Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2014, 14:57:29
Blija en Pingjum
Als ze jou daar zien rondlopen, gaan ze de veldwachter bellen!
:koffie
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tanjajeah

Weet iemand waarom hij maar 10 wedstrijden gespeeld heeft vorig seizoen? Alleen maar blessures? Of 1 lange blessure?

pvanbuijtene

Citaat van: Timmie op juli 16, 2014, 14:47:43
Wij zag liever een contract voor twee maanden odid?!...
Voor 11 wedstrijden.. zoveel sperlt ie gemiddeld ;)

Len Cantello

Citaat van: Tanjajeah op juli 16, 2014, 15:00:17
Weet iemand waarom hij maar 10 wedstrijden gespeeld heeft vorig seizoen? Alleen maar blessures? Of 1 lange blessure?
Niet alleen vorig seizoen. 10 wedstrijden is het seizoengemiddelde....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

grijskijker

Hij kwam in de winterstop bij RKC...

veteraan

Deze heren komen niet uit bed voor een bedrag onder de twee ton , daarom verdwijnen ze na de dertig vaak naar Belgie of oost-europa !
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis, hij hoeft maar een keer te scoren ( tegen dkv) en het geld is er weer uit

Tanjajeah

Oh, hij is pas halverwege het seizoen bij RKC begonnen zie ik, in januari 2014 om precies te zijn.. dus de 2e seizoenshelft heeft ie bijna alles gespeeld. Behalve de play-offs, want toen was ie wel geblesseerd.

grijskijker

Citaat van: veteraan op juli 16, 2014, 15:04:49
Deze heren komen niet uit bed voor een bedrag onder de twee ton , daarom verdwijnen ze na de dertig vaak naar Belgie of oost-europa !
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis, hij hoeft maar een keer te scoren ( tegen dkv) en het geld is er weer uit
Je weet toch dat Cambuur dit soort bedragen niet betaald... en RKC al helemaal niet..

veteraan

Hij zal wel in Nederland willen blijven wonen en met minder genoegen nemen
Maar laten we hem een eerlijke kans geven en pas oordelen als ie een paar wedstrijden achter de rug heeft

Timmie

Jongens jongens.. Is in de winterstop gekomen bij RKC. Dan is tien wel heeeeeeeeel weinig inderdaad. Poeh zeg..

Daarbij komt dat hij echt niet de volle pond krijgt.. Geloof me!

AL

In mijn ogen weggegooid geld.
Speler die vaker geblesseerd is dan fit.
nog maar een rechtsbuiten erbij dan, want met narsingh en de ridder haal je 25 wedstrijden.
Had veel liever een jong talent gezien.
Toch welkom en laat het zien, voetballen kan hij zeker wel!

michello

Citaat van: Timmie op juli 16, 2014, 15:17:17
Jongens jongens.. Is in de winterstop gekomen bij RKC. Dan is tien wel heeeeeeeeel weinig inderdaad. Poeh zeg..

Pas op .. Wel Raiola als zaakwaarnemer.. Die sleept er alles uit als het moet  :devil

papier

Citaat van: Timmie op juli 16, 2014, 15:17:17

Dan nog, over het hele seizoen genomen heeft hij nog steeds maar 10 wedstrijden gespeeld met een gemiddelde van nog geen 53 minuten per wedstrijd.

Maar goed, we geven de beste kerel de kans natuurlijk

sccambuurlwdd

Citaat van: grijskijker op juli 16, 2014, 15:07:42
Je weet toch dat Cambuur dit soort bedragen niet betaald... en RKC al helemaal niet..

Voor De Ridder vermoedelijk niet, maar Cambuur is wel bereid om bepaalde spelers een salaris van twee ton+ te bieden.

Timmie

Citaat van: papier op juli 16, 2014, 15:30:09
Dan nog, over het hele seizoen genomen heeft hij nog steeds maar 10 wedstrijden gespeeld met een gemiddelde van nog geen 53 minuten per wedstrijd.

Maar goed, we geven de beste kerel de kans natuurlijk

Nogmaals; vanaf de winterstop! Is een half seizoen toch ?