Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 03, 2015, 12:39:15
Rusnak -> Groningen
Vd Laan -> Groningen
Reijnen -> Groningen (?)
Bijker -> DKV

Gaat lekker zo, de Noordelijke vriendjes sterker maken  :|
dkv sterker met bijker? :_schater

Drumfather SCC

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 03, 2015, 12:39:15
Rusnak -> Groningen
Vd Laan -> Groningen
Reijnen -> Groningen (?)
Bijker -> DKV

Gaat lekker zo, de Noordelijke vriendjes sterker maken  :|
:O Is het al rond dan?

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 12:07:48
Botteghin niet aanwezig op training Groningen. Zal dus wel naar Feyenoord gaan. Hopelijk wordt het snel duidelijk wie hem daar gaat opvolgen, een hele week in spanning zitten word je ook niet goed van.

EDIT: Benieuwd of Reijnen vanmiddag wel traint (in Leeuwarden, welteverstaan).

Ik ben er aanwezig dus jullie horen het wel!

Stiens

"Hoewel de bekerwinnaar, die gisteren de Johan Cruijf Schaal verloor van PSV, in eerste instantie niets wilde weten van een vertrek erkende trainer Erwin van de Looi dat de club een 'noodscenario' klaar heeft liggen. Vanochtend werd FC Groningen al gekoppeld aan Etienne Reijnen van SC Cambuur Leeuwarden."

poelie-lwd

Het is zo klaar als een klontje als je tussen de regels doorleest. Reijnen gaat weg. Overigens een drama als we Makrini nog hadden, nu is het heel erg jammer maar geen man overboord. Met overgoor heb je namelijk al iemand die het spel kan verdelen. Heerings wordt geacht dat ook te kunnen. Starten met Macintosh is wat dat aangaat vooralsnog eerst logisch. Neemt niet weg dat er met gezwinde spoed een RCV bij moet komen. Maar of we op korte termijn iemand kunnen halen die opbouwend het nivo van Reijnen kan aantikken is nog maar zeer de vraag. Denk dat de nadruk in eerste instantie moet liggen op het verdedigende aspect.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2015, 13:29:19
Het is zo klaar als een klontje als je tussen de regels doorleest. Reijnen gaat weg. Overigens een drama als we Makrini nog hadden, nu is het heel erg jammer maar geen man overboord. Met overgoor heb je namelijk al iemand die het spel kan verdelen. Heerings wordt geacht dat ook te kunnen. Starten met Macintosh is wat dat aangaat vooralsnog eerst logisch. Neemt niet weg dat er met gezwinde spoed een RCV bij moet komen. Maar of we op korte termijn iemand kunnen halen die opbouwend het nivo van Reijnen kan aantikken is nog maar zeer de vraag. Denk dat de nadruk in eerste instantie moet liggen op het verdedigende aspect.

:thumbsup

Macintosh. Prima vervanger. De rechtsback positie wordt hiermee wel wat dringender. Als wel elk jaar een CV gratis ophalen en een jaar later voor 4/5 ton verkopen, doen we goede zaken.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2015, 13:29:19

Onze enige hoop is dat Reijnen zelf inziet dat FCG voetballend misschien niet eens zoveel onderdoet voor onze club en dat de speelwijze zoals wij die hanteren al 2 winnaars van de zilveren schoen heeft opgeleverd (Leeuwin, V/d Laan). Iedere centrumverdediger lijkt hier te floreren onder de vleugels van onze TS.

Kom op Etienne, die v/d Klooi neemt al je initiatief weg. Je moet daar alle ballen bij de backs of een van hun verdedigende middenvelders inleveren. Niet meer indribbelen, niet meer de spits laten lopen, niet meer de crosspass geven (simpel weg omdat de loopacties vanuit het centrum ontbreken), kortom je wordt een 11 in dozijn verdediger. Geld is niet alles....

:0= Bijtekeken

* laten we hopen dat de FC voor Otigba of v/d Hoorn gaat.

In Henk en Sandor we trust

AL

Reijnen past totaal niet bij Groningen vind ik. Is een hele andere verdediger dan Botteghin.
Als ik hun was zou ik gaan voor Otigba of Vriends :devil

poelie-lwd

Ik heb een absolute voorkeur voor Vriends. Is gewoon een uitstekende verdediger, kan een goal maken en is relatief nog jong. Heeft nog een 1 jarig contract dus zou haalbaar moeten zijn. Het opbouwen leert hij wel in Lwd. Daarbij gedijen spelers van Kowet over het algemeen goed in het geel/blauw.  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bascambuur

Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2015, 14:13:42
Ik heb een absolute voorkeur voor Vriends. Is gewoon een uitstekende verdediger, kan een goal maken en is relatief nog jong. Heeft nog een 1 jarig contract dus zou haalbaar moeten zijn. Het opbouwen leert hij wel in Lwd. Daarbij gedijen spelers van Kowet over het algemeen goed in het geel/blauw.  _O_

http://www.dumpert.nl/mediabase/6620859/db4bd382/bart_vriends_pwnt_verslaggever.html

Ook goed in topografie.

Drumfather SCC

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2015, 13:08:17
:O Is het al rond dan?

Ik ben er aanwezig dus jullie horen het wel!
Reijnen = Aanwezig

PePe

FC Grunn had gehoopt om met Botteghin de supercup te kunnen winnen. Botteghin zal nu wel snel naar 010 gaan.

dizzhead

Collingwood

Nijland heeft net op een persconferentie gezegd dat er sinds vorige week geen contact meer is geweest tussen hem en Feyenoord en er voorlopig ook geen afspraak staat gepland. Nu staat Nijland er om bekend dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien, maar toch.
Kalmte alleen kan u redden.

Sonnema

vd vegt en ype smit, van de tribune in gesprek met reijnen en henk de jong. laatste 2 heren verlieten het veld. Bron: Richard op Twitter

Collingwood

Dat lijkt me niet een goed teken.
Kalmte alleen kan u redden.