Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
12 gasten, 1 lid
Voorstopper

Jurjan Wouda

Gestart door Hilversum voor Cambuur, juni 04, 2014, 14:13:56

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Speciaal voor Dit Is Mien Club....  l0l l8l

DOELMAN JURJAN WOUDA VOOR ÉÉN SEIZOEN NAAR SC CAMBUUR

SC ‪#‎Cambuur‬ heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Jurjan Wouda. De 23-jarige doelman heeft in Leeuwarden een contract getekend voor één seizoen.
Het afgelopen half jaar stond Wouda onder de lat bij RKC Waalwijk. Daarvoor speelde hij bij FC Emmen en sc Hoerenveen.

Timmie

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 04, 2014, 14:13:56

SC ‪#‎Cambuur‬ heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Jurjan Wouda. De 23-jarige doelman heeft in Leeuwarden een contract getekend voor één seizoen.
Het afgelopen half jaar stond Wouda onder de lat bij RKC Waalwijk. Daarvoor speelde hij bij FC Emmen en sc Hoerenveen.

Heb gehoord dat dit een aardige vent moet zijn en precies in de Cambuur cultuur past....

:proost

dizzhead

Citaat van: Timmie op juni 04, 2014, 14:15:40
Heb gehoord dat dit een aardige vent moet zijn en precies in de Cambuur cultuur past....

:proost

Hij schijnt z'n tegenstanders aardig op de kast te kunnen jagen :zweep

Timmie

Citaat van: dizzhead op juni 04, 2014, 14:16:24
Hij schijnt z'n tegenstanders aardig op de kast te kunnen jagen :zweep

Zal weinig met keepen bezig zijn gok ik dan...;-)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Even voor de goede orde: hij keept bij RKC en is tegelijk trainer van een DKV jeugdelftal?  8P
Henk, held, bedankt

dizzhead

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 04, 2014, 14:20:02
Even voor de goede orde: hij keept bij RKC en is tegelijk trainer van een DKV jeugdelftal?  8P

Sinds de winter in waalwijk actief. Daarvoor in Emmen.

/edit: Als je bankzitten als activiteit beschouwt tenminste...

dit is mien club

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 04, 2014, 14:20:02

Vorig seizoen je halve :_spank
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 04, 2014, 14:13:56

Bedankt Hilversum, ik zal jou nooit vergeten.
Met Timmie erbij ..............

Stelletje opruiers...

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 04, 2014, 14:28:59
en dar seurst nou nog over..... :zweep

Het mij diep raakt dat hest wel deur zeker

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: dit is mien club op juni 04, 2014, 14:29:39
Het mij diep raakt dat hest wel deur zeker

Maar ik ben het wel met je eens, dat een van de sterkste punten van het afgelopen seizoen was dat er duidelijke normen waren in het team, en dat die daar niet aan wilden houden (Swinkels en Brands) weg moesten. Dit is een voorwaarde om zo'n teamgeest te kweken. Alleen ken ik de beste keeper helemaal niet. Heb wel vertrouwen in het oordeel van de TS en hun herstellend vermogen!! Is het een arrogante kwal, dan zal ie niet lang blijven!
Henk, held, bedankt

dit is mien club

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 04, 2014, 14:33:25
Maar ik ben het wel met je eens, dat een van de sterkste punten van het afgelopen seizoen was dat er duidelijke normen waren in het team, en dat die daar niet aan wilden houden (Swinkels en Brands) weg moesten. Dit is een voorwaarde om zo'n teamgeest te kweken. Alleen ken ik de beste keeper helemaal niet. Heb wel vertrouwen in het oordeel van de TS en hun herstellend vermogen!! Is het een arrogante kwal, dan zal ie niet lang blijven!

Een mensen kan veranderen en misschien is hij in het veld wel anders dan langs de lijn..
Maar hij heeft het bij mij toen flink bedorven kwam natuurlijk ook omdat hij een jas met pompeblaren aan had.

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op juni 04, 2014, 14:36:46
Een mensen kan veranderen en misschien is hij in het veld wel anders dan langs de lijn..
Maar hij heeft het bij mij toen flink bedorven kwam natuurlijk ook omdat hij een jas met pompeblaren aan had.

Ik snap dat bepaalde mensen je niet liggen. Dat lijkt me niet meer dan normaal, maar om bij voorbaat al op persoonlijke gronden een hetze tegen deze kerel te beginnen? Dat gaat me veel te ver. Ik vind dat we hem moeten beoordelen op zaken die zich binnen of rondom de club voordoen, niet wat hij thuis of bij een andere vereniging uitspookt.

Mocht hij zich nu gaan misdragen (Brands, Swinkels), dan lijkt het me niet zo vreemd om deze man weg te sturen.
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

Citaat van: moodygrunn op juni 04, 2014, 14:39:57
Ik snap dat bepaalde mensen je niet liggen. Dat lijkt me niet meer dan normaal, maar om bij voorbaat al op persoonlijke gronden een hetze tegen deze kerel te beginnen? Dat gaat me veel te ver. Ik vind dat we hem moeten beoordelen op zaken die zich binnen of rondom de club voordoen, niet wat hij thuis of bij een andere vereniging uitspookt.

Mocht hij zich nu gaan misdragen (Brands, Swinkels), dan lijkt het me niet zo vreemd om deze man weg te sturen.

Dit is geen hetze juh... die man had een misselijke jas aan, dat leest toch zelf ook wel...

dit is mien club

Citaat van: moodygrunn op juni 04, 2014, 14:39:57

Geloof mij als jij daar had gestaan en jouw jongens worden zo de grond in getrapt als hij dat deed dan had je nu het zelfde gereageerd.

@dizzhead Klopt inderdaad, dat was al een ergernis dus alles wat die man zei was als olie op het vuur. Neemt niet weg dat hij toen onsportief gedrag vertoonde.