Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
61 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Mooi  |:) |:) |:)
Hoop dat ik vandaag die brief over verlenging eens binnenkrijg  8P

Daddy T.

Citaat van: Collingwood op april 22, 2014, 11:38:36

Natuurlijk wel jammer voor mensen die niet altijd kunnen komen, en daarom liever met losse kaarten werken. Blijven daar eigenlijk nog wel een paar van beschikbaar elke wedstrijd?
Tsja, als je garantie voor een plekje wil hebben, zeker tegens de toppers, dan had je dit seizoen al een seizoenkaart aangeschaft of halverwege dit seizoen. Afwachten en er vanuit gaan dat er wel kaarten over blijven blijft risico en dat blijkt nu de club booming is. Er blijven nog wat losse kaarten over maar met > 6.000 clubcardhouders (en dat worden er steeds meer!) wens ik hen veel succes tussen 8:55 en 09:05 uur bij start kaartverkoop.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Collingwood

Citaat van: Daddy T. op april 22, 2014, 12:03:20
Tsja, als je garantie voor een plekje wil hebben, zeker tegens de toppers, dan had je dit seizoen al een seizoenkaart aangeschaft of halverwege dit seizoen. Afwachten en er vanuit gaan dat er wel kaarten over blijven blijft risico en dat blijkt nu de club booming is. Er blijven nog wat losse kaarten over maar met > 6.000 clubcardhouders (en dat worden er steeds meer!) wens ik hen veel succes tussen 8:55 en 09:05 uur bij start kaartverkoop.

Die mensen zijn inderdaad niet te benijden!
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: Lwdscc op april 22, 2014, 11:49:11
Mooi  |:) |:) |:)
Hoop dat ik vandaag die brief over verlenging eens binnenkrijg  8P

Als je die voor gisteren niet hebt ontvangen (check ook ff je mail, ik heb hem ook per mail ontvangen) moet je even contact opnemen met de de administratie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 22, 2014, 11:38:36
Natuurlijk wel jammer voor mensen die niet altijd kunnen komen, en daarom liever met losse kaarten werken. Blijven daar eigenlijk nog wel een paar van beschikbaar elke wedstrijd?

Tsjaaa, ik kan nooit 17 wedstrijden, maar moest wel sk'en kopen. Dat verlies moet we dan maar nemen. Of komt er nog een systeem waar ongebruikte sk'en aangeboden kunnen worden?
Henk, held, bedankt

speculeter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2014, 13:36:24
Tsjaaa, ik kan nooit 17 wedstrijden, maar moest wel sk'en kopen. Dat verlies moet we dan maar nemen. Of komt er nog een systeem waar ongebruikte sk'en aangeboden kunnen worden?
ms kunnen we in het nieuwe seizoen hier
iets mee doen?
Dat ongebruikte s.kaarten hier worden aangeboden?

siepelsjeu

ja als caambuur zich bij Viagogo aansluit dan kun je je seizzoenkaart aanbieden en de koper krijgt er dan een losse kaart van gedrukt

EastSide058

:0= Waar blijft dat nieuwe stadion  |:) |:) |:) |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

Citaat van: EastSide058 op april 22, 2014, 14:02:08
:0= Waar blijft dat nieuwe stadion  |:) |:) |:) |:)

Krijg zo'n idee dat ze deze zomer wel even 2000 plaatsen bij mogen zetten, dat nieuwe scorebord en 't kassaplein kunnen wel ff ruimte maken voor een tijdelijke tribune toch? En voor de rest de grachten vullen!

hobbes

Het wordt volgens mij pas verlies als je minder dan 10 wedstrijden gaat, anders ben je sowieso voordeliger uit.

Viper

Ik hoop niet dat er veel mensen die nu een seizoenkaart hebben genomen af en toe een wedstrijd bezoeken, dan hebben we straks steeds lege plaatsen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op april 22, 2014, 14:56:57
Het wordt volgens mij pas verlies als je minder dan 10 wedstrijden gaat, anders ben je sowieso voordeliger uit.

_O_ Je hebt (bijna) gelijk, bij 11 wedstrijden kom je op Zuid op 187 euro uit terwijl de sk 175 kost. Dit jaar 13 wedstrijden gehaald, dus dat moet lukken.
Henk, held, bedankt

pvanbuijtene

Door dat stadion inmiddels te klein is en het uitverkicht is met seizoenskaarten is het wel moeilijker om nieuwe aanwas dit seizoen te krijgen... voor "nieuwe" supporters wordt het moeilijk om wedstrijden te volgen en als je eenmaal in stadion bent geweest wil je niks anders meer...

Tijd voor nieuw stadion |:)

Daddy T.

Citaat van: pvanbuijtene op april 22, 2014, 15:16:35
Door dat stadion inmiddels te klein is en het uitverkicht is met seizoenskaarten is het wel moeilijker om nieuwe aanwas dit seizoen te krijgen... voor "nieuwe" supporters wordt het moeilijk om wedstrijden te volgen en als je eenmaal in stadion bent geweest wil je niks anders meer...

Tijd voor nieuw stadion |:)

Er zijn ook nog 17 uitwedstrijden te bezoeken, al mogen we er toch wel vanuit gaan dat ook daar de seizoenkaarthouders voorrang krijgen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Collingwood

Er blijven volgens Henk Albers slechts 600 losse kaarten beschikbaar voor vrije verkoop volgend seizoen. Tevens zijn er 400 plaatsen in het uitvak, dus volgend jaar zullen er 9000 seizoenkaarthouders zijn!
Kalmte alleen kan u redden.