Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.442
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online
219 gasten, 5 leden
De Gast, Bankzitter, Arno A, LS_LWD, justremco

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Vink is een aanvallende middenvelder geen spits

Noordcambuur

Wat een prachtige middag/avond gehad het was goed voor elkaar in Stiens een kleine 1500 toeschouwers.
Na afloop een geweldig feest in de feesttent en alles was goed geregeld van drinken tot eten.....hamburgers waren lekker :proost

Volgend jaar maar weer Stiens en dan een tegenstander uit de Nederlandse competitie.

Derkx R.H.

Trainingskamp met 10(!) of meer jeugdspelers en wedstrijden van O21 afzeggen vind ik b.v.o. onwaardig..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Jong Cambuur on tour...
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

zeewolde

Hadden ze hwt wr niet over dat er voor het trainingskamp vast wel 1 of w nieuwen bij zouden zijn?

En Binder dus mee op trainingskamp.
Hij wordt gewoon basisspeler :insane

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op Gisteren om 19:34:54Hadden ze hwt wr niet over dat er voor het trainingskamp vast wel 1 of w nieuwen bij zouden zijn?

En Binder dus mee op trainingskamp.
Hij wordt gewoon basisspeler :insane

dan hebben we gelukkig nog een Spits.
Maar Derkx vertelde dat hij weggaat voor 2 september.

justremco

Wedstrijden vrijdag overigens te volgen via een livestream van FC Utrecht

Inferno-058

Kansloos verhaal wordt dit zo

NRG

Deze selectie kan niet eens meespelen om PO plaatsen in KKD. Over 2,5 week begint de competitie.

Holwerd voor Cambuur

We zijn gewoon voorgelogen!

Zou ik het geld van mijn SK nog kunnen terugvorderen :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Wat een gezeik en paniek.
Zet alle clubs eens op een rij en kijk hoeveel ze hebben aangetrokken.
En dan met name de rechter rij clubs. Ik raak echt niet in paniek.
Er staat voor het eind van de transferperiode echt een meer dan prima selectie.  :zweep
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op Gisteren om 23:58:26Wat een gezeik en paniek.
Zet alle clubs eens op een rij en kijk hoeveel ze hebben aangetrokken.
En dan met name de rechter rij clubs. Ik raak echt niet in paniek.
Er staat voor het eind van de transferperiode echt een meer dan prima selectie.  :zweep
vergelijk dan ook echt goed met hoeveel spelers zijn gebleven bij die clubs en hoeveel er zijn vertrokken.

Bankzitter

Tja, ADO gaat met vrijwel hetzelfde team verder.
Excelcior heeft vooral KKD spelers gehaald van clubs als Dordrecht, MVV en Eindhoven. Telstar heeft ook nog niet veel binnen (Peersman, Ruis Mendes) en ook daar is veel vertrokken. Willem II heeft alleen Slory en is er ook 5 kwijt uit de basis.

Derkx R.H.

Excelsior 8 nieuwe spelers en 8 vertrekkers, zijn er wat mij betreft beter op geworden.
ADO 5 nieuwe spelers, 9 vertrekkers waarvan 2 dragende spelers.
Willem II Finn Stam van Az definitief gehaald en Slory van Feijenoord gehuurd en afscheid genomen van ballast.
Telstar versterkt zich gericht..

Maar deze clubs hebben hun as/kop en een staart voor elkaar, bij ons is alleen de verdediging redelijk op orde, maar ook daar moet nog wat bijkomen.

Ik hoop dat deze week en volgende week 3/4 spelers er bij komen, zodat niet alleen afhankelijk worden van eigen jeugd en dat in augustus de rest van de versterkingen volgen.

Bankzitter

Voor een elftal in opbouw hebben we ook al best veel ingevuld.

Van de basis van vorig  jaar blijven staan:
Janssen
Mulder
Baouf
Amofa

op de volgende posities gaan we er ook niet op achteruit:
Jetten voor Galvez
vd Pavert voor Souren/Nap/Apkakou
Hamache voor Sjostrand
Vink voor Balk/ vd Sande/ Rolke

Henstra op rechts is minder dan Ferrah maar deed het verder uitstekend ( 5 goals, 2 assist in zo'n 500 minute)

Souren voor Diemers is wel minder en we hebben geen spits.
Dus nog echt goede 10 en 9 voor de start van de competitie dan staat er een elftal waarmee je kan starten.

Compleet zijn bij aanvang van de competitie kan helaas niet meer op de transfermarkt , oa ook door het WK.