Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: richard op juli 30, 2015, 23:10:05
Goh....hele training was belabberd van keepers tot spelers. Laag tempo weinig coaching weinig creativiteit....mut ik nog even deurgaan? Ben heel benieuwd morgen!!

Onthoudt de naam: Hielke Penterman!!!!!

de Schoot

Citaat van: richard op juli 30, 2015, 23:10:05
Goh....hele training was belabberd van keepers tot spelers. Laag tempo weinig coaching weinig creativiteit....mut ik nog even deurgaan? Ben heel benieuwd morgen!!

Ben heel benieuwd volgende week!

dit is mien club

Cambuur laat Reijnen niet zomaar gaan!
Dan moet er een flink bedrag worden betaald.
In dat geval kan Cambuur zo schakelen, maar ik denk niet dat Groningen dat wil betalen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Moet ook nog maar zien of Botteghin wel naar Feyenoord gaat. Groningen heeft ook een tweede bod uit Rotterdam afgewezen, en ik vraag me sterk af of Feyenoord wel veel wil gaan betalen voor een 28-jarige verdediger die in principe wordt gehaald als back-up voor Sven van Beek terwijl op andere posities eerder versterkingen nodig zijn. Ook heeft Feyenoord zich opnieuw gemeld voor Michiel Kramer, die ook niet voor een appel en een ei mag vertrekken van ADO.
Kalmte alleen kan u redden.

papier

Citaat van: Collingwood op juli 31, 2015, 10:40:46
Moet ook nog maar zien of Botteghin wel naar Feyenoord gaat. Groningen heeft ook een tweede bod uit Rotterdam afgewezen, en ik vraag me sterk af of Feyenoord wel veel wil gaan betalen voor een 28-jarige verdediger die in principe wordt gehaald als back-up voor Sven van Beek terwijl op andere posities eerder versterkingen nodig zijn. Ook heeft Feyenoord zich opnieuw gemeld voor Michiel Kramer, die ook niet voor een appel en een ei mag vertrekken van ADO.

Kunnen ze misschien wel beter Reijnen halen

Collingwood

Citaat van: papier op juli 31, 2015, 10:48:29
Kunnen ze misschien wel beter Reijnen halen

Eigenlijk wel, maar laten we ze niet op ideeën brengen!
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Breng ze even op ideeën hier l8l

Timmie

Reijnen is zo weg, heeft een gelimiteerde transfersom.. Helaasch!

michello

Zodra Groningen in beeld komt wat betreft onze spelers duik jij weer hier op..  :y
We merken het vanzelf.. Botteghin is nog niet weg..

Timmie

Citaat van: michello op juli 31, 2015, 11:15:57
Zodra Groningen in beeld komt wat betreft onze spelers duik jij weer hier op..  :y
We merken het vanzelf.. Botteghin is nog niet weg..

Over AZ weet ik niet bijzonder veel, dus dan houd ik me mond:)

michello

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:17:42
Over AZ weet ik niet bijzonder veel, dus dan houd ik me mond:)

Zeg toch ook niet dat je je mond moet houden  ;) Het valt alleen op...
Eerst Botteghin maar eens weg.. dan kan er een gelimiteerde transfersom of niet in z'n contract zitten, dat is pas aan de orde als Botteghin weg is en Grunn Reijnen op pole position heeft staan.

Cor

We maken ons hier altijd ernstig druk over de mestbeffers maar de no-brainers van FCG maken hier meer kapot.

666

Citaat van: Cor op juli 31, 2015, 11:57:25
We maken ons hier altijd ernstig druk over de mestbeffers maar de no-brainers van FCG maken hier meer kapot.

Dat komt omdat mestbeffers het laagste van het laagste zijn.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cor

Citaat van: 666 op juli 31, 2015, 12:01:26
Dat komt omdat mestbeffers het laagste van het laagste zijn.

Maar de boeren uit het oosten zitten er wat mij betreft tegenwoordig aardig dicht bij

wiekie1969

Citaat van: Timmie op juli 31, 2015, 11:12:07
Reijnen is zo weg, heeft een gelimiteerde transfersom.. Helaasch!

Ga even lekker op het forum van groningen je berichten plaatsen. stumper!!!!!!