Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

666

Het mooiste is wel dat als er een 9000 seizoenskaarten (schatting) worden verkocht, er ook minder dagjes mensen voorbij komen die alleen maar tegen de top in ons stadion zitten. Ik ben zeer content met de toeloop.

De mensen die nu een SK aanschaffen zijn denk ik al een paar keer eerder in het stadion geweest en weten nu wel wat er volgend jaar van hen verwacht wordt  :0= SKREEUWUH en gek doen.  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bakker90

En nu opschieten met dat nieuwe stadion... gas op de plank..!! Hoop dat ze noodtribunes aanschaffen..!! Ik ga volgende week mijn seizoenskaart verlengen..!!

pvanbuijtene

Citaat van: 666 op april 18, 2014, 16:41:52
Het mooiste is wel dat als er een 9000 seizoenskaarten (schatting) worden verkocht, er ook minder dagjes mensen voorbij komen die alleen maar tegen de top in ons stadion zitten. Ik ben zeer content met de toeloop.

De mensen die nu een SK aanschaffen zijn denk ik al een paar keer eerder in het stadion geweest en weten nu wel wat er volgend jaar van hen verwacht wordt  :0= SKREEUWUH en gek doen.  :devil

En ik neem aan ook weinig uitsupporters op de tribune....

Destroyer

Citaat van: Bakker90 op april 18, 2014, 16:45:20
En nu opschieten met dat nieuwe stadion... gas op de plank..!! Hoop dat ze noodtribunes aanschaffen..!! Ik ga volgende week mijn seizoenskaart verlengen..!!

|:) :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Seizoen is nog niet eens afgelopen :') en dan straks al alle seizoenskaarten fut?

Galdiano

Dramatische administratie!

Woon al ruim 4 jaar op huidig adres, waar ik eerder al wel mijn verlengingen binnen kreeg.
Nu is die binnen gekomen op oud adres  :( ZEER ZEER SLECHT!!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op april 18, 2014, 16:19:37
http://www.omropfryslan.nl/nijs/drokte-seizoenskaarten
Mixed feelings. Ben helemaal blij met de aanwas. Maar het gehalte gloryhunters is hoog... Hopen dat de nieuwkomers blijvertjes zijn. In voor en tegenspoed!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Citaat van: Len Cantello op april 18, 2014, 17:03:47
Mixed feelings. Ben helemaal blij met de aanwas. Maar het gehalte gloryhunters is hoog... Hopen dat de nieuwkomers blijvertjes zijn. In voor en tegenspoed!!!

Zal altijd mensen blijven mocht het minder gaan.. na 2009 is gemiddelde ook stuk omhoog gegaan dan daarvoor dus zal wel.... vele zullen dit jaar ook geweest zijn en as dezelfde mensen als tegeb dkv en vitesse er zijn gaan we een sfeervol jaar tegemoet :proost

Lwdscc

Noord-, West- en Oost-tribune al uitverkocht  8P
Topic kan 7 juni denk ik wel weer dicht ;)  8P

carlo de leeuw

vandaag onze 2 sk verlengt, maar 1 extra konden we wel schudden.
Mensen die voor volgend seizoen voor ut eerst een sk willen wens ik veel succes!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Lwdscc op april 18, 2014, 17:23:18
Noord-, West- en Oost-tribune al uitverkocht  8P
Topic kan 7 juni denk ik wel weer dicht ;)  8P

:0= FANTASTISCH

Ik verleng mn seizoenkaart na 16 mei.
Dan is mn vakantiegeld binnen.
Dat wordt dan mn 20e seizoenkaart op rij  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 18, 2014, 21:44:23
:0= FANTASTISCH

Ik verleng mn seizoenkaart na 16 mei.
Dan is mn vakantiegeld binnen.
Dat wordt dan mn 20e seizoenkaart op rij  :y

Waar zit je, in de 010 box?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Wat de ruk? Ik heb nog niet eens tijd gehad om mijn formulier in te vullen... Nou dat word dan maar een seizoen op Zuid dus.  :|

Had het liefst nog willen wachten tot na mijn extra vakantieloon of in ieder geval na deze maandloon maar ik vrees dat het dan al allemaal ruim uitverkocht zou zijn..

Dokkumer

Citaat van: drg op april 20, 2014, 17:11:22
Wat de ruk? Ik heb nog niet eens tijd gehad om mijn formulier in te vullen... Nou dat word dan maar een seizoen op Zuid dus.  :|

Had het liefst nog willen wachten tot na mijn extra vakantieloon of in ieder geval na deze maandloon maar ik vrees dat het dan al allemaal ruim uitverkocht zou zijn..
Had je geen SK dan? Zonde... Zit trouwens met hetzelfde verhaal.

drg

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2014, 22:27:10
Had je geen SK dan? Zonde... Zit trouwens met hetzelfde verhaal.

Nooit gehad, om meerdere redenen, ondanks dat ik eigenlijk elke wedstrijd ben geweest dat ik kon.

Dit seizoen al een paar wedstrijden moeten missen om die gloryhunters en successupporters, en nou blijkt nog geen paar dagen nadat bekend is dat men weer kan verlengen/inschrijven dat 3 tribunes al compleet uiverkocht zijn voor volgend seizoen (terwijl ik waarschijnlijk elke wedstrijd wel weer tegen een paar lege plaatsen aan mag staren). Pas dit weekend de boel uit kunnen printen en invullen, zal wel iemand anders vragen mijn inschrijving naar het stadion te brengen, want die is ook alleen open op ongangbare tijden, een avond open was misschien wel handig geweest. Laat staan dat ik verdomme postzegels heb om dat apparaat op te sturen 8P we leven goddomme anno 2014, er zou minstens een systeem moeten zijn waar je op de site letterlijk je stoel kunt kiezen