Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

0517

FC Groningen heeft een systeem waarbij je je eigen plek aan kunt bieden als je zelf verhinderd bent. Naar m.i. alleen interessant als het stadion wekelijks tot de nok toe vol zit.

Voorstopper

Citaat van: 0517 op juli 21, 2014, 11:18:24
FC Groningen heeft een systeem waarbij je je eigen plek aan kunt bieden als je zelf verhinderd bent. Naar m.i. alleen interessant als het stadion wekelijks tot de nok toe vol zit.

Zoals bij ons :)
|:)

piene hassus

Ik su graag bij ALLE wetstryden fan Cambuur myn eigen plek hewwe wille

piene hassus

Komt dr nog un serie seisoenkaarten achteran? Myn maat hettum nog niet  kregen!

Lore

Citaat van: drg op juli 21, 2014, 11:16:03
't gaat nu niet zo rap met de uitverkoop van losse wedstrijden nu als ik verwacht had, maar goed 'tis ook midden in de vakantie,  normaal gesproken is 't vast allemaal elke thuiswedstrijd weer binnen minuten uitverkocht.
)

Vorig jaar de eerste wedstrijd tegen NAC was ook niet uitverkocht: 9085

Denk dat het dit jaar wel uitverkocht gaat raken, alleen al omdat er meer seizoenkaarten verkocht zijn.

SCC-J

Veel zijn op vakantie en lenen hun seizoenskaart uit. Desalniettemin verwacht ik een uitverkocht huis.

0517

Overigens: goede zaak dat de seizoenkaarten gewoon weer worden thuisgestuurd in plaats van dat we deze op het stadion moeten afhalen!  _O_

Lore

Citaat van: 0517 op juli 21, 2014, 15:26:57
Overigens: goede zaak dat de seizoenkaarten gewoon weer worden thuisgestuurd in plaats van dat we deze op het stadion moeten afhalen!  _O_

Eens! Dat was een eenmalig vergissing van onze lieve Club

wiekie1969

Citaat van: SCCornjum op juli 20, 2014, 12:42:02
Ik dacht dat jij voor 60&61 zou gaan?
Ik heb 61 niet.....
:proost

Oja 49 is niet achter de goal meer richting Oost..

zit vlakbij je pik |:), zit 11 plaatsen rechts van je......

wiekie1969

Citaat van: 0517 op juli 21, 2014, 15:26:57

Woon zelf in een flat op 13 b, maar mijn buurvrouw op 13 D had hem in de brievenbus.........

dus ben het hier NIET mee eens..........fouten bij de bezorging............ :| :| :|

drg

Waar maak iedereen zich druk om, die dingen zijn er heus wel voordat het seizoen begint. Toch?...  :zweep

Daddy T.

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2014, 17:45:01

Woon zelf in een flat op 13 b, maar mijn buurvrouw op 13 D had hem in de brievenbus.........

dus ben het hier NIET mee eens..........fouten bij de bezorging............ :| :| :|

Wees blij dat je nu eens niet om een kopje suiker hoeft te vragen bij je buurvrouw... jij blij, zij blij...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2014, 17:45:01

Gelukkig hestou fan dien levensdagen nog nooit un fout maakt wiekstra.

Dokkumer

Ik weet niet wie de bezorging doet, maar het is nogal een klus om 9000 kaarten ineens te versturen. Dit zal ongetwijfeld gefaseerd gaan.

Komt wel goed skatje.

papier

Dikke prima dat opsturen hoor, veilig en wel aangekomen in wat zuiderlijker regionen