Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Totaal geen uitstraling voor zo' n grote kerel. Opbouwen?  ;( Ik hoop maar dat het vorm crisis is.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Waarom geen dijkstra of macintosh op zijn positie?
laat hem eerst maar bewijzen dat hij het waard is om een basisplaats bij ons te hebben.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2014, 08:53:18
Waarom geen dijkstra of macintosh op zijn positie?

Omdat de TS wel vertrouwen heeft in Reijnen, ik kan niks anders bedenken..

wiekie1969

Koekje bij de koffie die vent en die Dijkstra is nog slechter :( :( :( :(

wiekie1969

Citaat van: De Raaf op augustus 02, 2014, 23:13:24
Absolute miskoop, dus moeten er 2 centrale verdedigers bij

Enige goede speler die we gehaald hebben is Rusnak. De rest is jupiler league niveau.  Dit wordt een heel moeilijk seizoen. Maar goed, het is nog geen 31 augustus, dus er kan nog wat bijkomen.

Marc S

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:37:38

Enige goede speler die we gehaald hebben is Rusnak. De rest is jupiler league niveau.  Dit wordt een heel moeilijk seizoen. Maar goed, het is nog geen 31 augustus, dus er kan nog wat bijkomen.

VD streek? Vond ik gewoon goed spelen tot zijn uitvallen, daarnaast deed Meleg het de tweede helft ook gewoon goed, is niet zo snel als Lukoki maar dan zijn we toch ook wat gewend.

runner 1

Prachtig dit weer ,is nu al niks en we moeten nog beginnen waarom heeft Cambuur voor Reijnen gekozen zien jullie het allemaal niet goed of heeft Cambuur wel vertrouwen in de beste man ,ik geef hem in ieder geval voordeel van de twijfel.
Waarvan Akte

siepelsjeu

gelijk afschrijven die vent

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:37:38

Hiermee beweer je dat de TS er niks van kan of snapt.. Dus in het kort je hebt geen vertrouwen in de TS..

wiekie1969

Citaat van: grijskijker op augustus 03, 2014, 11:07:34
Hiermee beweer je dat de TS er niks van kan of snapt.. Dus in het kort je hebt geen vertrouwen in de TS..

Heb het volste vertrouwen in de ts maar niet in het aankoopbeleid tot nu toe. Heeft helaas met de centen te maken, anders hadden we wel betere spelers gehaald.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 11:12:53

Heb het volste vertrouwen in de ts maar niet in het aankoopbeleid tot nu toe. Heeft helaas met de centen te maken, anders hadden we wel betere spelers gehaald.
Al je het vertrouwen in de TS hebt weet je toch dat ze spelers beter maken en dat ze nou betrokken zijn bij het aankoopbeleid.. En natuurlijk moeten er spelers bijkomen, alleen huur spelers zijn de laatste week o.a. goedkoper dan in de eerste weken van de voorbereiding..
En wat je al zegt we(Cambuur) komt niet om in de centen..

wiekie1969

Heb het idee dat men momenteel maar wat doet bij de club, en dat we aangewezen zijn op wat er straks vrijkomt bij de top 5. Vind dat we een beduidend slechter elftal hebben dan vorig seizoen. De mazzel die we hebben is dat de gepromoveerde clubs ook niks te besteden hebben.

Henk de Jong maakte gistermiddag een statement door na een half uur de wederom falende Schepers en Bakker te wisselen. Je speelt gvd voor eigen publiek op de open dag, zou mij kapot schamen als ik zo zou voetballen. Klasse Henk!!!! _O_

Iedereen weet dat er nog minimaal 2 man bij moeten komen dus dat zal dan ook wel gebeuren.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 11:19:47
Heb het idee dat men momenteel maar wat doet bij de club, en dat we aangewezen zijn op wat er straks vrijkomt bij de top 5. Vind dat we een beduidend slechter elftal hebben dan vorig seizoen. De mazzel die we hebben is dat de gepromoveerde clubs ook niks te besteden hebben.

Henk de Jong maakte gistermiddag een statement door na een half uur de wederom falende Schepers en Bakker te wisselen. Je speelt gvd voor eigen publiek op de open dag, zou mij kapot schamen als ik zo zou voetballen. Klasse Henk!!!! _O_

Iedereen weet dat er nog minimaal 2 man bij moeten komen dus dat zal dan ook wel gebeuren.
Met een aantal spelers die vrij komen van de top 5 krijgen wij wel een goed team.. Daar zorgt de TS wel voor.. Ik heb er vertrouwen in!

En het was zeker goed dat de TS(niet alleen Henk) heeft in gegrepen gister, weten de spelers tenminste ook dat dat kan gebeuren als ze niks brengen..

0517

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 11:19:47
Heb het idee dat men momenteel maar wat doet bij de club

Met de huidige selectie absoluut nog niet tevreden en enkele spelers die toch wel wat tegenvallen. Ik snap echter niet hoe je het idee kunt krijgen dat men maar wat doet. Huidige TC en bestuur heeft afgelopen jaren toch wel bewezen goede selecties te kunnen vormen en verrassende spelers aan te trekken.

Helaas zullen we nog even geduld moeten hebben, dat echter liever dan nu weer enkele paniekaankopen.

In Henk we trust!  |:)

grijskijker

Citaat van: 0517 op augustus 03, 2014, 11:34:23
Met de huidige selectie absoluut nog niet tevreden en enkele spelers die toch wel wat tegenvallen. Ik snap echter niet hoe je het idee kunt krijgen dat men maar wat doet. Huidige TC en bestuur heeft afgelopen jaren toch wel bewezen goede selecties te kunnen vormen en verrassende spelers aan te trekken.

Helaas zullen we nog even geduld moeten hebben, dat echter liever dan nu weer enkele paniekaankopen.

In Henk we trust!  |:)
Dat is het juiste woord..