Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

@SCCambuurLwd: Bij Seizoenkaarthouders die nog geen brief of mail hebben ontvangen valt deze week een brief op de deurmat met meer informatie! #Cambuur

Destroyer

Nu lijkt het echt wel verstandig met noodtribunes te gaan werken, denk dat we per wedstrijd nu wel 12 a 13k kaarten kunnen verkopen!  :0= OPSCHIETEN MET DAT NIEUWE STADION!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

carlo de leeuw

als Cambuur vanaf nu voor meerdere jaren in de eredivisie weet te blijven dan zie ik het somber in voor hen die nu geen seizoen kaart hebben! :scc SK = collectors item!

The Prominence

Citaat van: carlo de leeuw op april 22, 2014, 18:45:34
als Cambuur vanaf nu voor meerdere jaren in de eredivisie weet te blijven dan zie ik het somber in voor hen die nu geen seizoen kaart hebben! :scc SK = collectors item!

ik bewaar mijn seizoenkaarten allemaal  |:)

drg

Zal inderdaad lastig gaan worden als er geen plaatsen meer bij komen

666

Citaat van: carlo de leeuw op april 22, 2014, 18:45:34

En er worden geen extra inkomsten gegenereerd. Heel erg jammer, maar mooi dat het iedere wedstrijd uitverkocht is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tukker

Citaat van: Collingwood op april 22, 2014, 16:30:17
Er blijven volgens Henk Albers slechts 600 losse kaarten beschikbaar voor vrije verkoop volgend seizoen. Tevens zijn er 400 plaatsen in het uitvak, dus volgend jaar zullen er 9000 seizoenkaarthouders zijn!
600 plaatsen is online verkoop van 09:00 tot 09:01
Succes voor wie geen sk heeft
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cor

Denk ook als eerste ploeg van de eredivisie de seizoenkaarten voor 14/15 nu al uitverkocht!!  :0= TROTS!!

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 22, 2014, 20:35:26
600 plaatsen is online verkoop van 09:00 tot 09:01
Succes voor wie geen sk heeft
Niet zo bescheiden..
Van 9:00:00 tot 9:00:15 hooguit :devil

dizzhead

Citaat van: Cor op april 22, 2014, 20:41:59
Denk ook als eerste ploeg van de eredivisie de seizoenkaarten voor 14/15 nu al uitverkocht!!  :0= TROTS!!
Officieel moeten velen nog wel even verlengen hé.... Kan altijd iemand afvallen (door verhuizing, gezondheid, financieel en SV's); dus nu zijn we uitverkocht, maar na 6 juni verwacht ik nog wel dat er nog een kaartje of 100 vrij zullen komen.

Tukker

Citaat van: dizzhead op april 22, 2014, 20:51:06
Officieel moeten velen nog wel even verlengen hé.... Kan altijd iemand afvallen (door verhuizing, gezondheid, financieel en SV's); dus nu zijn we uitverkocht, maar na 6 juni verwacht ik nog wel dat er nog een kaartje of 100 vrij zullen komen.
Die 100 man staan nu al op de wachtlijst  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Daddy T.

Citaat van: 666 op april 22, 2014, 20:29:31
En er worden geen extra inkomsten gegenereerd. Heel erg jammer, maar mooi dat het iedere wedstrijd uitverkocht is.
Prijzen van seizoenkaart weer es met 10 euro verhogen, laten vallen van 65+/jeugdkorting, uitvak gebruiken bij geen opkomst, noodtribunes creëren in de hoeken, kortom genoeg manieren om komende jaren een paar ton extra aan inkomsten te pakken.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

dizzhead

Citaat van: Tukker op april 22, 2014, 21:00:43
Die 100 man staan nu al op de wachtlijst  :thumbsup

Ik vraag mij eigenlijk het volgende af:
Stel je staat 1e op de totale wachtlijst. Echter wel voor een aanvraag van een SK op noord, maar op zuid is er wat vrij. Wordt je dan benaderd dat er een kaart alternatief is? Of gaat die dan naar de eerste op de lijst die oorspronkelijk een aanvraag voor zuid had?
Hoe gaat dit straks in zijn werk, denkt de club hierover na of wordt er straks weer iets gedaan wat weer op allemaal kritiek gaat stuiten?

Vragen, vragen, vragen.

El Ma-kri-niii

Ik denk dat er per tribune een wachtlijst is. Stel je voor dat je bovenaan die lijst van Noord staat, had je op het moment van aanvragen ook direct voor Zuid kunnen kiezen lijkt mij.

CambuurAmersfoort

opzich prachtig dat het allemaal zo leeft, heerlijk om te zien! maar wat is het tegelijkertijd doodzonde dat er geen mogelijkheden zijn om een man of 1000 extra te plaatsen. ik denk zelfs met een plek of 3000 extra zit t volgend jaar bijna structureel vol.

volgensmij zijn we inderdaad de eerste club die is uitverkocht, kan op internet niks anders vinden.
met een seizoenskaarten aantal van 9000 zouden we op plek 9 of 10 komen qua seizoenskaarten! prachtig tocj om te zien dat de club met t 15e stadion zo hoog zit in de vaste supporters! in mijn ogen de belangrijkste reden voor de geweldige sfeer, het kleine aantal dagjesmensen.

wat ik ook wel leuk vond om te zien: dkv had in 2010 ruim 21.000 seizoenskaarten verkocht. afgelopen jaar 14.000. ik denk echt dat als we de ruimte haddeb gehad wij dit jaar zomaar over hun aantal heen hadden kunnen gaan! schiet op met dat stadion!!