Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Arne Slot

Gestart door michello, mei 01, 2014, 05:44:03

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Lijkt me niet meer dan een logisch vervolg

Collingwood

Sipke Hulshoff & Arne Slot nieuwe assistent-trainers SC Cambuur

SC Cambuur heeft de technische staf van de eerste selectie per direct versterkt met Sipke Hulshoff en Arne Slot. Eerstgenoemde heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor anderhalf seizoen. Arne Slot zal in ieder geval tot het einde van dit seizoen betrokken blijven bij het eerste elftal.

Zowel Hulshoff (40) als Slot (37) zijn geen onbekenden binnen SC Cambuur. Beide waren vorig seizoen in de rol van respectievelijk stagiair (Coach Betaald Voetbal) en assistent-trainer al onderdeel van de staf.

Technisch Directeur Henry van der Vegt: "Sipke heeft vorig seizoen een goede indruk gemaakt op zowel de trainers als de andere mensen binnen de club. Hij is een zeer kundige trainer en kent bovendien de spelers en clubcultuur goed. Voor Arne geldt min of meer hetzelfde. Hij heeft dit seizoen als trainer van Jong SC Cambuur nog maar eens laten zien wat hij in zijn mars heeft."

http://cambuur.nl/nieuws/sh/
Kalmte alleen kan u redden.

kickandrush

Tanjajeah

Wie vervangt Slot bij de beloften? (Raar dat Sandor dat niet is)

Tanjajeah

Weet iemand of Arne Slot het diploma heeft om hoofdtrainer te mogen zijn van een BVO?

sccambuurlwdd

Citaat van: Tanjajeah op november 12, 2015, 13:48:25
Weet iemand of Arne Slot het diploma heeft om hoofdtrainer te mogen zijn van een BVO?

Denk het niet. Gaan wel wat jaren overheen, en hij is natuurlijk nog niet zo lang gestopt als voetballer.

John Hiatt

Arne Slot in beeld bij Twente om coach van de beloften te worden! Bron: Telegraaf.

keije

Mooi , kinne ze Keizer er wel gratis bij krije.

hobbes

Citaat van: John Hiatt op april 12, 2016, 06:43:08
Arne Slot in beeld bij Twente om coach van de beloften te worden! Bron: Telegraaf.

Wie gaat er nu vrijwillig naar dat wespennest?

DayDreamer

Citaat van: keije op april 12, 2016, 07:31:56
Mooi , kinne ze Keizer er wel gratis bij krije.

Mooi? Volgens mij de enige binnen de club met voetbalverstand  :zucht

keije

Ja mooi,   hij zit er als assistent toch bij als Keizer met die idiote  gedachtenspinsels komt , zoals bijv met Peersman, Streek , Barto.  Zijn voetbalverstand is bij mij nog niet
naar voren gekomen. Ik weet wel dat hij niet verantwoordelijk is , maar als je hierl akkoord meegaat , ben je voor mij een slappe.  Exit !!  Next....

speculeter

De jong weg Sandor weg rené weg Arne weg.
Nou jan bruin nog en onze td heeft het helemaal voor elkaar.

denistel

Citaat van: keije op april 12, 2016, 08:43:10
Ja mooi,   hij zit er als assistent toch bij als Keizer met die idiote  gedachtenspinsels komt , zoals bijv met Peersman, Streek , Barto.  Zijn voetbalverstand is bij mij nog niet
naar voren gekomen. Ik weet wel dat hij niet verantwoordelijk is , maar als je hierl akkoord meegaat , ben je voor mij een slappe.  Exit !!  Next....

als 3 assistenten zegge en die 9.000 op de tribune zegge de must het su doen en die keizer beslist anders
dan heb je geen assistenten nodig volgens mij. ik had oek al lang seit bekijk het maar.

DayDreamer

Citaat van: speculeter op april 12, 2016, 10:12:35
De jong weg Sandor weg rené weg Arne weg.
Nou jan bruin nog en onze td heeft het helemaal voor elkaar.

Door en door verrot deze club  :X

hobbes

Wie zegt dat hij weg gaat? Er wordt alleen gemeld dat Twente interesse heeft. Heeft hij geen contract?