Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
Bankzitter, justremco, mathijs901, Bens

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Gelukkig heeft vd Belt een contract voor onbep. tijd ;)

carlo de leeuw

Dit soort spelers komen denk ik niet naar bijv. excelsior of dordrecht.
is misschien geen topper bij az, maar is gewoon een zeer ervaren verdediger die zomaar met wat minder druk bij Cambuur een topper kan worden.
Werd waarschijnlijk bij az behandeld als opvulling en voelde zich onbelangrijk en had weinig zelfvertrouwen.
Word hier behandeld............ door Henk!
Oftewel.......prima gedaan Cambuur!!!!!!

Viper

Helemaal mee eens, maar je formuleert het alsof die hier in een gesticht worden opgevangen en een behandeling krijgt. :_schater

carlo de leeuw

Citaat van: Viper op mei 24, 2014, 13:44:30
Helemaal mee eens, maar je formuleert het alsof die hier in een gesticht worden opgevangen en een behandeling krijgt. :_schater
door Henkie the shrink :)

okkele

'Voetbal van Cambuur ligt me het best'

"Nou het klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar ik wou en wil heel graag voor SC Cambuur spelen." Het antwoord waarom Etiënne Reijnen koos voor de Friese club en afgelopen vrijdag zijn handtekening zette onder een tweejarig contract.

"Ik heb een aantal zeer positieve gesprekken gehad met hoofdtrainer Henk de Jong en assistent-trainer Arne Slot, waardoor ik heel snel was overtuigd. Ik heb echt ongelooflijk veel zin in deze nieuwe uitdaging en kan niet wachten om bij Cambuur te beginnen."

"Ik heb hier vaak gespeeld (met FC/PEC Zwolle en AZ, red.) en heb daar elke keer -los van de uitslag- een fantastisch gevoel aan overgehouden", vervolgt hij op de clubwebsite. "Het voetbal leeft hier enorm, de sfeer is fantastisch en Cambuur is gewoon een hele mooie club."

"Daarnaast spreekt ook de manier waarop Cambuur wil voetballen van achteruit en met goed positiespel me heel erg aan. Dit is ook het soort voetbal wat het best bij mijn speelstijl en kwaliteiten past. Als verdediger zoek ik ook zoveel mogelijk de voetballende oplossing, en ben ik goed in de passing en het positiespel."

"Er gaat komend seizoen meer van Cambuur worden verwacht dan dat dit seizoen en andere ploegen gaan zich meer instellen en aanpassen aan onze manier van spelen. Daarom zullen we het voetbal en het positiespel nog meer moeten verbeteren en uitbouwen. Maar zoals je ook dit seizoen weer zag, wordt goed en verzorgd voetbal altijd beloond. Ik heb er daarom ook alle vertrouwen in en hoop het dat voor ons en de supporters een prachtig seizoen gaat worden."
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCC

Meest opvallend uit dit interview:  De man spreekt nu al over "we" en " onze supporters" : ik zeg, goed bezig! Dat toont wel weer het type mens (in het kader van Louis van Gaal) waar op geselecteerd is.
Daar wordt door vd Belt en co wel heel goed naar gekeken: er moet wel een profielschets gemaakt zijn. Is ook nodig, want de chemie was dit seizoen goed waarneembaar, hopelijk is dat ook komend seizoen weer een van de kwaliteiten binnen de selectie: teamspirit!

Maar terugkomend: goed om te horen dat Reijnen al zo (bewust of onbewust) spreekt over we, dat zet goed in.

brambo3004

Citaat van: SCC op mei 28, 2014, 13:08:45
Meest opvallend uit dit interview:  De man spreekt nu al over "we" en " onze supporters" : ik zeg, goed bezig! Dat toont wel weer het type mens (in het kader van Louis van Gaal) waar op geselecteerd is.
Daar wordt door vd Belt en co wel heel goed naar gekeken: er moet wel een profielschets gemaakt zijn. Is ook nodig, want de chemie was dit seizoen goed waarneembaar, hopelijk is dat ook komend seizoen weer een van de kwaliteiten binnen de selectie: teamspirit!

Maar terugkomend: goed om te horen dat Reijnen al zo (bewust of onbewust) spreekt over we, dat zet goed in.

Jij neemt het wel heel serieus allemaal. Wij hebben CV nodig, hij is CV --> 1 en 1 is 2.

Lore

Citaat van: brambo3004 op mei 28, 2014, 13:12:42
Jij neemt het wel heel serieus allemaal. Wij hebben CV nodig, hij is CV --> 1 en 1 is 2.

:_schater :_schater. Klopt, maar natuurlijk moet je kijken naar persoonlijkheid.

richard

AL

Citaat van: richard op juli 29, 2014, 23:10:12
Slome voetballer....

Maakt op mij geen goede indruk!!

brambo3004

Citaat van: AL op juli 29, 2014, 23:12:30
Maakt op mij geen goede indruk!!

Op mij ook niet. Daar moet nog een echte kerel naast.

speculeter

Durf nu al te zeggen dat hij het dit seizoen niet gaat redden..
Aan eind vh seizoen staat hij niet meer in de basis.

gewoon een fan

Hij oogt erg traag en nonchalant, als er een  TOPPER naast komt kan hij zich daar misschien aan optrekken.

Hopelijk bewijst hij mijn ongelijk dit seizoen.

Vorig jaar verwachte ik niet zoveel van de verdediging en dat is heel goed uitgepakt, hopelijk is dit weer zo'n seizoen  :thumbsup

Marc S

Citaat van: speculeter op juli 30, 2014, 11:13:59
Durf nu al te zeggen dat hij het dit seizoen niet gaat redden..
Aan eind vh seizoen staat hij niet meer in de basis.

Macintosh beter?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Was Leeuwin wel zo'n beest? Ook zeer flegmatiek en tegen het nonchalante aan. Zonder van der laan had ie hetmisschien ook niet gered?
Henk, held, bedankt