Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Technisch directeur (TD)

Gestart door Timmie, april 15, 2014, 11:32:02

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Krijgen concurrentie voor deze positie van een andere BVO..

Lore

Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 13:31:40
Krijgen concurrentie voor deze positie van een andere BVO..

Wat bedoel je? Dat de kandidaat van Cambuur ook benadert is door een andere BVO?

Timmie

Citaat van: Lore op april 24, 2014, 13:52:06
Wat bedoel je? Dat de kandidaat van Cambuur ook benadert is door een andere BVO?

Dat een andere BVO ook een nieuwe TD zoekt..
Waar toch ietsje meer mogelijk is en ook in het Noorden is..

speculeter

Beste Timmie.
jij doet wel overkomen alsof je veel weet wat er speelt
Zit jij zo dicht op het vuur of zo?

Timmie

Citaat van: speculeter op april 24, 2014, 14:06:01
Beste Timmie.
jij doet wel overkomen alsof je veel weet wat er speelt
Zit jij zo dicht op het vuur of zo?

Ik word hier wel vaker neergezet alsof ik maar wat zeg, zoals dat Paco naar Cambuur zou komen (was onzin volgens velen), dat Nienhuis definief zou blijven (was onzin volgens velen) etc.

Eindelijk eens iemand die het mij vraagt hoe en wat..;-)

dizzhead

Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 14:09:24

Eindelijk eens iemand die het mij vraagt hoe en wat..;-)

Ik meen mij te herinneren dat ik dergelijk vragen vaker voorbij heb zien komen. Echter het antwoord blijft vooralsnog steken in bovenstaande dooddoeners.  :proost

Als je het niet kan zeggen, even goede vrienden. Maar je begrijpt ook wel dat forum gebruikers nieuwsgierig worden, neem ik aan?

zeewolde

Zou mooi zijn als je dan ook gewoon antwoord geeft. Maar ik gok erop dat je gewoon een goed contact bij FCG hebt

Timmie

Citaat van: dizzhead op april 24, 2014, 14:11:36
Ik meen mij te herinneren dat ik dergelijk vragen vaker voorbij heb zien komen. Echter het antwoord blijft vooralsnog steken in bovenstaande dooddoeners.  :proost

Als je het niet kan zeggen, even goede vrienden. Maar je begrijpt ook wel dat forum gebruikers nieuwsgierig worden, neem ik aan?

Niet vragen naar mij toe hoor. Je zal je mij verwarren met iemand anders denk ik..

Maar denk je dat ik dit nu nog ga zeggen nadat iedereen zegt dat ik uit m'n nek lul?

zeewolde

Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 14:13:44
Niet vragen naar mij toe hoor. Je zal je mij verwarren met iemand anders denk ik..

Maar denk je dat ik dit nu nog ga zeggen nadat iedereen zegt dat ik uit m'n nek lul?
Kan ik nergens lezen dat dat gezegd wordt, maar door dit soort antwoorden lijkt het wel of je interessant wilt doen.

Collingwood

Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 13:55:08
Dat een andere BVO ook een nieuwe TD zoekt..
Waar toch ietsje meer mogelijk is en ook in het Noorden is..

Zal wel gaan om FC Groningen dan (want DKV heeft net Hans Vonk aangesteld). Gaat Veldmate daar weg dan?

EDIT: Ik lees net dat hij een andere functie krijgt binnen FCG. Timmie kan (wat dat betreft) best eens gelijk hebben.

EDIT 2: Alhoewel dit stukje, uit het officiële persbericht van FCG, weer tegen hem spreekt:

"Open sollicitatie
FC Groningen start een open sollicitatie op voor de positie van technisch manager. Belangstellenden, die aan de gestelde criteria voldoen, kunnen tot uiterlijk donderdag 29 mei reageren op de functie via onderstaande advertentie."
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: Timmie op april 24, 2014, 14:13:44

Ik denk hierover helemaal niks. Maar het is niet echt onlogisch dat mensen dit soort 'primeurtjes' sceptisch bekijken. Verder vind ik je redenatie een beetje puberaal.. "omdat iedereen zus en zo zegt doe ik dit. Lekker puh."

Timmie

Citaat van: zeewolde op april 24, 2014, 14:16:09
Kan ik nergens lezen dat dat gezegd wordt, maar door dit soort antwoorden lijkt het wel of je interessant wilt doen.

Als je me hierin niet gelooft, prima. De media die dit binnen nu en een uur zullen bekendmaken liegen ook zeker?!
De desbetreffende club heeft het trouwens als zelf wel naar buiten gebracht!

michello

FCG zoekt inderdaad een nieuwe TM. Veldmate wordt scout daar.
Interessante modus van Timmie kan weer uit  ;)