Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: De Gast op augustus 04, 2015, 07:35:30
Als ie maar 4 ton kost was ie toch allang weg.. dat is niks voor je beste speler.
28 jaar, al een x mislukt hogerop bij AZ. Ik denk dat er daardoor veel sceptisch is over Reijnen.

Collingwood

Om 10.30 is de training van vandaag weer begonnen. Aangezien Reijnen gisteren van het veld werd geplukt vraag ik me af of hij er vandaag wel bij is. Iemand die dat weet?
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Is erbij. aldus h albers

Sakin

Niet raar bedoelt. Maar wil wel graag weten of hij erbij is bij de competitiestart. Gelukkig is Zwolle uitgesteld. Hebben wij meer tijd om het duo achterin weer te vormen. Wil weleens weten wat er is besproken allemaal rondom Reijnen!

Collingwood

Laat hem maar mooi een nieuw contract ondertekenen bij ons, dan is er ook duidelijkheid!  :devil
Kalmte alleen kan u redden.

Sakin

Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2015, 11:17:57
Laat hem maar mooi een nieuw contract ondertekenen bij ons, dan is er ook duidelijkheid!  :devil

Dat zou de beste oplossing zijn! Maar denk dat mnr Reijnen ook wel weet dat hij ergens anders meer kan halen voor zijn laatste jaren in het profvoetbal. Want hij heeft ook nog zo'n 3 jaar te gaan en is daarom al op zijn retour!

denistel

Citaat van: Sakin op augustus 04, 2015, 11:11:22
Niet raar bedoelt. Maar wil wel graag weten of hij erbij is bij de competitiestart. Gelukkig is Zwolle uitgesteld. Hebben wij meer tijd om het duo achterin weer te vormen. Wil weleens weten wat er is besproken allemaal rondom Reijnen!

die 3 dagen zal oek weinig uitmaken en reynen is nog niet weg en gaat ie oek niet denk ik.

Sakin

Citaat van: denistel op augustus 04, 2015, 11:47:08
die 3 dagen zal oek weinig uitmaken en reynen is nog niet weg en gaat ie oek niet denk ik.

In 3 dagen kan in de voetbalwereld heel veel gebeuren qua aankopen, blessures enz...

Laat Cambuur daarom maar zsm de selectie compleet zijn of in ieder geval verder kunnen tot de winterstop.

Dokkumer

Kan de politie niet t/m 1 september alle wegen en andere verbindingen met Groningen blokkeren? :devil

CLWDFC

Ik denk dat uiteindelijk Reijnen toch zal gaan, die nijland vertrouw ik voor geen meter met zijn praatjes. Denk dat de tc al druk bezig is met de back-ups van het welbekende 'lijstje".

Hoe zitten wij met de CV's is Jong? Daar is toch die nieuwe jongen van Fortuna bijgekomen? Of die van jong AZ?

PePe

Als ik die Grunninger forum's lees, dan ging ik hélemaal, niet als ik Reijnen was!!

ruubmac

Citaat van: Sakin op augustus 04, 2015, 11:24:43
Dat zou de beste oplossing zijn! Maar denk dat mnr Reijnen ook wel weet dat hij ergens anders meer kan halen voor zijn laatste jaren in het profvoetbal. Want hij heeft ook nog zo'n 3 jaar te gaan en is daarom al op zijn retour!

Dude, die gast is (net) 28 jaar. Geef jij hem nog maar zo'n 3 jaar in het profvoetbal :? dan is hij nog maar 31.

Dokkumer

Citaat van: PePe op augustus 04, 2015, 12:26:03
Als ik die Grunninger forum's lees, dan ging ik hélemaal, niet als ik Reijnen was!!
Dan zou hier ook nooit meer een speler komen :_schater

Cor

Citaat van: PePe op augustus 04, 2015, 12:26:03

Moet je even lezen wat hier in het begin over hem geroepen is door de kenners  l0l

Oosttribune

In Zwolle verwachten ze dat Trent Sainsbury naar Groningen gaat en niet Reijnen. 23 jaar en goed verkoopbaar wat een voorwaarde is voor Grunn