Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Nijland zei vorige week toch dat het niet netjes was om vlak voor de start van de competitie ergens belangrijke spelers weg te halen? Als hij dat nog steeds vindt, blijft Reijnen mooi nog een jaar bij ons

De Gast

Vd Laan hiernaartoe + 5 ton erbij. Aardige deal dan lijkt mij.

zandokan

Citaat van: De Gast op augustus 03, 2015, 18:40:39
Moet vd Laan wel eerst afvallen want dat bankzitten heeft hem wel wat extra kilo's opgeleverd
Forza Peersman

sccambuurlwdd

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 03, 2015, 18:39:56
Nijland zei vorige week toch dat het niet netjes was om vlak voor de start van de competitie ergens belangrijke spelers weg te halen? Als hij dat nog steeds vindt, blijft Reijnen mooi nog een jaar bij ons

Dat is niet wat hij zei. Nijland zei dat Feyenoord al vanaf het begin van de transferperiode wist dat het een centrale verdediger nodig had. Toch neemt Feyenoord nu pas actie.
Bij Groningen is geen noodzaak om een centrale verdediger te halen, tenzij Botteghin dus vertrekt. Nijland houdt zich dus keurig aan zijn eigen regeltjes.

NRG

Citaat van: De Gast op augustus 03, 2015, 18:40:39

Reijnen  kost 4 ton, dus dat lijkt me niet.

Collingwood

Hoe weten we eigenlijk zo zeker dat Reijnen een clausule in zijn contract heeft?
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 22:08:53
Hoe weten we eigenlijk zo zeker dat Reijnen een clausule in zijn contract heeft?

Omdat hier allemaal mensen posten die betrokken zijn bij het opstellen van de contracten.

zeewolde

Citaat van: Cor op augustus 03, 2015, 22:21:06
Omdat hier allemaal mensen posten die betrokken zijn bij het opstellen van de contracten.
:thumbsup :_schater

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 22:08:53

Dat werd gesuggereerd tijdens het interview met Nijland op rtvnoord.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op augustus 03, 2015, 22:47:58
Dat werd gesuggereerd tijdens het interview met Nijland op rtvnoord.

Ok, dat wist ik niet. Wie suggereerde dat? Een journalist (zoja, welke?) of Nijland zelf?
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Als Reijnen geen clausule heeft is hij ook niet interessant voor FCG. Dan moeten ze waarschijnlijk de hoofdprijs aan ons betalen voor een speler van 28 die over twee of drie jaar geen relevante marktwaarde meer heeft. FCG zal altijd spelers halen waar ze op termijn aan kunnen verdienen. Een oudere speler met een clausule zal puur als bindmiddel worden gehaald. Al was het alleen maar om tijd te 'kopen' voor het scouten van een nieuwe Botteghin. In dat licht bekeken kun je gezien de interesse er wel vanuit gaan dat Reijnen 'goedkoop' is op te halen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op augustus 03, 2015, 22:52:22
Ok, dat wist ik niet. Wie suggereerde dat? Een journalist (zoja, welke?) of Nijland zelf?

De journalist, geen idee wie dat was. Interview is wel terug te luisteren op rtvnoord gemist, was afgelopen zondag 11-12u, vanaf minuut 24 ongeveer.
Area 58

vialli

Ik hoor maar over die 4 ton maar waar komt dat weg!!!

Hasses

Reijnen ging even op en neer naar Amerika! - http://tinyurl.com/poecx2k

De Gast

Als ie maar 4 ton kost was ie toch allang weg.. dat is niks voor je beste speler.