Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.365
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online
166 gasten, 3 leden
JantjeZ, gobo, mindra

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Wat betekent die smiley percies : :_schater ?

Ik heb altijd begrepen dat dit iets heel erg grappigs is maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand het grappig vind als het moeizaam gaat met aanvullen van de selectie. 

Trainert!

Citaat van: Lore op juli 10, 2026, 14:59:26Voorlopig  geen nieuwe spelers

Na afloop stelde de nieuwe directeur Jesse Bergsma zich voor tegenover spelers en staf. In het Nederlands én Frans.

Hij keek met oa. Ard de Graaf en Lars Lambooij naar de oefenwedstrijd. Die laatste zei op korte termijn geen nieuwe spelers te verwachten bij #Cambuur.De

Ze moeten zich doodschamen. En maar pron met de 0-21 lichting.
Er lijkt wel berusting in te zitten. 18 wedstrijden een schoolreisje en heel snel terug naar de kkd

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juli 10, 2026, 19:04:52Toen ik dat hoorde kwam ik oek niet meer bij inderdaad  :_schater  :_schater  :_schater  :_schater
wat ben jij een vreselijk kereltje... l0l

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2026, 19:35:16en ik niet omdat jij weer persoonlijk bezig bent.

En zwaar irritant daarmee
altijd op de man spelen ik weet niet wat ik hem misdaan heb......

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 10, 2026, 20:22:36Wat betekent die smiley percies : :_schater ?
moet je poetser even vragen die weet alles....

wacko jacko

Laat je niet uit de tent lokken maat

Noordcambuur

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juli 10, 2026, 19:04:52Toen ik dat hoorde kwam ik oek niet meer bij inderdaad  :_schater  :_schater  :_schater  :_schater
Doe niet zo kinderachtig juh

upweer

Waar kun je kaarten kopen voor de wedstrijd van aanstaande Zaterdag in Stiens?

In Koostertille toen gewoon op hun website...

CambuurArnhem

De wedstrijd a.s. zaterdag van Cambuur tegen El Wasl staat niet bij de oefenwedstrijden op teletekst pagina 849 vermeld. Ik vraag me af (ik heb duidelijk niks beters te doen) of de club iets door moet geven aan de firma NOS teletekst of dat NOS teletekst zit te slapen. Einde bericht.

Stiens

In samenwerking met Haan Reclamewerk (hoofdsponsor S.C. Stiens) kun je kans maken om het nieuwe uitshirt te winnen: https://www.instagram.com/p/Da0K5rooHuw/

Overigens is het nieuwe uitshirt (in alle maten) ook te koop voor, tijdens en na de oefenwedstrijd a.s. zaterdag.

Stiens

Er wordt a.s. zaterdag 2x een uur gespeeld en na afloop is er muziek in de feesttent van zanger Jelmer de Vries en DJ Svnrg  :proost  :proost  :proost

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op juli 15, 2026, 23:21:50Er wordt a.s. zaterdag 2x een uur gespeeld en na afloop is er muziek in de feesttent van zanger Jelmer de Vries en DJ Svnrg  :proost  :proost  :proost
ik ben van de partij vorig jaar goed bevallen en nu na de wedstrijd in de feesttent  :proost