Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
66 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: drg op april 20, 2014, 22:33:31
Nooit gehad, om meerdere redenen, ondanks dat ik eigenlijk elke wedstrijd ben geweest dat ik kon.

Dit seizoen al een paar wedstrijden moeten missen om die gloryhunters en successupporters, en nou blijkt nog geen paar dagen nadat bekend is dat men weer kan verlengen/inschrijven dat 3 tribunes al compleet uiverkocht zijn voor volgend seizoen (terwijl ik waarschijnlijk elke wedstrijd wel weer tegen een paar lege plaatsen aan mag staren). Pas dit weekend de boel uit kunnen printen en invullen, zal wel iemand anders vragen mijn inschrijving naar het stadion te brengen, want die is ook alleen open op ongangbare tijden, een avond open was misschien wel handig geweest. Laat staan dat ik verdomme postzegels heb om dat apparaat op te sturen 8P we leven goddomme anno 2014, er zou minstens een systeem moeten zijn waar je op de site letterlijk je stoel kunt kiezen
Als je gewoon elke keer om 9uur een kaartje bestelde als de verkoop begon was je bij elke wedstrijd aanwezig geweest.

Je kan ook gewoon iets opsturen zonder postzegel dan moet cambuur die zegel betalen ;p

drg

Citaat van: siepelsjeu op april 20, 2014, 22:36:46
Als je gewoon elke keer om 9uur een kaartje bestelde als de verkoop begon was je bij elke wedstrijd aanwezig geweest.

Je kan ook gewoon iets opsturen zonder postzegel dan moet cambuur die zegel betalen ;p

bij de derby en paar andere wedstrijden is mij dat ook prima gelukt, echter begin ik met werken om 8:30 en als ik in alle hectiek en door omstandigheden er niet aan toe kom om binnen 3 minuten over 9 een kaartje te bemachtigen is de kans groot dat ze er niet meer zijn.

Zo heb ik dus bv de wedstrijden tegen ajax en vitesse gemist...

ps. ik heb ook geen enveloppen, tis verdomme geen 1980 meer

sccweestwel

Citaat van: drg op april 20, 2014, 22:41:47
bij de derby en paar andere wedstrijden is mij dat ook prima gelukt, echter begin ik met werken om 8:30 en als ik in alle hectiek en door omstandigheden er niet aan toe kom om binnen 3 minuten over 9 een kaartje te bemachtigen is de kans groot dat ze er niet meer zijn.

Dit verhaal moet je ook aan je baas uitleggen, en hem dan vertellen dat we in 2014 leven en dat 60% thuis werkt :devil

Galdiano

Wat geeft jou meer recht om erbij te zijn (drg) dan een ander met losse kaarten?
Als je er zo graag bij wil zijn koop je een sk!

Waarom zou Cambuur avond en/of weekenden een avond verkoop houden als het toch wel uitverkocht raakt?

Uitwedstrijden vind ik een ander verhaal: ik ben namelijk van mening dat skhouders eerst mogen, dan clubkaarthouders!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Citaat van: drg op april 20, 2014, 22:41:47

Dan koop je enveloppen ...

siepelsjeu

Weet iemand of de administratie vandaag open is?

John Hiatt

Citaat van: siepelsjeu op april 21, 2014, 10:13:50
Weet iemand of de administratie vandaag open is?

Lijkt me dat ze mogen genieten van een vrije dag.

drg

Citaat van: siepelsjeu op april 21, 2014, 10:12:58
Dan koop je enveloppen ...

Dat is 't punt niet dat ik wil maken, het gaat mij er meer om dat tegenwoordig 99% van alle administratie die iemand heeft digitaal afgehandeld kan worden, jammer dat Cambuur nou net onder die 1% valt. Dit is met name zwaar vervelend omdat zij ook alleen open zijn op kantoortijden, zo maak je het heel erg ontoegankelijk voor sommige mensen.

Ik heb trouwens begrepen dat ze daar wel gewoon een overzicht hebben van alle stoelen waar op staan welke bezet zijn en niet, als ze dat nou eens online konden zetten en dat je letterlijk je plek uit kon kiezen.

dizzhead

Citaat van: drg op april 21, 2014, 15:43:58
Dat is 't punt niet dat ik wil maken, het gaat mij er meer om dat tegenwoordig 99% van alle administratie die iemand heeft digitaal afgehandeld kan worden, jammer dat Cambuur nou net onder die 1% valt. Dit is met name zwaar vervelend omdat zij ook alleen open zijn op kantoortijden, zo maak je het heel erg ontoegankelijk voor sommige mensen.

Ik heb trouwens begrepen dat ze daar wel gewoon een overzicht hebben van alle stoelen waar op staan welke bezet zijn en niet, als ze dat nou eens online konden zetten en dat je letterlijk je plek uit kon kiezen.

T is allemaal ook niet gratis hé, die systemen... en dat voor een keer per jaar gebruik. Ik snap t wel, maat to vorig jaar zijn we in 11 seizoenen misschien 6 keer uitverkocht geweest, dus de investeringen zijn nooit nodig geweest. Laat staan dat de centen er voor waren en zijn.

drg

Citaat van: dizzhead op april 21, 2014, 16:04:57
T is allemaal ook niet gratis hé, die systemen... en dat voor een keer per jaar gebruik. Ik snap t wel, maat to vorig jaar zijn we in 11 seizoenen misschien 6 keer uitverkocht geweest, dus de investeringen zijn nooit nodig geweest. Laat staan dat de centen er voor waren en zijn.

Weet dat het geld kost maar een online formulier is zomaar in elkaar gezet.

drg

Net bericht van degene die mijn inschrijving inleverde, volgens hem zat ik bij de laatste 4  |:), zitten we dadelijk op 9600 seizoenskaarten? Of blijft er ook een losse kaartverkoop over?

Viper

Seizoenkaarten uitverkocht

Vorige week vrijdag was het al niet meer mogelijk om een nieuwe seizoenkaart aan te vragen voor de Noord-, West- en Oost-tribune. Sinds vandaag is het ook niet meer mogelijk om een nieuwe seizoenkaart aan te vragen voor de Zuid-tribune.

Huidige seizoenkaarthouders kunnen hun plek nog wel verlengen tot 6 juni aanstaande. Daarna komen alle gereserveerde plekken te vervallen. Er zijn wachtlijsten aangemaakt, voor het geval er na 6 juni nog plekken vrijkomen.
De aanvragen voor nieuwe seizoenkaarten worden op deze wachtlijsten gezet. Je kunt nog op de wachtlijst komen door een aanvraag in te leveren met e-mailadres. Na 6 juni wordt er contact opgenomen over de mogelijkheden van een seizoenkaart.

http://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarten-uitverkocht

Collingwood

Schitterend dit. Zegt wel iets over de prestaties en sfeer van dit seizoen. Mooie inkomsten ook voor de club. Betekent daarnaast dat er minder uitsupporters in de thuisvakken zullen zitten bij wedstrijden tegen bijvoorbeeld Feyenoord of Ajax (of we moeten hier Heracles-taferelen krijgen, maar dat lijkt me toch niet).

Natuurlijk wel jammer voor mensen die niet altijd kunnen komen, en daarom liever met losse kaarten werken. Blijven daar eigenlijk nog wel een paar van beschikbaar elke wedstrijd?
Kalmte alleen kan u redden.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Unknown