Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.372
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 451
  • Online ever: 2.327 (Gisteren om 09:22:44)
Gebruikers Online
399 gasten, 3 leden
Derkx R.H., Specuveter, zeewolde

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

mathijs901

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2026, 18:40:28ik denk dat Henstra basisspeler wordt.
Verwacht nog concurrent voor Mulders.
Hamache op buiten of als 10 in het seizoen?

Kvam geen basisspeler als hij op de buiten speelt.

Zou leuk zijn voor Henstra, maar daar moet natuurlijk wel een concurrent voor hem bij met hoog niveau.

Denk dat Kooistra de concurrent van Mulders is (zolang hij blijft).

En dan denk ik Hamache met Kvam die het op links gaan uitvechten.

justremco

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2026, 21:12:18Voorlopig is ook Kooistra er nog en heb je er 5

Die zien ze toch als rechtsback?

wacko jacko

Kom niveau tekort. Gaat niet alleen om snelheid, maar ook inzicht

Bankzitter

Derkx R.H.

Citaat van: wacko jacko op juli 09, 2026, 22:19:35Kom niveau tekort. Gaat niet alleen om snelheid, maar ook inzicht
Mooi dat hij bij O21 kan spelen..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Derkx R.H.

Leeuwarder94

Waar zijn Vink en Jetten?
De wens is de vader van de gedachte

Bankzitter

2x 60 minuten.
Dus een uur voor de "basis" en een uur voor met name O21 spelers.

Derkx R.H.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 10, 2026, 10:59:0012 man van O21... :zucht
dit is toch geen eredivisie selectie. Je hebt 6 prima spelers maar de rest is er nog lang niet. En dat in dit stadium 3.5 week voor de eerste wedstrijd. Het is negatief weet ik maar zo zie ik het

papier

Citaat van: sunderland op juli 10, 2026, 11:14:29dit is toch geen eredivisie selectie. Je hebt 6 prima spelers maar de rest is er nog lang niet. En dat in dit stadium 3.5 week voor de eerste wedstrijd. Het is negatief weet ik maar zo zie ik het

Dit soort berichten zie je ieder seizoen wel weer terugkomen. Dat is nou eenmaal het lot van een club als Cambuur.

Voorstopper

De verbinding is in ieder geval ruk....

Bankzitter

Dan later maar kijken als ze het online houden.
Te mooi weer om binnen te zitten en op mobiel stopt het bij het intrappen al.