Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 22, 2014, 21:24:09
Ik denk dat er per tribune een wachtlijst is. Stel je voor dat je bovenaan die lijst van Noord staat, had je op het moment van aanvragen ook direct voor Zuid kunnen kiezen lijkt mij.
En anders hebben we hier altijd nog de chat. Helemaal gratis en voor niks
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Scc01

Is er al onderzocht of we voor Oost en West noodtribunes kunnen plaatsen? Net als Zwolle?

Galdiano

8P
Citaat van: Scc01 op april 23, 2014, 07:35:49
Is er al onderzocht of we voor Oost en West noodtribunes kunnen plaatsen? Net als Zwolle?

Ja er komen 500 extra zitplaatsen voor west!  8)

Echter vrees ik dat ik in de rust niet fatsoenlijk meer naar de toilet kan! Is nu al een half uur wachten op west!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oostside

Citaat van: Galdiano op april 23, 2014, 07:41:32
8P
Ja er komen 500 extra zitplaatsen voor west!  8)

Echter vrees ik dat ik in de rust niet fatsoenlijk meer naar de toilet kan! Is nu al een half uur wachten op west!

een biertje minder en je kan de hele wedstrijd zien!  8)

Ruppppert

is idd al een wachtlijst voor tribunes vooral voor Noord dacht ik. Misschien idd een optie voor een extra tribune voor west(zoals in de play offs)

speculeter

Staat vandaag in de krant id.
Ze willen voor West een noodtribune maken voor 500
personen.

John Hiatt

Als ik het goed begrijp is dat voor losse verkoop. Goede zaak dat dat gebeurt, maar het toont weer aan hoe groot de noodzaak is voor een nieuw stadion.

speculeter

Citaat van: John Hiatt op april 23, 2014, 09:18:32
Als ik het goed begrijp is dat voor losse verkoop. Goede zaak dat dat gebeurt, maar het toont weer aan hoe groot de noodzaak is voor een nieuw stadion.
ja id voor losse verkoop.
zou inhouden dat als alle sk houders verlengen
we 9000 vaste sk hebben.
1100 voor losse verkoop.
en 400 voor uitvak.

Galdiano

Pak je toch iedere wedstrijd pak hem beet 10.000 euro mee!
Tuurlijk heb je die investering maar hierdoor kun je wel weer 1 a 2 spelers halen ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

"Een brief met meer informatie" wat moet ik me daar bij voorstellen? Ontvang ik niet gewoon de brief die ik eigenlijk al eerder had willen hebben? Zo moeilijk is het toch niet om alle brieven tegelijk te versturen, of mails. Personen links/rechts naast me hebben al mail gehad.

Len Cantello

Citaat van: papier op april 23, 2014, 09:56:07
"Een brief met meer informatie" wat moet ik me daar bij voorstellen? Ontvang ik niet gewoon de brief die ik eigenlijk al eerder had willen hebben? Zo moeilijk is het toch niet om alle brieven tegelijk te versturen, of mails. Personen links/rechts naast me hebben al mail gehad.
Stop met klagen en bel ff naar 't stadion. Dan weet je 't.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lwdscc

''Een logisch gevolg van het sportieve succes is dat bij thuiswedstrijden straks een zeer beperkt aantal kaarten beschikbaar is. De club wil daarom extra zitplaatsen creëren bij de hoofdtribune.

,,Het gaat om ongeveer vijfhonderd plaatsen. Dat zou al erg mooi zijn", aldus algemeen directeur Gerald van den Belt. ,,Die kaarten kunnen dan structureel in de losse verkoop.

Met het oog op de veiligheid moeten we ons plan nog bespreken met de KNVB en de gemeente. De hoofdtribune is de enige plaats waar wij kunnen uitbreiden."

papier

Citaat van: Len Cantello op april 23, 2014, 10:02:07
Stop met klagen en bel ff naar 't stadion. Dan weet je 't.

Ik blijf bellen naar die lui, schiet toch niet op. Meerdere malen gebeld ivm uitkaart, zou ik ook mail over krijgen. Nooit gehad. Uitkaart ook niet. Genieten.

Len Cantello

Citaat van: papier op april 23, 2014, 10:09:56
Ik blijf bellen naar die lui, schiet toch niet op. Meerdere malen gebeld ivm uitkaart, zou ik ook mail over krijgen. Nooit gehad. Uitkaart ook niet. Genieten.
Stap op de fiets en er heen. Geef je ze daar eerst een draai om 'e oren. Daarna vergeten ze je nooit weer!

Zonder gekheid, ben met je ens dat het daar op de admini zo nu en dan een bende is.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

papier

Citaat van: Len Cantello op april 23, 2014, 10:11:53
Stap op de fiets en er heen. Geef je ze daar eerst een draai om 'e oren. Daarna vergeten ze je nooit weer!

Zonder gekheid, ben met je ens dat het daar op de admini zo nu en dan een bende is.

Ik wil gewoon verdomd graag weer een seizoenskaart natuurlijk.

Wel fraai zo'n 500 plekken extra, ziet er ook mooier uit... voor oost is eigenlijk ook gewoon weinig plek voor stoelen, denk max 2 rijen?