Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 21:44:43
Ja tuurlijk, mevrouw is bang dat er geen betere aanbieding meer komt.. Weg met die boekenlegger.
Einde, schluss, exit!

Zelfde verhaal als een Fernandez, die hoeven we na zijn uitspraken ook niet meer. We zijn geen vangnet voor goudjagers die nergens meer terecht kunnen.

drg

Citaat van: mugel op mei 26, 2015, 21:44:43
Ja tuurlijk, mevrouw is bang dat er geen betere aanbieding meer komt.. Weg met die boekenlegger.
Einde, schluss, exit!

Als ie voor uurtje factuurtje wel wil blijven moet je 'm gewoon houden, altijd nuttig. Gewoon niet betalen als ie niet kan spelen  8)

Dokkumer

Citaat van: hobbes op mei 26, 2015, 22:23:40
Zelfde verhaal als een Fernandez, die hoeven we na zijn uitspraken ook niet meer. We zijn geen vangnet voor goudjagers die nergens meer terecht kunnen.
Fernandez heeft ons de "laatste club waar hij wou voetballen" genoemd. Bij mijn weten heeft de Ridder zich absoluut nooit negatief uitgelaten over de club. Ik krijg bij sommigen hier dat spelers blij moeten zijn om hier te spelen en dat het liefst op amateurbasis moet én men nog contributie moet gaan betalen.
Daniël is eerlijk geweest dat hij zich een jaar in de kijker wilde spelen om daarna nog verder te kunnen kijken, laat hem die laatste 2/3 jaar nog maar lekker cashen. Bij ons is dat niet mogelijk.

Vakje 9

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2015, 22:40:17
Fernandez heeft ons de "laatste club waar hij wou voetballen" genoemd. Bij mijn weten heeft de Ridder zich absoluut nooit negatief uitgelaten over de club. Ik krijg bij sommigen hier dat spelers blij moeten zijn om hier te spelen en dat het liefst op amateurbasis moet én men nog contributie moet gaan betalen.
Daniël is eerlijk geweest dat hij zich een jaar in de kijker wilde spelen om daarna nog verder te kunnen kijken, laat hem die laatste 2/3 jaar nog maar lekker cashen. Bij ons is dat niet mogelijk.

Ik kan een heel eind mee gaan in je verhaal maar ik heb niet echt het gevoel dat "het in de kijker spelen" nu gelukt is.Heb dan ook niet het idee dat de clubs voor hem in de rij staan. Van beide kanten is er gegokt en verloren des ondanks gun ik hem het beste aangezien, zo als jij ook aangeeft, hij zich nooit negatief over onze club heeft uitgelaten.

Dokkumer

Citaat van: Vakje 9 op mei 26, 2015, 23:01:50
Ik kan een heel eind mee gaan in je verhaal maar ik heb niet echt het gevoel dat "het in de kijker spelen" nu gelukt is.Heb dan ook niet het idee dat de clubs voor hem in de rij staan. Van beide kanten is er gegokt en verloren des ondanks gun ik hem het beste aangezien, zo als jij ook aangeeft, hij zich nooit negatief over onze club heeft uitgelaten.
Ik heb ook nergens gezegd dat hij zich in de kijker heeft gespeeld ;) We zullen vanzelf wel zien wat hij op zijn pad krijgt, gun hem verder alle goeds.

Lore

Citaat van: Vakje 9 op mei 26, 2015, 23:01:50

Klopt, maar hij is relatief oud en heeft bij ons voor een appel en een ei gespeeld. En hiervoor heeft hij bij RKC ook amper wat verdiend. Ik snap wel dat hij nu een goed compensatie wil, en ik snap ook dat Cambuur dat een te groot risico vind. Dan houdt het op, maar no hard feelings.

dizzhead

Inderdaad. En als er in september nog geen club voor hem is, en wij zijn er niet in geslaagd een vervanger te vinden - dan is die wat mij betreft weer van harte welkom. Tot die tijd blijven zoeken.

hobbes

Ok, misschien is de vergelijking met Fernandez een wat ongelukkige. Maar om als vangnet te fungeren voor dit soort spelers, ik weet het niet.

okkele

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2015, 22:40:17

duidelijk.
ik gun hem en ons het beste,we vergeten hier alweer gauw dat we ons in de handen moeten wrijven met spelers als de ridder.
het enige wat hem in de weg staat is zn "glazen" reputatie maar dat geldt ook zo voor narsingh,kan hij zich ook al verheugen op een schop na zoals iedereen dat krijgt in lwd?
ik hoop op dezelfde kwaliteit als de ridder voor komend seizoen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

kapseltje

Beetje nuance is wel op zijn plaats bij de Ridder gezien zijn amateurcontract afgelopen jaar. Wanneer zie je dat nou met spelers van zijn kaliber en leeftijd?

pvanbuijtene

Citaat van: kapseltje op mei 27, 2015, 12:44:16
Beetje nuance is wel op zijn plaats bij de Ridder gezien zijn amateurcontract afgelopen jaar. Wanneer zie je dat nou met spelers van zijn kaliber en leeftijd?
aannames altijd perfect, techniek gewoon goed.. zeer nuttige speler.. enige reden dat ik vidn dst je nie moet investeren in hem is beetje leeftijd, maar vooral zikm fitheid.

Dokkumer

Citaat van: kapseltje op mei 27, 2015, 12:44:16
*SCHRIK*

We zijn het eens kapseltje!

sunderland

Citaat van: Lore op mei 27, 2015, 08:14:44
Klopt, maar hij is relatief oud en heeft bij ons voor een appel en een ei gespeeld. En hiervoor heeft hij bij RKC ook amper wat verdiend. Ik snap wel dat hij nu een goed compensatie wil, en ik snap ook dat Cambuur dat een te groot risico vind. Dan houdt het op, maar no hard feelings.
cambuur heeft hem nu wel een normaal contract aangeboden voor ons begrippen .Bij Rkc werd gewoon prima verdiend hoor voor erediv begrippen .En daarvoor heeft hij in Engeland gewoon meer dan een milj verdiend .Ik weet niet of hij het door heeft maar hij mag blij zijn dat hij hier kan blijven .Hogerop zit er voor niet in .Eigenlijk heeft hij de laatste 5 jaar zeer weinig gepresteerd .Ik denk trouwens dat hij wacht op de zandbak ofzo

mugel

Alsof ie het voor ons gedaan heeft met z'n zogenaamd mindere salaris.. Misschien wilde niemand hem meer en wil niemand hem meer als voetballer...
Succes bij een onduidelijk pinokkio-club, maar beter ga je voor een contract bij SBS... 

vialli

Ze lulle allemaal maar over een appel en een ei maar ik denk dat menig forumganger dat bedrag wel graag op sien rekening krije su.