-beelden, geen aanleg kunstgras en andere verbouwingen stadion is er veel meer te besteden volgend jaar. Cambuur is na dit jaar aantrekkelijker geworden om voor te spelen en ik heb alle vertrouwen in vd Belt en co.

Komt allemaal goed.  :)

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op april 11, 2014, 20:19:33
Nu ons eerste, meest succesvolle (prachtige, overweldigende etc.) jaar na een lange afwezigheid in de eredivisie er bijna op zit ben ik bang dat ons een complete leegloop te wachten staat. Na Lodeweges zullen Leeuwin, Manu, lukoki en Ritzmaier zeker vertrekken. Buiten deze spelers vrees ik voor het behoud van v/d Belt, Makrini, Bakker en Bijker. Ik hoop van harte dat ik weer te pessimistisch ben en dat de schade beperkt blijft. Mocht het wel gebeuren dan kan je weer op punt 0 beginnen. :|

Je kan het ook omdraaien: voor een aantal spelers zul je een transfersom ontvangen, waarmee je het negatieve eigen vermogen kan wegwerken (Makrini, Bijker, Bakker en Leeuwin). Dit biedt de club op de langere termijn misschien ook weer meer perspectief. Zeker gezien het werk wat de TS en het bestuur in de afgelopen jaren hebben geleverd heb ik er wel vertrouwen in.
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op april 11, 2014, 20:23:50
ik heb alle vertrouwen in vd Belt en co.

Komt allemaal goed.  :)

Maar heb je ook vertrouwen genoeg in co. alleen??

Ik denk ook dat we er goed voorstaan in augustus, hoor, maar wel graag met van der Belt!
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Ritzmaier, Lukoki, Manu, van Moorsel, van Boxel, Christovao, van Brakel, de Vries, Coremans & de Graaf verlaten SCC sowieso. Daarnaast denk ik dat Leeuwin, Bakker en El Makrini ook een transfer naar een andere club maken.
Pereira en Ogbeche hun contracten lopen af en die zijn (nog) niet verlengd.
Het geld voor die salarissen komt dan ook weer vrij en zolang vd Belt en co blijven heb ik er alle vertrouwen in dat ze met dat vrijgekomen geld + extra sponsorgelden, tv rechten, geen stadionaanpassingen, kunstgras, etc. ze weer een waardige selectie voor volgend seizoen kunnen neerzetten.