Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 16:23:22
Precies.

Overigens kan Reijnen de boel natuurlijk ook nog zelf afblazen. Die Van de Looi zei afgelopen weekend nog dat hij Reijnen niet als geschikte opvolger van Botteghin ziet. Wil je daar dan wel spelen?

Voor 2 ton extra vast wel..

Bernardo

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 16:23:22
Precies.

Overigens kan Reijnen de boel natuurlijk ook nog zelf afblazen. Die Van de Looi zei afgelopen weekend nog dat hij Reijnen niet als geschikte opvolger van Botteghin ziet. Wil je daar dan wel spelen?

Tja, hoort dat niet allemaal bij het spelletje tegenwoordig, helemaal bij het spelletje wat die Nijland altijd speelt.

Timmie

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 16:21:28
Zet ff een kopie van het contract online of hou aub je mond.

Reageer op een reactie.. Zet jij dan ook al je bronnen en documentatie online als je iets zegt?:) Dank!

Timmie

Citaat van: Bernardo op augustus 13, 2015, 16:25:43
Tja, hoort dat niet allemaal bij het spelletje tegenwoordig, helemaal bij het spelletje wat die Nijland altijd speelt.

Goede zakenman die precies weet hoe het in dit wereldje aan toe gaat. Hij heeft dat door!

Len Cantello

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:27:00
Reageer op een reactie.. Zet jij dan ook al je bronnen en documentatie online als je iets zegt?:) Dank!
Doen we. Begin jij dan met het publiceren van het contract??? Nou, zet m op!
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

moodygrunn

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:28:00
Goede zakenman die precies weet hoe het in dit wereldje aan toe gaat. Hij heeft dat door!

Iets meer frustratie richting die rat van een Naailand mag ook wel hoor. Je hoeft m geen veer in de reet te steken. Anders moet je misschien ff je groen-witte bril afzetten...
In Henk en Sandor we trust

ruubmac

Het zou voor Cambuur een enorme aderlating zijn, maar dit is het lot van een kleine club als Cambuur en ook een compliment, dat het toch steeds weer lukt transfervrij spelers op te pikken en te verkopen, wat ook helpt bij verdere gezondmaking van de club. Zou wel betekenen dat Cambuur in 2 seizoenen eredivisie 2x het centrale duo kwijt is.

Timmie

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 16:30:20
Doen we. Begin jij dan met het publiceren van het contract??? Nou, zet m op!
:proost

Kan helaas geen PDF toevoegen hier. Wat is je mail adres? Mail ik 'm even..
Nog andere dingen die je wil hebben?

Len Cantello

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:28:00
Vieze fijne hypocriet is het. Een wolf in schaapskleren die Feyenoord beticht van onfrisse zaken welke hij nu op precies dezelfde wijze tov SCC uithaalt.

mindra

Van der laan terug laten komen + geld anders gewoon geen deal.

Len Cantello

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:31:47
Kan helaas geen PDF toevoegen hier. Wat is je mail adres? Mail ik 'm even..
Nog andere dingen die je wil hebben?
je kan me via deze site een PM sturen. Thanks.

Timmie

Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2015, 16:30:57
Iets meer frustratie richting die rat van een Naailand mag ook wel hoor. Je hoeft m geen veer in de reet te steken. Anders moet je misschien ff je groen-witte bril afzetten...

Dit is het lot van een club als Cambuur, mijn beste jongen! Zo gaat dat nou eenmaal.
De groten pakken van de kleineren. Groningen/Heerenveen/AZ etc. zitten net tussen de groten en de kleinen.. Een Feyenoord/Ajax/PSV bij de groten en Cambuur/Excelsior/de Graafschap/NEC etc bij de kleinen..

Cor

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 16:32:42
Vieze fijne hypocriet is het. Een wolf in schaapskleren die Feyenoord beticht van onfrisse zaken welke hij nu op precies dezelfde wijze tov SCC uithaalt.

Nijland is een rat eerste klas. Maar wie het laatst lacht lacht het best. Er komt vast iets moois voor terug. Ik hoop wel dat ze het over het weekend heen tillen.

Timmie

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 16:32:42

Net ook op andere gereageerd:

Dit is het lot van een club als Cambuur, mijn beste jongen! Zo gaat dat nou eenmaal.
De groten pakken van de kleineren. Groningen/Heerenveen/AZ etc. zitten net tussen de groten en de kleinen.. Een Feyenoord/Ajax/PSV bij de groten en Cambuur/Excelsior/de Graafschap/NEC etc bij de kleinen..

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:34:04

Wat fijn dat je het even uitlegt timmie, meesten hier snappen dat niet.