Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: papier op april 23, 2014, 10:14:19
Ik wil gewoon verdomd graag weer een seizoenskaart natuurlijk.

Wel fraai zo'n 500 plekken extra, ziet er ook mooier uit... voor oost is eigenlijk ook gewoon weinig plek voor stoelen, denk max 2 rijen?
moeilijk he...goed lezen.
alleen voor west komt een noodtribune.

Unknown

als het voor west kan, dan kan het ook voor noord toch? gewoon de tribune doortrekken naar het veld..moet alleen wel ruimte blijven om te kunnen lopen, maar je dat geldt ook voor west.
En dan zullen ze op noord dat hek weg moeten halen, maar dat zal wel niet gebeuren..

NRG

Zullen dan wel 2 kleine tribunes worden met elk 250 plaatsen. Als je voor West zit kijk je al snel tegen de spelerstunnel en de dug-outs aan.

de Kale

Net zoals toen tegen roda thuis in de playoffs. Als je die elke thuiswedstrijd vol hebt pak je ruim 150.000 euries per seizoen erbij.

DayDreamer

Citaat van: Lwdscc op april 23, 2014, 10:03:58
''Een logisch gevolg van het sportieve succes is dat bij thuiswedstrijden straks een zeer beperkt aantal kaarten beschikbaar is. De club wil daarom extra zitplaatsen creëren bij de hoofdtribune.

,,Het gaat om ongeveer vijfhonderd plaatsen. Dat zou al erg mooi zijn", aldus algemeen directeur Gerald van den Belt. ,,Die kaarten kunnen dan structureel in de losse verkoop.

Met het oog op de veiligheid moeten we ons plan nog bespreken met de KNVB en de gemeente. De hoofdtribune is de enige plaats waar wij kunnen uitbreiden."

Kan er in de gracht tussen veld en oost geen noodtribune staan?

papier

Citaat van: speculeter op april 23, 2014, 10:48:31

Je bedoelt begrijpend lezen? Bovenstaande post is een mooi voorbeeld van het begrijpend lezen niet onder de knie hebben.

Scc01

Citaat van: speculeter op april 23, 2014, 10:48:31

Misschien zelf ook een beetje beter lezen dan. Hij verteld gewoon dat het voor Oost moeilijk wordt.

Zelf denk ik dat als ze willen ze voor zuid en oost ook wel wat kunnen creëren en zelfs voor noord. Maar voor noord zie ik het sowieso niet gebeuren.

speculeter

Vd belt geeft aan dat Alleen voor West een noodtribune komt.
En verder NERGENS!
Dit ivm de veiligheid en in overleg met de knvb.

waldkip

Citaat van: papier op april 23, 2014, 10:09:56
Ik blijf bellen naar die lui, schiet toch niet op. Meerdere malen gebeld ivm uitkaart, zou ik ook mail over krijgen. Nooit gehad. Uitkaart ook niet. Genieten.

ik heb het zelfde probleem papier, geen mail/brief ontvangen voor verlenging sk en wacht al maanden op me uitkaart.. Heb gister even een mail gestuurd en er komt als het goed is een brief deze kant op. Dus ben benieuwd.

rudie

Ik las deze week een verhaal in de LC over iemand die na zoveel jaar afhaakt omdat hij niet kan leven met de nieuwe vaste plaats die hij krijgt op Zuid. Iemand enig idee hoe deze man weet waar hij terechtkomt? Plaatsen zijn toch nog niet bekendgemaakt?

Lore

Citaat van: rudie op mei 16, 2014, 19:32:57
Ik las deze week een verhaal in de LC over iemand die na zoveel jaar afhaakt omdat hij niet kan leven met de nieuwe vaste plaats die hij krijgt op Zuid. Iemand enig idee hoe deze man weet waar hij terechtkomt? Plaatsen zijn toch nog niet bekendgemaakt?

Geen idee, maar in het topic "nieuw stadion" wordt er al over hem gesproken.

drg

Dus inmiddels is een bedrag van mijn rekening afgeschreven, bij de aanvraag is gezegd dat er alleen plaatsen op Zuid waren (volgens degene die namens mij een sk registreerde zat ik bij de laatste 4), dus heb ik voor Zuid gekozen, met de opmerking dat ik een voorkeur had voor Oost als er nog een plaats op Oost vrij zou komen.

Nu is er dus €240 van mijn rekening afgeschreven, is het normaal dat ze niet even een belletje doen dat er eventueel een plaats vrij is gekomen op een andere tribune in plaats van direct zo maar even €65 extra dan verwacht van je rekening af te schrijven?  :rodekaart

'tis weliswaar mijn eerste seizoenskaart bij Cambuur maar is dit een normale gang van zaken oid.?

RotterdamLeeuwarden

Het verdient geen schoonheidsprijs maar wees maar blij dat je er tussenzit  ;)

Strikt gezien mag je de eenmalige machtiging intrekken maar dan moet de procedure opnieuw.
Dan weet je wel zeker dat je ernaast zit.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

waldkip

Citaat van: drg op mei 30, 2014, 21:45:43

'tis weliswaar mijn eerste seizoenskaart bij Cambuur maar is dit een normale gang van zaken oid.?
ach ja de administratie heeft het al druk genoeg denk ik dan maar. Weet ook niet of ze je bij Ajax bijvoorbeeld wel gebeld zouden hebben. Wees blij met je kaart zou ik zeggen

Treb

Sommige zaken blijft lastig voor de BVO. Stuur even een mailtje naar alle scc-houders wanneer het geld afgeschreven wordt of desnoods een ideal link om het zelf te kunnen betalen. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn wanneer er 'opeens' €240 van je rekening af is wanneer je het niet zo ruim hebt.

Maar goed, we zijn er weer bij volgend seizoen  |:)