Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Lore op mei 23, 2014, 14:14:26
Ben benieuwd of er ook andere clubs geïnteresseerd waren in Etienne. Hij kiest in ieder geval redelijk snel in de transferperiode voor Cambuur.

Ongetwijfeld.. Heeft Cambuur dit seizoen ook zien voetballen. Heeft ook gezien wat het met Leeuwin heeft gedaan. Zat in hetzelfde schuitje;-)

Groningen had in ieder geval geen interesse, weet ik toevallig.. Haha!

Galdiano

Lees eens een willekeurig forum van AZ.....  :zucht

Heel paniekerig!

Desondanks, good luck hier.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

2 jaar, prima. hebben we 'm het seizoen drna ook nog

Collingwood

Citaat van: Galdiano op mei 23, 2014, 14:19:21

Heel paniekerig!

Dat zegt helemaal niks. Na de transfer van Leeuwin naar Utrecht heb ik ook heel wat ADO supporters gezien die ervan overtuigd zijn dat Leeuwin een miskoop is voor Utrecht.
Kalmte alleen kan u redden.

Len Cantello

Ach, internet.... Als je het forum hier zo af en toe leest, dan kunnen onze spelers er ook weinig tot niets van....

:0= WELKOM!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur058

Heel paniekerig!

bij AZ is een ander niveau he! Leeuwin vond men ook niks! Hier sta je onder veel minder druk om te presteren, komt goed.

rudie

Zal trainer Henk vast niet geïnformeerd hebben bij zijn maatje Gertjan, die foeterde hem regelmatig uit in zijn AZ-tijd en gaf hem erg weinig speeltijd.

Timmie

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2014, 14:20:52
Dat zegt helemaal niks. Na de transfer van Leeuwin naar Utrecht heb ik ook heel wat ADO supporters gezien die ervan overtuigd zijn dat Leeuwin een miskoop is voor Utrecht.

Na de transfer van Cambuur naar Utrecht? Wat heeft dat met ADO supporters te maken?

Timmie

Heel paniekerig!

Hemmen kan er op dit forum ook niks van... :thumbsup

Collingwood

Citaat van: rudie op mei 23, 2014, 14:22:24
Zal trainer Henk vast niet geïnformeerd hebben bij zijn maatje Gertjan, die foeterde hem regelmatig uit in zijn AZ-tijd en gaf hem erg weinig speeltijd.

Weet niet hoe je hier bij komt, maar Reijnen heeft vorig seizoen 31 wedstrijden gespeeld bij AZ. En volgens mij was Verbeek toen toch echt trainer.
(Zie: http://www.vi.nl/spelers/carriere/etienne-reijnen.htm)

Citaat van: Timmie op mei 23, 2014, 14:23:17
Na de transfer van Cambuur naar Utrecht? Wat heeft dat met ADO supporters te maken?

Verder niets, die reageerden slechts op die transfer en vonden hem bij ADO blijkbaar een slechte speler.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Timmie op mei 23, 2014, 14:23:55
Hemmen kan er op dit forum ook niks van... :thumbsup

Ik heb hem nog nooit op dit forum gezien 8)

dizzhead

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2014, 14:21:54
Ach, internet.... Als je het forum hier zo af en toe leest, dan kunnen onze spelers er ook weinig tot niets van....

:0= WELKOM!!!

Inderdaad!  :0=  Hemmen is een luie donder!!!!  8P

Maar als die naar Excelsior vertrekt als vervanger van Veldwijk en er vervolgens 15 maakt in een seizoen heeft onze TS weer gefaald. Heerlijk forum hebben we  |:)

Idd. Welkom Etiënne!

Timmie

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2014, 14:24:52
Weet niet hoe je hier bij komt, maar Reijnen heeft vorig seizoen 31 wedstrijden gespeeld bij AZ. En volgens mij was Verbeek toen toch echt trainer.
(Zie: http://www.vi.nl/spelers/carriere/etienne-reijnen.htm)

Verder niets, die reageerden slechts op die transfer en vonden hem bij ADO blijkbaar een slechte speler.

Aah, op die fiets. Ik heb 'm..;-)
Volgorde was voor mij wat verwarrend!

rudie

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2014, 14:24:52
Klopt, stand-in voor rechtsback Marcellis die er langdurig uitlag (ze hebben die Johansson niet voor niks gehaald) en in het centrum (waar Gouweleeuw voor gehaald werd). Vervolgens dit jaar onder Verbeek enkel wat bekerpotjes. Gewogen en te licht bevonden, dus weinig speeltijd. Zo kom ik daar bij.

Mp

Voorgaand jaar had hij er nog niet zoveel zin in (1 augustus 2013:)

Extra versterking noodzaak promovendus SC Cambuur
SC Cambuur heeft de selectie nog niet op orde. De promovendus wil nog zeker twee á drie nieuwelingen presenteren. De afgelopen weken werden enkele spelers met Eredivisie-ervaring benaderd en even vaak werd de technische staf van de Leeuwarders teleurgesteld. Zo werd gesproken met Etienne Reijnen (26), maar hij zag niks in een verblijf bij de Friezen.

AZ hoopt nog steeds dat Reijnen elders onderdak zal vinden. De verdediger komt niet meer voor in de plannen van trainer Gertjan Verbeek. 'Er is wel belangstelling, maar het is wachten tot er ergens wat geld loskomt', aldus AZ-directeur Toon Gerbrands.

Geld is er in Leeuwarden, meldt Cambuur-directeur Gerald van den Belt: 'Er is nog budget voor twee á drie spelers, maar dat moeten wel directe versterkingen zijn. Jongens die er meteen staan en ons aan de bovenkant versterken. We hebben geduld nodig.'

Geduld heeft SC Cambuur nu ook al enkele weken met PSV'er Marcel Ritzmaier (20). Club en speler zijn het eens over een verhuur, maar de Eindhovenaren willen hem nog niet vrijgeven. Van den Belt geeft aan dat SC Cambuur niet eeuwig kan blijven wachten en ondertussen ook naar alternatieven kijkt.

http://www.vi.nl/nieuws/extra-versterking-noodzaak-promovendus-sc-cambuur.htm