Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Oosttribune op augustus 04, 2015, 13:28:36
In Zwolle verwachten ze dat Trent Sainsbury naar Groningen gaat en niet Reijnen. 23 jaar en goed verkoopbaar wat een voorwaarde is voor Grunn
Gezien de transferbewegingen van Groningen zou ik dat ook een logischer stap vinden.

SCC

Laten we hopen dat ze voor de Australiër gaan. Commercieel gezien ook de beste oplossing (Verkoopbaar aan achterban).

Nu even puur kijkend zonder SCC bril. Natuurlijk was het een mooi eerste seizoen voor Reijnen, maar hij is broodvoetballer en wil indien mogelijk natuurlijk meer verdienen. Hij hoort de geruchten ook en zal allicht hopen op een stap richting Groningen. Hopelijk doet dit niet iets met hem, waardoor we straks een ietwat gefrustreerde aanvoerder hebben. Ik verwacht het overigens niet, hij lijkt me een nuchtere jongen die zich 100% zal inzetten, maar nogmaals: profvoetballers zijn broodvoetballers en hebben natuurlijk geen gevoelens/ sympathie voor de club zoals wij dat hebben.

sccambuurlwdd

Ik denk ook niet dat iemand het Reijnen kwalijk zal nemen als hij naar Groningen vertrekt.

Dokkumer

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 04, 2015, 13:35:14
Ik denk ook niet dat iemand het Reijnen kwalijk zal nemen als hij naar Groningen vertrekt.
Ik zou het volkomen begrijpen, zowel sportief als financieel is het voor hem een stap hoger. Al hoe frustrerend het voor ons is, wij kunnen ons op die gebieden nog lang niet meten met Groningen.

poelie-lwd

En ik zeg dat door het aantrekken van Overgoor een vertrek van Reijnen welliswaar jammer is maar niet onoverkomelijk!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Mitar

Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2015, 14:09:13
En ik zeg dat door het aantrekken van Overgoor een vertrek van Reijnen welliswaar jammer is maar niet onoverkomelijk!
Maar Overgoor zal die bal eerst wel moeten hebben. Met de opbouwend kwaliteiten van Reijnen kan Overgoor tussen de linies worden ingespeeld. Zonder opbouw van achteruit zal hij de bal veel verder naar achteren moeten halen.

poelie-lwd

Citaat van: Mitar op augustus 04, 2015, 14:41:49
Maar Overgoor zal die bal eerst wel moeten hebben. Met de opbouwend kwaliteiten van Reijnen kan Overgoor tussen de linies worden ingespeeld. Zonder opbouw van achteruit zal hij de bal veel verder naar achteren moeten halen.

Inspelen is geen hogere wiskunde. Los van Nienhuis moeten Macintosh en/of Heerings dat ook wel kunnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Mitar

Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2015, 14:43:25

Inspelen is geen hogere wiskunde. Los van Nienhuis moeten Macintosh en/of Heerings dat ook wel kunnen.
Een bal over tien meter in iemand zijn voeten schuiven niet. Maar let maar eens op hoe vaak Reijnen een strakke pass van 25-30 meter het middenveld inspeelt. Dan staat een Overgoor meteen dieper en kun je aanvallend denken. Rusnak werd ook heel vaak tussen de linies ingespeeld waardoor je hem meteen op de helft van de tegenstander in balbezit kreeg.

ruubmac

Citaat van: Mitar op augustus 04, 2015, 14:46:32
Een bal over tien meter in iemand zijn voeten schuiven niet. Maar let maar eens op hoe vaak Reijnen een strakke pass van 25-30 meter het middenveld inspeelt. Dan staat een Overgoor meteen dieper en kun je aanvallend denken. Rusnak werd ook heel vaak tussen de linies ingespeeld waardoor je hem meteen op de helft van de tegenstander in balbezit kreeg.

Kijk maar eens naar de tweede goal tegen achilles _O_

Collingwood

Ondertussen blijft Nijland (tegenover RTV Noord) volhouden dat er sinds vorige week geen contact meer is geweest tussen Feyenoord en Groningen voor wat betreft Botteghin.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Misschien geruststellend nieuws...
Groningen stuurt vanavond scouts naar de wedstrijd panathinaikos tegen club Brugge.
Bij panathinaikos speelt mendes da Silva.
Bij club Brugge denswill.

Nou maar hopen dat ze een van beiden op het oog hebben.

AL

Groningen wil zeer waarschijnlijk Vd Hoorn als opvolger van Botteghin!
Lijkt ook logischer dan Reijnen die een compleet andere verdediger is.

speculeter

Citaat van: AL op augustus 09, 2015, 12:16:59
Groningen wil zeer waarschijnlijk Vd Hoorn als opvolger van Botteghin!
Lijkt ook logischer dan Reijnen die een compleet andere verdediger is.
waar haal je die kennis weg?