Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: legeips op augustus 20, 2014, 11:21:33
Excuus... Maar heb hier op het forum gehoord dat ik mogelijk een transgender ben, dus die wereld is in tegenstelling tot jou vrij nieuw voor me.

Maar sta open voor tips, aangezien jij de klappen van de zweep kent. :zweep
Sorry legeips, ik heb alleen maar een geel/blauwe bril. Verder geen ervaring, behalve dan met de zweep :D

grijskijker

Citaat van: legeips op augustus 20, 2014, 11:21:33
Excuus... Maar heb hier op het forum gehoord dat ik mogelijk een transgender ben, dus die wereld is in tegenstelling tot jou vrij nieuw voor me.

Maar sta open voor tips, aangezien jij de klappen van de zweep kent. :zweep
Zijn geen namen genoemd, maar je voelt je wel aangesproken dus.. :zweep

AL

Ronald

Speelde goed en lijkt met elke wedstrijd beter en sterker te worden. Zou ook nog wel eens een centrum met vytautas en reijnen willen zien. Lijkt me ook een goede combi.

YellowBlue

Citaat van: Ronald op augustus 22, 2014, 22:19:43
Speelde goed en lijkt met elke wedstrijd beter en sterker te worden. Zou ook nog wel eens een centrum met vytautas en reijnen willen zien. Lijkt me ook een goede combi.
Daar is Vytas te driest voor,Bijker doet het feilloos tot nu toe, mooi laten staan

Tanjajeah

Citaat van: Ronald op augustus 22, 2014, 22:19:43

Bijker doet het toch prima?  Je gaat toch niet veranderen als iets goed functioneert?

Hilversum voor Cambuur

Cor

Gezeik nu eerst even afgelopen?

wiekie1969

De man wordt beter en beter. Klasse. Zei het vorige week al, zal groeien!!!!! |:)

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 23, 2014, 00:35:52
Gezeik nu eerst even afgelopen?
Nee, zodra hij op de training een stap verkeerd zet begint het zagen METEEN weer...

gewoon een fan

speculeter

Eerlijk is eerlijk...ik hou me voorlopig stil.
Prima pot!

Galdiano

Ere wie ere toekomt! Klasse gespeeld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets