Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.339
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

The Prominence

Heel jammer maar toch even gezellig heen alsnog. Iemand die mij kan vertellen bij welke bushalte ik het beste kan uitstappen vanuit Leeuwarden? |:)

Holwerd voor Cambuur

Omrop meldt:
Het is niet de eerste keer dat iets dergelijks gebeurt. In de zomer van 2015 zei de club uit Dubai ook al eens een oefenwedstrijd af.

En idd:
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/cambuur-boos-op-oefenpartner-uit-dubai~aa3275d5/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Wat een trieste lullo's joh!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sonnema

Nooit meer oefenen tegen dit soort clubs. Nu kun je niet zo snel meer een andere wedstrijd regelen. Door een onderlinge pot te gaan spelen, zal het bezoekersaantal eerder afnemen dan toenemen.

Nu heb je 1 wedstrijd in de regio gehad en je gaat nog wat krijgen in het stadion. Mis het binding krijgen met de supporters nu wel een beetje in deze oefencampagne. Misschien toch eens gaan kijken of je volgende seizoen wat anders voor elkaar gaat krijgen. Loop nu niet echt warm om nu een wedstrijd te gaan kijken.

Inferno-058

We kunnen allemaal wel wijzen naar de Arabieren (grotendeels terecht ook), maar Cambuur had een zelfde situatie in 2015 met deze club. Cambuur heeft daar weinig van geleerd

Noordcambuur

Citaat van: Sonnema op juli 17, 2026, 20:49:10Nooit meer oefenen tegen dit soort clubs. Nu kun je niet zo snel meer een andere wedstrijd regelen. Door een onderlinge pot te gaan spelen, zal het bezoekersaantal eerder afnemen dan toenemen.

Nu heb je 1 wedstrijd in de regio gehad en je gaat nog wat krijgen in het stadion. Mis het binding krijgen met de supporters nu wel een beetje in deze oefencampagne. Misschien toch eens gaan kijken of je volgende seizoen wat anders voor elkaar gaat krijgen. Loop nu niet echt warm om nu een wedstrijd te gaan kijken.
kom Sonnema kom je nou voor dat clubje uit Verenigde Arabische Emiraten of voor Cambuur.........Cambuur natuurlijk komop kerel |:)  |:)  |:)

Noordcambuur

Citaat van: The Prominence op juli 17, 2026, 20:38:12Heel jammer maar toch even gezellig heen alsnog. Iemand die mij kan vertellen bij welke bushalte ik het beste kan uitstappen vanuit Leeuwarden? |:)
hangt vanaf van voor lijnbus je neemt er is wel heel dicht bij een bushalte.

The Prominence

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2026, 21:15:47hangt vanaf van voor lijnbus je neemt er is wel heel dicht bij een bushalte.

Ik kom vanuit Sneek, en de aansluiting geeft aan dat lijn 60 het meest gunstig is.

Holwerd voor Cambuur

Al Wasl wil zaterdag niet tegen Cambuur spelen omdat het vindt dat het veld niet goed genoeg is. Daarom heeft de tegenstander een dag van tevoren afgezegd.

Cambuur zet zijn twijfels bij de reden van Al Wasl, namelijk dat de kwaliteit van het veld slecht is.
"Dat is de reden die ze gebruiken, maar dat betwisten wij ten zeerste", laat de club weten in een statement.

Veldkeuring
Een delegatie van Al Wasl liet volgens Cambuur verstek gaan bij de veldkeuring vrijdag.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 17, 2026, 22:47:45Al Wasl wil zaterdag niet tegen Cambuur spelen omdat het vindt dat het veld niet goed genoeg is. Daarom heeft de tegenstander een dag van tevoren afgezegd.

Cambuur zet zijn twijfels bij de reden van Al Wasl, namelijk dat de kwaliteit van het veld slecht is.
"Dat is de reden die ze gebruiken, maar dat betwisten wij ten zeerste", laat de club weten in een statement.

Veldkeuring
Een delegatie van Al Wasl liet volgens Cambuur verstek gaan bij de veldkeuring vrijdag.
het veld ligt er keurig bij ze moeten toch een excuus vinden  8P
Bist er morgen wel Holwerd

Stiens

Citaat van: The Prominence op juli 17, 2026, 20:38:12Heel jammer maar toch even gezellig heen alsnog. Iemand die mij kan vertellen bij welke bushalte ik het beste kan uitstappen vanuit Leeuwarden? |:)

Lijn 60 vanuit Leeuwarden en dan uitstappen bij de Albert Heijn in Stiens of in het centrum. Dan is het nog een wel een stukje lopen (15 min.)

Of lijn 72 en dan uitstappen bij halte de Boskrane. Dat is echt vlakbij het sportcomplex (3 min. lopen)

Stiens

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 17, 2026, 22:47:45Al Wasl wil zaterdag niet tegen Cambuur spelen omdat het vindt dat het veld niet goed genoeg is. Daarom heeft de tegenstander een dag van tevoren afgezegd.

Veldkeuring

Klinklare onzin. Veld heeft er nog nooit zo mooi bij gelegen.

Bankzitter

Speel dan gewoon tege De Treffers en laat Al Wasl  het lekker uitzoeken... .

Het zal wel weer om geld gaan.

michello

Het was gister in begin van de avond al bekend, waarom niet een 1e 2e 3e divisionist of desnoods een eerste klasser? Stiens zelf?
Altijd beter dan een veredelde trainingspartij.

Lore

Citaat van: michello op Gisteren om 08:57:07Het was gister in begin van de avond al bekend, waarom niet een 1e 2e 3e divisionist of desnoods een eerste klasser? Stiens zelf?
Altijd beter dan een veredelde trainingspartij.

De langere teams zijn nog niet in training. De hogere teams hebben hun eigen voorbereidingsprogramma al lang vastgesteld. Die gaan dat niet zo omgooien omdat Cambuur belt. Dan moet je echt geluk hebben dat er iets vrij is

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2026, 23:07:37Bist er morgen wel Holwerd

Nee, ik sla oefenwedstrijden sowieso over