Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: Goudvinger op augustus 10, 2014, 11:00:45
Hij speelde zeker niet slecht, maar ik mis bij hem de echte killer-mentaliteit in duels.
Heeft ie ook niet en zal hij ook niet krijgen, want zo'n type is hij gewoon niet.
wil je dat wel moet je hem niet halen.
hij en trouwens de gehele ploeg moet nog wennen enz.
prima degelijk gespeeld zo'n 1e wedstrijd van de competitie!

DR888SCC

Verdedigend matig door een bepaalde mate van slapheid, en vooral opbouwend uitermate zwak. Ik ben nog steeds geen fan van deze speler. Het is geen "killer", en zal dat ook nooit worden.
Ik denk dat er beter kan worden uitgekeken naar een RC verdediger  i.p.v. een LC verdediger, omdat ik Lucas een prima partij vond spelen en volgens mij alleen nog maar beter gaat worden, zeker met een echte bikkel en leider naast hem.

grijskijker

Citaat van: DR888SCC op augustus 10, 2014, 12:14:46
Verdedigend matig door een bepaalde mate van slapheid, en vooral opbouwend uitermate zwak. Ik ben nog steeds geen fan van deze speler. Het is geen "killer", en zal dat ook nooit worden.
Ik denk dat er beter kan worden uitgekeken naar een RC verdediger  i.p.v. een LC verdediger, omdat ik Lucas een prima partij vond spelen en volgens mij alleen nog maar beter gaat worden, zeker met een echte bikkel en leider naast hem.
:_schater

DR888SCC

Gelukkig heb jij er alleen verstand van "grijskijker"

DR888SCC

Of heb je wellicht naar een andere speler gekeken gisteravond?

grijskijker

Citaat van: DR888SCC op augustus 10, 2014, 12:18:12
Gelukkig heb jij er alleen verstand van "grijskijker"
Hoe kom je erbij? Ik heb er geen verstand van... :_schater

sunderland

Vond hem gister prima spelen .Weinig fouten en helemaal geen risico in zijn spel .Het enige wat ik op hem heb aan te merken is de snelheid in de opbouw .Maar zijn eerste optreden was prima .Kan alleen maar beter worden

DR888SCC

Zijn we het tenminste ergens over eens ;)

grijskijker

Citaat van: DR888SCC op augustus 10, 2014, 12:22:44
Zijn we het tenminste ergens over eens ;)
Tuurlijk wat jij wil... :_schater

sunderland

Citaat van: DR888SCC op augustus 10, 2014, 12:14:46
slapheid geld meer voor dijkstra .Die had mokthar moeten pakken .even een overtreding maken .Dat soort dingen heb ik moeite mee

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2014, 12:22:13
Vond hem gister prima spelen .Weinig fouten en helemaal geen risico in zijn spel .Het enige wat ik op hem heb aan te merken is de snelheid in de opbouw .Maar zijn eerste optreden was prima .Kan alleen maar beter worden
Het moet ook nog wennen, nieuwe spelers/speelstijl.. En doordat we geen of weinig diepte in het spel hadden,ruimtes klein waren is het moeilijk inschuiven als centrale verdediger..

de Schoot

Stond stijf van de zenuwen en was bang wat fout te doen. Zie het wel goedkomen als ie wat gewend is geraakt.

Scc01

Wel geappig dat hij voor deze wedstrijd al afgefakkeld was. Viel mij 100% mee

Casuals-lwd

Hij was sws de positieve verassing van gisteravond. Bijker speelde ook heel goed!

Cor

Wat was er te killen dan? 1 bal op de paal en een lucky doelpunt, volgens mij de enige wapenfeiten van fct. Hebben niks gecreëerd