Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Technisch directeur (TD)

Gestart door Timmie, april 15, 2014, 11:32:02

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Zie dat er nog steeds mensen praten over een TD terwijl v/d Belt over een technisch manager spreekt.. En een technisch manager legt verantwoording af aan de directie, dus hoeft geen zwaar gewicht te zijn, zou er niet raar van op kijken dat er een type Keizer komt..

Lore

Citaat van: grijskijker op april 23, 2014, 11:56:25
Zie dat er nog steeds mensen praten over een TD terwijl v/d Belt over een technisch manager spreekt.. En een technisch manager legt verantwoording af aan de directie, dus hoeft geen zwaar gewicht te zijn, zou er niet raar van op kijken dat er een type Keizer komt..

Dan zal dat toch gewoon Keizer zijn?

Montana

Keizer zou kunnen.
Kent de topklasse en JL uit zijn broekzak en heeft tevens ingangen bij Ajax.
Hij stond trouwens ook op het lijstje om als trainer Arts op te volgen vorig jaar.

Galdiano

Citaat van: Montana op april 23, 2014, 14:23:06
Keizer zou kunnen.
Kent de topklasse en JL uit zijn broekzak en heeft tevens ingangen bij Ajax.
Hij stond trouwens ook op het lijstje om als trainer Arts op te volgen vorig jaar.

Zal niet Keizer zijn, gaf laatst aan zich als een vis in het water te voelen op het veld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op april 23, 2014, 16:28:44
Zal niet Keizer zijn, gaf laatst aan zich als een vis in het water te voelen op het veld.
Wanneer was dat? Maandag zei hij nog dat hij iets anders ging doen..

Galdiano

Citaat van: grijskijker op april 23, 2014, 16:36:16
Wanneer was dat? Maandag zei hij nog dat hij iets anders ging doen..

Paar weken geleden, dus niet recent.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oosttribune

Ik hoor niemand over Mark de Leeuwarder.
Cambuur verleden, kan goed met v/d Belt, en Henk, Jan en Sandor. Heeft een ruim netwerk en doet nu ook iets met spelers. Aangezien het een rol als manager is en niet als directeur is het een prima kandidaat.

dizzhead

Citaat van: Oosttribune op april 23, 2014, 21:31:25
Ik hoor niemand over Mark de Leeuwarder.
Cambuur verleden, kan goed met v/d Belt, en Henk, Jan en Sandor. Heeft een ruim netwerk en doet nu ook iets met spelers. Aangezien het een rol als manager is en niet als directeur is het een prima kandidaat.
:thumbsup
En!  :clint  Deze man had een pracht verhaal in 't Hertsje ed.2-2014.

Citaat van: Mark de Leeuwarder uit 't Hertsje nr. 2 - 2014
Twee jaar niet bij een club komen is niet zonder reden. Ik had een bepaald gevoel bij Cambuur en dat zat diep. Je kunt het vergelijken met verliefdheid op een vrouw. Opeens was de liefde over en ik heb een soort van liefdesverdriet gehad, denk ik. Van voetballers wordt wel gezegd dat ze enkel geld op willen strijken en hier en daar voetballen, maar ik heb me heel erg thuis gevoeld bij Cambuur. Ik was elke keer erg trots als ik dat shirt mocht aantrekken. (vervolgens lachend) Het waren niet altijd de mooiste shirts, maar er stond wel een logo van Cambuur op!
:scc

Ouwe baas is het.  _O_

Timmie

Mark wil heel graag eens directeur van Cambuur worden.
Denk alleen geen TD..

PePe

Citaat van: dit is mien club op april 23, 2014, 11:52:57
Ze zouden Han Berger kunnen proberen

Met Han Berger gaan we falliet!! a.u.b NIET

Sampdoria

Van den Belt riep een tijdje terug toch dat het iemand was die in ieder geval verstand had van contracten. Zou dat een cynische hint zijn naar Mark de Vries?

grijskijker

Citaat van: Timmie op april 23, 2014, 22:48:35
Denk alleen geen TD..
Technisch directeur ???

Lore

Citaat van: Timmie op april 23, 2014, 22:48:35
Denk alleen geen TD..

Maar als hij ooit eens directeur wil worden zal hij toch eerst wat anders moeten gaan doen om ervaring op te doen en te tonen dat hij de competenties heeft. Het zou wel heel naïef zijn om iemand zonder aantoonbare, succesvolle ervaring op die positie neer te zetten.

grijskijker

Citaat van: Lore op april 24, 2014, 09:46:34
Maar als hij ooit eens directeur wil worden zal hij toch eerst wat anders moeten gaan doen om ervaring op te doen en te tonen dat hij de competenties heeft. Het zou wel heel naïef zijn om iemand zonder aantoonbare, succesvolle ervaring op die positie neer te zetten.
Maar er komt geen technisch directeur er is gesproken over een technisch manager!!

Timmie

Citaat van: grijskijker op april 24, 2014, 09:51:18
Maar er komt geen technisch directeur er is gesproken over een technisch manager!!

Ik dacht toch echt een TD..