Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Voorafgaand aan het seizoen had ik mijn twijfels over hem. Ook tijdens de oefenreeks heeft hij me niet kunnen overtuigen. Inmiddels moet ik terugkomen op mijn twijfels, want hij speelt ondertussen ijzersterk. Het is inderdaad een raadsel waarom deze jongen zo verpieterde bij AZ.

Hilversum voor Cambuur

... hij voelt zich hier gewoon thuis!!!!!  |:)

Galdiano

Citaat van: Goudvinger op november 03, 2014, 11:35:05
Voorafgaand aan het seizoen had ik mijn twijfels over hem. Ook tijdens de oefenreeks heeft hij me niet kunnen overtuigen. Inmiddels moet ik terugkomen op mijn twijfels, want hij speelt ondertussen ijzersterk. Het is inderdaad een raadsel waarom deze jongen zo verpieterde bij AZ.

Ik sluit me hier bij aan.
Eerst had ik twijfels, maar zijn grotendeels weg.

Enige wat ik soms mis, is de mentaliteit zoals Vlaar dat heeft.
Eerste 5/10 minuten de spits laten zien we de baas is. Hij is vaak nog net wat te braaf.

Je moet laten weten dat jij de baas bent in de 16, en een spits mag dit best wel eens even voelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Goudvinger op november 03, 2014, 11:35:05
Het is inderdaad een raadsel waarom deze jongen zo verpieterde bij AZ.
Wij hebben henk de jong
Henk, held, bedankt

Goudvinger

Citaat van: Galdiano op november 03, 2014, 11:40:53
Ik sluit me hier bij aan.
Eerst had ik twijfels, maar zijn grotendeels weg.

Enige wat ik soms mis, is de mentaliteit zoals Vlaar dat heeft.
Eerste 5/10 minuten de spits laten zien we de baas is. Hij is vaak nog net wat te braaf.

Je moet laten weten dat jij de baas bent in de 16, en een spits mag dit best wel eens even voelen.

Dat kan hij inderdaad wel gebruiken. Aan de andere kant, dat moet ook gewoon in je karakter zitten. Niet iedereen heeft van nature die pure vastberadenheid.

Goudvinger

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 03, 2014, 11:45:58
Wij hebben henk de jong

Volgens mij is dat zo'n beetje het juiste antwoord op alle Cambuur gerelateerde vragen  :koffie

piene hassus

Kuzmanovic-Apeldoorn

Minimaal een jaar, daarna.....
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Wie geeft Derksen een high five op zijn strottenhoofd?
"Die Reijnen was bij AZ al een zwakke schakel en doe nu niet alsof hij bij Cambuur zo goed is."
Gijp: "Hij doet het anders best goed hoor"

EdsjeSCC

Hans zei dat hij wel goed speelt ;) Maar wordt weer eens duidelijk dat Derksen maar wat roept.. Kraay gedraagt zich af en toe als een dorpsidioot maar heeft er wel degelijk kijk op en ziet veel

Dokkumer

Citaat van: EdsjeOgbeche op november 03, 2014, 21:09:41
Hans zei dat hij wel goed speelt ;) Maar wordt weer eens duidelijk dat Derksen maar wat roept.. Kraay gedraagt zich af en toe als een dorpsidioot maar heeft er wel degelijk kijk op en ziet veel
Oh Hansie Hansie, sorry.. Ik was op dat moment net bezig mijn high kicks richting TV te oefenen :devil

Hansie is dan ook trainer, Derksen is beroepszeiker.. Daar is het verschil al

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2014, 21:31:01
Een klein eerbetoon

Na het zien van dit filmpje, die gemiste kansen tegen Willem II zijn hem vergeven!  _O_ _O_

Utekleitrokken

Citaat van: Lore op november 05, 2014, 08:51:08
Na het zien van dit filmpje, die gemiste kansen tegen Willem II zijn hem vergeven!  _O_ _O_

Hij kan het wel. Die kerel zit er altijd met de kop bij! Nu het nog efficiënt maken  :D

PePe

Louis van Gaal wil in januari een nieuwe topverdediger halen, als hij hier maar niet om Etiënne Reijnen komt!?!? (is niet te koop)