Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Die DKVer die dit op z'n geweten heeft!!!@2@2%#&

speculeter

Wie was die dkv er?
Zoek hem wel even op l0l

Dokkumer

Citaat van: PePe op november 19, 2014, 22:34:24
Die DKVer die dit op z'n geweten heeft!!!@2@2%#&
doe vd Dwergh 2 maar :devil

The Prominence

Collingwood

Slecht nieuws:

Henk Albers @HenkAlbers1970 
De Ridder tot en met de winterstop uitgeschakeld. 'Op echo scheur in hamstrings te zien', aldus #Cambuur-trainer De Jong.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op november 21, 2014, 12:26:35
Slecht nieuws:

Henk Albers @HenkAlbers1970 
De Ridder tot en met de winterstop uitgeschakeld. 'Op echo scheur in hamstrings te zien', aldus #Cambuur-trainer De Jong.
de roon. ... l8l

Galdiano

Waarom halen jullie iedere keer De Roon erbij?
Dit is een hele andere blessure en een scheur loop je niet op door een paar tikjes van De Roon.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

The Prominence

Citaat van: Galdiano op november 21, 2014, 12:50:26
Waarom halen jullie iedere keer De Roon erbij?
Dit is een hele andere blessure en een scheur loop je niet op door een paar tikjes van De Roon.

LEEUWARDEN – Daniel de Ridder is woensdag opnieuw geblesseerd geraakt.
In nota bene de laatste minuten van de training (op het echte gras van vv Leeuwarden, red.) greep De Ridder met een van pijn vertrokken gezicht naar de hamstring.
,,Potverdorie", baalde trainer Henk de Jong. ,,Hij was net fit en dan krijgen we dit. Zonde, zonde."
De Jong refereerde aan de tik die De Ridder in de derby bij SC Heerenveen ontving.
Toen kreeg de linkervleugelaanvaller een kwartier voor tijd een schop van HeerenveenDkv-aanvoerder Marten de Roon.
,,En sindsdien is het houden en keren", constateerde Henk de Jong. ,,Daniël voetbalt vanaf dat moment geforceerd, in een andere houding, en juist dan krijg je blessures."
Henk de Jong is pessimistisch: ,,We moeten maar even afwachten wat de dag van morgen brengt, maar het ziet er niet goed uit."
Cambuur speelt zondag (16.45 uur) in en tegen Utrecht

sinds die tik voetbalt ie geforceerd en raakt ie weer geblesseerd dus wel degelijk de schuld van die vieze grafboer :R

Gasgeve

Als je zit dat hij geforceerd voetbalt, geef je hem nog een weekje extra rust en laat je hem niet geforceerd door voetballen, zodat hij een scheur oploopt lijkt mij.

Galdiano

Ik vind het maar klinkklare onzin. 
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

runner 1

Jammer maar je kon er op wachten Daniel is zeer fragiel maar zeker een gemis hij is de speler die wat extra kan brengen bij Cambuur
Voor hem is het heel triest dat hij er een  lange tijd niet bij zal zijn maar voor een ander weer een kans om zich te laten zien .

Waarvan akte.

666

Citaat van: runner 1 op november 21, 2014, 15:29:20
Jammer maar je kon er op wachten Daniel is zeer fragiel maar zeker een gemis hij is de speler die wat extra kan brengen bij Cambuur
Voor hem is het heel triest dat hij er lange tijd niet bij zal zijn maar voor een ander weer een kans om zich te laten zien .

Waarvan akte.

l8l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Hilversum voor Cambuur

Na de komst van Narsingh en De Ridder dacht ik. Structurele blessures, daar geloof ik niet in. Nu ga ik er toch aan twijfelen  :(

John Hiatt

Vast plekje reserveren in Greunshiem.

speculeter

Stelletje zeikerds hier.
Heeft bewust gekozen voor ons cluppie.
Ging met hem erbij erg goed qua voetbal.
Maar ja dat is mijn mening.