Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op augustus 09, 2015, 21:30:00
Ik wilde er mee aangeven dat er bij andere clubs ook aan verdedigers wordt getrokken. Reijnen naar AZ lijkt mij ook sterk maar er zijn meer verenigingen waar Reijnen een welkome aanvulling zou zijn.

Op zo'n manier. Uiteraard is het tot 31 augustus nog mogelijk dat Reijnen vertrekt. Maar als Groningen iemand anders haalt blijft er volgens mij maar een zeer select groepje Nederlandse clubs over die voor Reijnen interessant zijn, die Reijnen interessant vinden en die Reijnen kunnen betalen. Ik verwacht dan nog eerder een transfer naar het buitenland.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Feyenoord en Groningen akkoord over Botteghin. Hopelijk presenteert Groningen meteen een opvolger (iemand anders dan Reijnen graag), dan kunnen we deze soap achter ons laten.

NRG

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 11:02:15
Feyenoord en Groningen akkoord over Botteghin. Hopelijk presenteert Groningen meteen een opvolger (iemand anders dan Reijnen graag), dan kunnen we deze soap achter ons laten.

Het lijkt er inderdaad op dat het nu eindelijk rond is. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren..

DayDreamer

Anders ik wel, mag toch hopen dat Reijnen hier blijft. Vond hem gisteren niet best spelen, misschien al met zijn hoofd bij een transfer?

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op augustus 13, 2015, 11:13:46
Anders ik wel, mag toch hopen dat Reijnen hier blijft. Vond hem gisteren niet best spelen, misschien al met zijn hoofd bij een transfer?

Hij ontkende gisteren na de wedstrijd tegenover FOX nog in alle toonaarden. Zou totaal geen contact met Groningen zijn geweest. We zullen er wel snel achter komen wat die woorden waard zijn geweest.

pvanbuijtene

Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 11:11:50
Het lijkt er inderdaad op dat het nu eindelijk rond is. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren..

Nijlamd meldt het nu zelf ook en er zijn al geluiden dat botteghin al in kuip is voor keuring.

NRG

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 11:16:38
Hij ontkende gisteren na de wedstrijd tegenover FOX nog in alle toonaarden. Zou totaal geen contact met Groningen zijn geweest. We zullen er wel snel achter komen wat die woorden waard zijn geweest.

Misschien sprak wij gewoon de waarheid, maar als Groningen zich vanmiddag meldt, en er met Cambuur uitkomt kan het snel gaan.

pvanbuijtene

Citaat van: DayDreamer op augustus 13, 2015, 11:13:46

Iedereen speelde eerste helft slecht en als je middenveld het eerste helft wat laat afweten worden de cv's overlopen natrlk.

Collingwood

Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 11:22:36
Misschien sprak wij gewoon de waarheid, maar als Groningen zich vanmiddag meldt, en er met Cambuur uitkomt kan het snel gaan.

Dat zou kunnen. Maar aangezien Groningen al wat langer wist dat Botteghin zou vertrekken zijn ze denk ik ook al lang met een opvolger bezig.

Stiens

Denk toch dat ze voor v/d Hoorn van Ajax gaan gezien de eerdere berichtgeving.

Collingwood

Nijland tegenover RTV Noord: Opvolger van Botteghin hebben ze al in hun hoofd, maar er is nog geen akkoord. Zou wel snel kunnen gaan.

speculeter

Op meerdere media word nu gemeld dat overgang van Botteghin rond is.
Dan wil Groningen vandaag of morgen opvolger presenteren.
Dat word duimen draaien dus.

poelie-lwd

:0= Vriends halen en vd Laan!

Peersman naar linksback. Centrum vd Laan/Vriends.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

grijskijker

Ik denk dat die Trent Sainsbury van Zwolle naar Groningen gaat, en ik dacht te zien bij het verlaten van het veld, dat Jans tegen Reijnen zei, tot volgende week...

moodygrunn

Persoonlijk ga ik ervan uit dat Reijnen vertrekt. Ondanks eerdere berichtgeving lijkt hij de beste optie voor FCG.
In Henk en Sandor we trust