Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 3 leden
zeewolde, Gasgeve, Pedeja

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 14, 2014, 20:50:34
Hij kan in de combinatie met Rusnák een ware sensatie worden, zowel vernuft bij beide. Moeten nog even de tijd krijgen om op elkaar ingespeeld te raken. En met Narsing op rechts..... wat een weelde. |:) |:)

Die hebben duidelijk een 'klik' met elkaar. Rusnak gunde hem die vrije trap die over ging. Dat Albert daarna heel cynisch ging klappen en zijn duim omhoog stak naar de Ridder was natuurlijk hilarisch  :_schater

Over weelde gesproken, voeg Steblecki ook maar toe aan dat rijtje, ik denk niet dat Bakker hem uit de basis kan houden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op september 15, 2014, 07:22:24
Die hebben duidelijk een 'klik' met elkaar. Rusnak gunde hem die vrije trap die over ging. Dat Albert daarna heel cynisch ging klappen en zijn duim omhoog stak naar de Ridder was natuurlijk hilarisch  :_schater

Over weelde gesproken, voeg Steblecki ook maar toe aan dat rijtje, ik denk niet dat Bakker hem uit de basis kan houden.

Ik had niet het idee dat het cynisch bedoeld was.
Area 58

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op september 15, 2014, 07:22:24

Ik had bij die vrije trap juist iets van "Oei, als dat maar goed gaat!" Daarna bij de corner was er een vergelijkbare situatie. Al met al goed opgelost, ook met de wissel van Rusnak, anders was hij misschien de wedstrijd uitgeschopt.

Verder genoten van Daniel, top wedstrijd!

drg

De beste kerel is ook gewoon goed bezig naast het spel zelf, elke keer als Rusnak onderuit geveegd werd en verhaal wou halen kalmeerde Daniël hem. Ben het er ook wel mee eens dat hij gewoon op het veld hoort te staan tot hij moegestreden is, tot die tijd kunnen we gelukkig Meleg nog gebruiken.

gewoon een fan

Hij speelde een goede wedstrijd, je moet niet vergeten dat hij wedstrijdritme mist, wij gaan hier echt nog veel plezier aan beleven  :thumbsup

el haj

De Ridder: 'Ik kan makkelijk nog acht jaar op dit niveau mee'

Hij was ruim tien jaar geleden een groot talent op de rechterflank bij Ajax, maar afgelopen zondag maakte Daniel de Ridder zijn debuut voor SC Cambuur. Voor het eerst sinds mei kwam de aanvaller weer binnen de lijnen.

De dertigjarige De Ridder, die in januari door RKC Waalwijk was vastgelegd, moest vier maanden later een meniscusoperatie ondergaan. 'Je weet nooit hoe zo'n ingreep uitpakt', zegt hij tegen Voetbal International. 'Mijn herstel heeft wat langer geduurd dan ik verwachtte.'

SC Cambuur is alweer zijn negende werkgever. Eerder kwam De Ridder uit voor Ajax, Celta de Vigo, Birmingham City, Wigan Athletic, Hapoel Tel Aviv, Grasshoppers, SC Heerenveen en RKC. Voor het geld ging hij niet naar Leeuwarden. 'Ik heb even over de aanbieding moeten nadenken, want het is inderdaad niet wat ik gewend was. Maar ik wilde graag in Nederland blijven om te laten zien wat ik nog kan. Hier vond ik een speelstijl die bij me past. Ik kreeg snel een heel goed gevoel bij deze club en de trainer. Henk de Jong heeft echt vertrouwen in mij.'

De Ridder is direct de oudste speler in de selectie van Cambuur. Hij tekende een contract tot medio 2015. 'Ik heb wat pech gehad met blessures, dus ik kijk niet te ver vooruit. Over 29 wedstrijden zien we wel verder. Volgens de medici heb ik een atletisch lichaam en slijt ik niet snel. De chirurg die mij opereerde, vertelde achteraf dat mijn knie verder puntgaaf is. Volgens hem moet ik nog makkelijk acht jaar op dit niveau meekunnen.'

Bron: VI

De Gast

Gepresenteerd als aanwinst. Tot nu toe weinig laten zien.

michello

Slechts 1 hele wedstrijd en 2x 1 helft meegedaan. Beetje voorbarig niet?  :_schater

hobbes

Een speler met ervaring heb je ook nodig in zo'n jonge ploeg. Ook al zal hij niet alles spelen zal hij de jongere spelers toch ook nog wel wat kunnen leren. En het is zeker geen slechte voetballer.

papier

Ervaring is overschat joh, je moet iemand hebben die kan en vooral wil voetballen. Niet zo'n slapjanus als De Ridder die evengraag met z'n telefoontje op de tribune zit.

speculeter

Heeft niet de snelheid van een vleugelspits.
Maar snel Narsingh en Schet op de vleugel.

Sakas

Moet eerlijk zeggen dat hij mij tot nu toe ook nog niet heeft kunnen overtuigen op de vleugel.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Cor

Citaat van: papier op september 30, 2014, 11:07:15
Ervaring is overschat joh, je moet iemand hebben die kan en vooral wil voetballen. Niet zo'n slapjanus als De Ridder die evengraag met z'n telefoontje op de tribune zit.

Wat een drukte om 1 camerashot. Mijn God, veel bekrompener als wat hier nu gebeurt vind je het zelden.

dizzhead

Citaat van: Cor op september 30, 2014, 13:36:28
Wat een drukte om 1 camerashot. Mijn God, veel bekrompener als wat hier nu gebeurt vind je het zelden.

:y

okkele

Citaat van: papier op september 30, 2014, 11:07:15
belachelijk.
wees nou maar blij dat hij genoegen neemt met minder salaris dan hij gewent is zodat we hem hier mogen zien.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.