Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.339
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 16, 2026, 10:01:57ik ben van de partij vorig jaar goed bevallen en nu na de wedstrijd in de feesttent  :proost
ik denk dat het gezellig druk wordt ik Stiens wordt ook niet heel warm.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 16, 2026, 10:02:49ik denk dat het gezellig druk wordt ik Stiens wordt ook niet heel warm.
Zou er niet te veel van verwachten, we treden nog steeds aan met veredeld jeugdteam..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 16, 2026, 13:50:18Zou er niet te veel van verwachten, we treden nog steeds aan met veredeld jeugdteam..
nee Derkx ik verwacht er ook niks van alleen even het Cambuur sfeertje proeven met een feesttent en live muziek :proost

De Gast

Vreselijk dit soort wedstrijden. Wie doe je er een plezier mee. Een totaal nietszeggendev zandbakclub uit de VAE. Vraag me af of we die lui ook nog hiervoor moeten betalen of dat we er zelf nog wat aan overhouden.

Noordcambuur

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2026, 18:27:13jeeeetje wat een kut streek en voor de club Stiens helemaal wat gaat het veel geld kosten.....

Wat enorm sneu. Er wordt nergens een reden genoemd. Maar als er niet een goede reden is, dan hoop ik toch dat er boeteclausules staan in de overeenkomst met al wasr en dat Stiens hier mee gecompenseerd kan worden

Bernardo

Al Wasl gaat morgen nu oefenen tegen de Treffers. Dat dit allemaal zo maar kan.

Lore

Bankzitter

Dat is van De Treffers dan ook niet heel erg netjes.

sunderland

Citaat van: De Gast op juli 17, 2026, 08:30:40Vreselijk dit soort wedstrijden. Wie doe je er een plezier mee. Een totaal nietszeggendev zandbakclub uit de VAE. Vraag me af of we die lui ook nog hiervoor moeten betalen of dat we er zelf nog wat aan overhouden.
eens en dan flikken ze ook nog dit.
Waarom ook zo,n klote tegenstander

Stiens

;(  ;(  ;(  Janken. Maanden aan voorbereiding. Zo door het putje l8l

sunderland

Citaat van: Lore op juli 17, 2026, 18:32:04Wat enorm sneu. Er wordt nergens een reden genoemd. Maar als er niet een goede reden is, dan hoop ik toch dat er boeteclausules staan in de overeenkomst met al wasr en dat Stiens hier mee gecompenseerd kan worden
hoop het maar. Nu onderling en daar kun je geen geld voor vragen

sunderland

Citaat van: Stiens op juli 17, 2026, 18:52:03;(  ;(  ;(  Janken. Maanden aan voorbereiding. Zo door het putje l8l
zwaar klote voor jullie

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op juli 17, 2026, 18:52:03;(  ;(  ;(  Janken. Maanden aan voorbereiding. Zo door het putje l8l
ik kan er echt niet bij wat een tijd er ingestoken voor al die vrijwilligers.
Vandaag nog geweest moest nog aantal dingetjes gebeuren en dan morgen los.
Al dat eten wat er besteld is en drinken niet normaal.

Maar de knop moet om en we gaan ervoor ik hoop dat er veel supporters komen en dat we er een feest van maken. :proost