Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 16:15:22
Dat lijkt me niet een goed teken.

Nop, die 4 bij elkaar zetten kan 2 dingen betekenen:

- "Hans heeft gebeld voor de jaarlijkse transfer"
- "Hier is die contractverlenging waar je om gevraagd had."
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op augustus 03, 2015, 16:24:06
Nop, die 4 bij elkaar zetten kan 2 dingen betekenen:

- "Hans heeft gebeld voor de jaarlijkse transfer"
- "Hier is die contractverlenging waar je om gevraagd had."

Dat zou in principe ook kunnen, maar je zou zeggen dat zoiets ook na de training geregeld kan worden.
Kalmte alleen kan u redden.

DLSVC

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 16:03:24
Nijland heeft net op een persconferentie gezegd dat er sinds vorige week geen contact meer is geweest tussen hem en Feyenoord en er voorlopig ook geen afspraak staat gepland. Nu staat Nijland er om bekend dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien, maar toch.

Andere optie wat zou kunnen is dat Feyenoord is afgehaakt bij Groningen en wellicht zich nu een LWD heeft gemeld omtrent Reijnen. Dit is toch niets zo gek gedacht dacht ik zo!!
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

zandokan

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 16:03:24
Nijland heeft net op een persconferentie gezegd dat er sinds vorige week geen contact meer is geweest tussen hem en Feyenoord en er voorlopig ook geen afspraak staat gepland. Nu staat Nijland er om bekend dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien, maar toch.

Die nijland zegt wel vaker wat meen me nog een uitspraak van hem te herinneren over "van je buurvrouw blijf je af"
Forza Peersman

poelie-lwd

Citaat van: zandokan op augustus 03, 2015, 16:44:59
Die nijland zegt wel vaker wat meen me nog een uitspraak van hem te herinneren over "van je buurvrouw blijf je af"

Dat klopt. Maar over de buurman heeft hij met geen woord gerept  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DLSVC

Citaat van: zandokan op augustus 03, 2015, 16:44:59

At sien buurfrou een lilek wiif is su ik de oek niet aankomme wille!

Maar je de buurfrou waar dit omging is natuurlijk een stuk moaier  :scc :scc
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

speculeter

Die nyland is niet te vertrouwen joh.
Maar dat Reijnen eerder bij de training weggaat en alle hoge pieten er zijn zegt wel iets denk ik....
En nou naar weer afwachten.

Galdiano

Pff Goede Tijden Slechte Tijden is er niets bij!

Grote strik om Reijnen en een mooi bedrag voor Reijnen vangen.
Het is kut, maar alle spelers zijn vervangbaar!

Cambuur heeft zijn scouting goed voor elkaar is de laatste seizoenen wel gebleken.

Het komt allemaal wel goed  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2015, 16:54:20

Cambuur heeft zijn scouting goed voor elkaar is de laatste seizoenen wel gebleken.

Vertrek van Reijnen in dit stadium is een ramp!!
Beoogde opvolger was Marcellis, maar zit al in Zwolle.
Ik zie het heel zwaar in.

Galdiano

Citaat van: AL op augustus 03, 2015, 16:55:49
Vertrek van Reijnen in dit stadium is een ramp!!
Beoogde opvolger was Marcellis, maar zit al in Zwolle.
Ik zie het heel zwaar in.

Voor iedere posities zijn lijstjes ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bolsward-SCC

Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2015, 16:54:20

In de wedstrijd tegen Achilles '29 hebben we allemaal kunnen zien hoe belangrijk Reijnen voor dit elftal is. Hij is de natuurlijke leider, die anderen aanstuurt en corrigeert. Hij is de centrale verdediger die inschuift en dat is juist zo belangrijk voor het spel dat Henk de Jong wil spelen. Bovendien scoorde hij en gaf hij een loepzuivere crosspass op Van de Streek. Het lijkt mij niet dat zo'n speler heel gemakkelijk te vervangen is. Van der Vegt zei op OF ook al dat het met huidige budget er geen kwalitatief gelijkwaardige vervanger voor Reijnen gehaald kan worden. De competitie staat op het punt van beginnen en een ingespeeld centrum-duo in de verdediging is juist zo belangrijk.

En wat de transfersom betreft: dat zal vast niet meer dan een half miljoen zijn... Voor Cambuur best veel geld, maar in Groningen lachen ze zich kapot om de koopjes die ze in Leeuwarden op kunnen halen. Ik vrees dat een transfer van Reijnen ons meer gaat kosten, dan dat het uiteindelijk op zal leveren. Ik zou hem in ieder geval niet laten gaan.

moodygrunn

Citaat van: Bolsward-SCC op augustus 03, 2015, 17:06:16
In de wedstrijd tegen Achilles '29 hebben we allemaal kunnen zien hoe belangrijk Reijnen voor dit elftal is. Hij is de natuurlijke leider, die anderen aanstuurt en corrigeert. Hij is de centrale verdediger die inschuift en dat is juist zo belangrijk voor het spel dat Henk de Jong wil spelen. Bovendien scoorde hij en gaf hij een loepzuivere crosspass op Van de Streek. Het lijkt mij niet dat zo'n speler heel gemakkelijk te vervangen is. Van der Vegt zei op OF ook al dat het met huidige budget er geen kwalitatief gelijkwaardige vervanger voor Reijnen gehaald kan worden. De competitie staat op het punt van beginnen en een ingespeeld centrum-duo in de verdediging is juist zo belangrijk.
En wat de transfersom betreft: dat zal vast niet meer dan een half miljoen zijn... Voor Cambuur best veel geld, maar in Groningen lachen ze zich kapot om de koopjes die ze in Leeuwarden op kunnen halen. Ik vrees dat een transfer van Reijnen ons meer gaat kosten, dan dat het uiteindelijk op zal leveren. Ik zou hem in ieder geval niet laten gaan.

Als Reijnen daadwerkelijk een clausule in z'n contract heeft, dan kunnen wij niet weigeren als Groningen dat bedrag op tafel legt. Gewoon doorschakelen. Het is niet anders. Opvolger hebben we al in huis: Mac-intosh. 

* kunnen wij die Kappelhof niet kopen?
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Zou mooi zijn als die optie alleen voor de topploegen/buitenland geld, maar ben bang van niet.
Het is gewoon doodzonde las je zo vlak voor de competitie weer opnieuw moet gaan bouwen aan je team. Voorbereiding druk bezig geweest om de opbouw via Reijnen/Overgoor/Heerings te perfectioneren om de problemen uit de 2e seizoenshelft te voorkomen. Dat is heel moeilijk te bespelen, ik zou dat driehoekje graag zien opbouwen.

Maar goed, 4/5 ton voor een speler van 28, daar verdient Groningen ook niets meer op. En wie weet is die Vriends wel net zo'n koopje als Overgoor.

JurjenS7

Nijland bij hoog en laag beweren dat er geen contact is geweest met feyenoord sinds vorige week en vandaag is botteghin niet eens op training  :_schater

pvanbuijtene

Citaat van: JurjenS7 op augustus 03, 2015, 18:10:25
Nijland bij hoog en laag beweren dat er geen contact is geweest met feyenoord sinds vorige week en vandaag is botteghin niet eens op training  :_schater

andere club maybe?