Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.365
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online
166 gasten, 3 leden
JantjeZ, gobo, mindra

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Gewoon een kut verbinding loopt op elk toestel vast

justremco

Het idee was leuk maar de uitvoering is weer enorm amateuristisch. Waarom lukt het andere clubs altijd wel om een livestream te verzorgen?

Bankzitter

Het ligt aan de locatie. In Nederland is landelijke dekking maar blijkbaar niet.

justremco

Twente speelt morgen ook in Delden en die promoten nu al dat ze morgen een stream hebben, ben benieuwd of die last hebben van de locatie

Noordcambuur

Kijk eens wat er in het veld staat aan spelers de 2e 60 minuten  :zucht

Bankzitter

Ik zou graag willen kijken maar de hele link is weg :D
Wat is de opstelling 2e westrijd ?
Uitslag eerste uur?

Korezev

Citaat van: sunderland op juli 10, 2026, 11:14:29dit is toch geen eredivisie selectie. Je hebt 6 prima spelers maar de rest is er nog lang niet. En dat in dit stadium 3.5 week voor de eerste wedstrijd. Het is negatief weet ik maar zo zie ik het
Dat is jouw handelsmerk toch ook, zo negatief mogelijk

zeewolde

Citaat van: Korezev op juli 10, 2026, 14:20:14Dat is jouw handelsmerk toch ook, zo negatief mogelijk
dat ben jij tegen mede supporters.

Sunderland is over het algemeen zeer positief.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 10, 2026, 14:18:25Ik zou graag willen kijken maar de hele link is weg :D
Wat is de opstelling 2e westrijd ?
Uitslag eerste uur?
Kalisvaart; Kooistra, Berkhout, Vogelzang, Telleman, Bakkati, Bruinsma, Westerhof; Vanderbruggen, Look en Kvam
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

KernvanCambuur

120. Einde wedstrijd! Wiebe Kooistra kwam nog alleen door op de keeper, maar het blijft hier in Delden bij 2-1 voor SC Cambuur. Apkakou en Bakkati tekenden voor de doelpunten.

#RODCAM

Lore

Voorlopig  geen nieuwe spelers

Na afloop stelde de nieuwe directeur Jesse Bergsma zich voor tegenover spelers en staf. In het Nederlands én Frans.

Hij keek met oa. Ard de Graaf en Lars Lambooij naar de oefenwedstrijd. Die laatste zei op korte termijn geen nieuwe spelers te verwachten bij #Cambuur.De

Noordcambuur

Citaat van: Lore op juli 10, 2026, 14:59:26Voorlopig  geen nieuwe spelers

Na afloop stelde de nieuwe directeur Jesse Bergsma zich voor tegenover spelers en staf. In het Nederlands én Frans.

Hij keek met oa. Ard de Graaf en Lars Lambooij naar de oefenwedstrijd. Die laatste zei op korte termijn geen nieuwe spelers te verwachten bij #Cambuur.De
nou dit gaat nog wel at worden voorlopig geen nieuwe spelers  :_schater

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op juli 10, 2026, 19:00:39nou dit gaat nog wel at worden voorlopig geen nieuwe spelers  :_schater

Toen ik dat hoorde kwam ik oek niet meer bij inderdaad  :_schater  :_schater  :_schater  :_schater

zeewolde

Citaat van: Poetser op juli 10, 2026, 19:04:52Toen ik dat hoorde kwam ik oek niet meer bij inderdaad  :_schater  :_schater  :_schater  :_schater
en ik niet omdat jij weer persoonlijk bezig bent.

En zwaar irritant daarmee