Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 5 leden (1 verborgen)
zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Al weken sterk verdedigend en wordt voetballend steeds beter.
Wat wil je ook met al die veren in zijn reed van Henk Sandor Jan en Arne
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Hilversum voor Cambuur

Zijn zelfvertrouwen en lef neemt met de week toe. Schitterend om te zien. Was zelf eerst ook sceptisch, maar dit gaat helemaal goedkomen.

|:)

DR888SCC

Ik heb mij eerder op het forum negatief uitgelaten over Reijnen, maar dat moet ik (gelukkig) bijstellen.
Zoals ook al door anderen aangegeven, verbaasd hij mij in zeer positieve zin door zowel verdedigend als zeker nu ook aanvallend een prima bijdrage te leveren aan het teamresultaat.
Dit kan en gaat zeker nog een prachtig seizoen worden, omdat ook nu de achterhoede met Reijnen en Bijker laat zien dit jaar weinig tot niets weg te gaan geven. Wie had dat gedacht na het vertrek van Leeuwin en vd. laan. Met name vd. laan zal zich nog wel eens achter z'n oren krabben......

poelie-lwd

Wat dacht je van Leeuwin en Ritzmaier. FC Utrecht heeft een heel matig team, dat gelul vooraf van Co en Alflen (overal druk zetten, wil opleggen, spektakel bieden) gaat je met dit team echt niet lukken.

Ze waren vast in de war met SC Cambuur, die kunnen dat namelijk wel  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Helemaal gelijk poelie.
Ritzmaier op de tribune.Leeuwin in zeer matig team.
Die zullen inderdaad nog wel eens denken. ...

gewoon een fan

Ook ik moet terug komen op mijn eerder geschreven woorden, ik had weinig vertrouwen maar wat is dit een TOPPER gebleken  _O_

Cor

Ben blij dat ik er wel verstand van heb  l8l

Kuzmanovic-Apeldoorn

Miste duidelijk zijn maatje achterin, ik had het gevoel dat ie niets durfde, is niet een keer mee opgekomen.
Henk, held, bedankt

Utekleitrokken

Niet een hele beste wedstrijd voor hem vandaag inderdaad. Maar wedstrijden ervoor prima. Volgende week weer full pull tegen Dordrecht!

PePe

Citaat van: Utekleitrokken op september 28, 2014, 19:43:08
Niet een hele beste wedstrijd voor hem vandaag inderdaad. Maar wedstrijden ervoor prima. Volgende week weer full pull tegen Dordrecht!
Dan komt het niet goed uit met de wedstrijd tegen DKV.

Cambuur058

SCC

Motm. Wordt steeds beter naarmate hij vertrouwen voelt. Dribbelt meer in, straalt rust uit en begint zowaar goede inspeelpasses te krijgen.

Cambuur058

wie heeft het nog over Leeuwin? ;)

speculeter

Dokkumer