Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
13 gasten, 1 lid
Voorstopper

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: rudie op mei 23, 2014, 14:35:21
Klopt, stand-in voor rechtsback Marcellis die er langdurig uitlag (ze hebben die Johansson niet voor niks gehaald) en in het centrum (waar Gouweleeuw voor gehaald werd). Vervolgens dit jaar onder Verbeek enkel wat bekerpotjes. Gewogen en te licht bevonden, dus weinig speeltijd. Zo kom ik daar bij.

Nee, wij hebben Pereira ook niet voor niets gehaald..

wiekie1969

Welkom bij cambuur en laat zien wat je kan, alle vertrouwen in met deze technische staf!!! |:) |:) |:)

kickandrush

Citaat van: Mp op mei 23, 2014, 14:35:49
Voorgaand jaar had hij er nog niet zoveel zin in (1 augustus 2013:)

Extra versterking noodzaak promovendus SC Cambuur
SC Cambuur heeft de selectie nog niet op orde. De promovendus wil nog zeker twee á drie nieuwelingen presenteren. De afgelopen weken werden enkele spelers met Eredivisie-ervaring benaderd en even vaak werd de technische staf van de Leeuwarders teleurgesteld. Zo werd gesproken met Etienne Reijnen (26), maar hij zag niks in een verblijf bij de Friezen.

AZ hoopt nog steeds dat Reijnen elders onderdak zal vinden. De verdediger komt niet meer voor in de plannen van trainer Gertjan Verbeek. 'Er is wel belangstelling, maar het is wachten tot er ergens wat geld loskomt', aldus AZ-directeur Toon Gerbrands.

Geld is er in Leeuwarden, meldt Cambuur-directeur Gerald van den Belt: 'Er is nog budget voor twee á drie spelers, maar dat moeten wel directe versterkingen zijn. Jongens die er meteen staan en ons aan de bovenkant versterken. We hebben geduld nodig.'

Geduld heeft SC Cambuur nu ook al enkele weken met PSV'er Marcel Ritzmaier (20). Club en speler zijn het eens over een verhuur, maar de Eindhovenaren willen hem nog niet vrijgeven. Van den Belt geeft aan dat SC Cambuur niet eeuwig kan blijven wachten en ondertussen ook naar alternatieven kijkt.

http://www.vi.nl/nieuws/extra-versterking-noodzaak-promovendus-sc-cambuur.htm

Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen.. Welkom  |:)

SCCdrachten

Welkom en maak er wat van !!

SCC-J

Citaat van: Cambuur058 op mei 23, 2014, 14:22:13
bij AZ is een ander niveau he! Leeuwin vond men ook niks! Hier sta je onder veel minder druk om te presteren, komt goed.
wat een onzin. Verliezen we 3 wedstrijden dan is de druk hier groter dan bij de klappers.

michello

Reijnen: 'Ik geniet ervan'
Gepubliceerd op 1 februari 2014 , 23:49
ALKMAAR- Met Etiënne Reijnen als basisspeler heeft AZ zaterdag voor de derde keer in 2014 geen tegendoelpunt geïncasseerd. De verdediger heeft zich in de basis gespeeld en blonk als aanvallende rechtsback uit tijdens de 2-0 thuiszege op FC Groningen: "Ik ben topfit en gretig."
"Zeker het eerste halfuur speelden we fantastisch aanvallend voetbal", ging de verdediger verder. "Zo wil het publiek in Alkmaar vermaakt worden. Zo willen wij als spelers spelen. We hebben FC Groningen continu onder druk gezet. Ze kwamen door onze felheid helemaal niet aan voetballen toe. Daardoor kwamen we al snel op een verdiende 2-0 voorsprong. Zeker in de eerste helft hadden we nog veel meer kunnen scoren."

Gas terug
Reijnen: "Na de rust namen we wat gas terug. Het had toen wel beter gekund. We werden wat slordig. Maar daar moeten we niet te veel mee zitten. De zege is geen moment in gevaar gekomen en we hebben weer 'de nul' gehouden, net als tegen NAC en Roda JC. Voor ons als verdediging is dat een belangrijk gegeven. Onze eerste taak is het achterin dicht houden."

Aanvallend
Hoewel zijn eerste taak op verdedigend vlak ligt, laat Reijnen zich als rechtsachter ook regelmatig aanvallend gelden. "Dat zit in mijn spel, dat aanvallende. Als het kan, meld ik me met plezier voorin. Ik laat mijn tegenstander liever achter mij aanlopen dan andersom. Filip Kostic was inderdaad veel aan het verdedigen. Helaas maakte ik de kans in de eerste helft niet af. Op de training maak ik ze wel regelmatig zo. Had ik die kans afgemaakt, dan was de wedstrijd definitief beslist."

Reijnen: 'Wil ten koste van alles basisspeler blijven'
Basisplaats
Reijnen leek in Alkmaar op een dood spoor te zitten, maar na de winterstop krijgt hij van Advocaat de voorkeur boven Mattias Johansson. "Het kan snel gaan in de voetballerij", weet Reijnen als geen ander. "Ik geniet ervan zolang het goed gaat. De hele week train ik hard en zorg ik goed voor mijn lichaam. Hier doe ik het voor als profvoetballer. Ik wil ten koste van alles basisspeler blijven. De concurrentie bij AZ is groot, maar ik heb vertrouwen. Ik ben topfit en gretig. Laat maar komen die wedstrijden."

speculeter

Heeft op zich ook veel op de back gespeeld.
wel nieuwsgierig of ze hem daar ook nog uit gaan proberen.
En ms droste of bijker in centrum proberen.

piene hassus

Het Pereira froeger niet cv speuld?

speculeter

We zullen het wel zien....

EastSide058

Citaat van: SCC-J op mei 23, 2014, 15:01:32
wat een onzin. Verliezen we 3 wedstrijden dan is de druk hier groter dan bij de klappers.
Hij bedoelt denk ik meer dat er op het niveau van AZ meer van je wordt verwacht, omdat als je één keer niet goed speelt er in één keer uit ligt en er voor jou 10 anderen hebt . Hij krijgt hier veel meer kansen, en kan zich hier meer ontwikkelen omdat de druk hier niet zo hoog ligt. 

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

speculeter

Bij Henk en Arne word dit onze volgende topper.

papier

Lees vooral slechte dingen over hem, ben benieuwd.

SCCRulez

Weer super gedaan door onze TS! Succes jongen, maak er mooi seizoen van  |:)

PePe

Er zijn toppers die compleet falen bij hun nieuwe club, en zijn ook spelers die beter worden bij hun nieuwe club. Het zijn mensen zoals u en ik, en geen machines, je weet nooit hoe het uit pakt.

vialli

Waarom mut die nieuwe speuler nou weer afbeeld wurre met een DKV. speuler
op e Cambuurside. :rodekaart
Dat su daar NOOIT gebeure!!!