Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

De uitkaart, gezamenlijk statement SC Cambuur BVO en SCS Kern van Cambuur

Gestart door KernvanCambuur, januari 25, 2013, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

oost

Ik zie het probleem niet van een uitkaart.
Als je je gewoon gedraagt hoef je niks te vrezen.
Die kaart is vooral bedoeld om de raddraaiers er tussenuit te plukken. Maar helaas is dat volledig mislukt .
Er is dit seizoen dan wel helemaal niks gebeurt maar de personen die het veroorzaakte ten tijden van Roda zitten weer keurig op de tribune. Als de knvb nou eens veel zwaarder ging straffen qua vandalisme kun je de uitkaart qua regels versoepelen . Maar zolang dat niet het geval is moeten we blij zijn met de huidige opzet.

Lore

Citaat van: oost op mei 21, 2013, 17:07:00
Die kaart is vooral bedoeld om de raddraaiers er tussenuit te plukken. Maar helaas is dat volledig mislukt .
Er is dit seizoen dan wel helemaal niks gebeurt maar de personen die het veroorzaakte ten tijden van Roda zitten weer keurig op de tribune. Als de knvb nou eens veel zwaarder ging straffen qua vandalisme kun je de uitkaart qua regels versoepelen . Maar zolang dat niet het geval is moeten we blij zijn met de huidige opzet.

Hmm, niet helemaal met je eens. Dus omdat die raddraaiers er zijn moet iedereen zijn gegevens laten registreren? Ik heb geen vertrouwen in de opslag van de gegevens door een voetbalclub en ik heb een hekel aan dat de club mij voorschrijft wanneer ik moet vertrekken. Ik wil gewoon graag naar een stadion rijden en zelf beslissen if ik eerst nog even een hapje ga eten.

Ik geloof ook niet dat dit eventuele raddraaiers tegen houdt. Die gaan dan wel weer met een boot ofzo!

SCC-J

Citaat van: oost op mei 21, 2013, 17:07:00
Dit is echt wel 10x langs gekomen lees het topic door en je weet waarom men er tegen is...

SCC-J

Citaat van: jeff op mei 21, 2013, 16:49:00
Hebben deze clubs geen pasfoto op sk en cc staan? Ado 9 jaar geleden wel, weet niet hoe het nu is.
Maar die uit kaart kan de prullenbak in. Ben alleen bang dat cambuur dat niet gaat doen.
Nee dacht het niet enkel id kaart net als we dat nu al doen met onze sk

jeff

Ik was benieuwd hoe de andere clubs dit hebben geregeld in de eredivisie, dus dan is er wat uit te zoeken.
Na een rondgang over alle website van de clubs die op dit moment in de eredivisie speelde. (vvv en willem2 niet mee genomen)
Kom je er al snel op uit dat bijna alle clubs de sk of cc met uit registratie hebben, waarbij sommige clubs een pasfoto verplicht is.
Waarbij je de kaarten voor uitwedstrijden gewoon online kan bestellen ipv naar het stadion moet gaan en dus vrij moet nemen als je werkt.
Voor de mensen die het leuk vinden heb alles in een pdf bestand gezet :klik

Westerpark

Bedankt voor het overzicht.

Wordt toch wel wederom bevestigd dat onze uitkaart zelfs in vergelijking met de grote Eredivisie clubs erg overdreven is.
Gewoon seizoenkaarthouders een pasfoto in laten leveren, clubcard voor de niet sk-houders en afstappen van alle betuttelende artikelpunten.

Met de invoering van clubcards voor de losse kaartverkoop bij thuiswedstrijden maakt men hopelijk ook de stap naar de afschaffing van de uitkaart in huidige vorm.

Danny

Citaat van: SCC-J op mei 21, 2013, 19:29:36
Nee dacht het niet enkel id kaart net als we dat nu al doen met onze sk

Bij Ado moet je met ID naar het stadion voor een (s)cc. Daar moet je in een bezemkast een gelaatsscan laten maken. Op je kaart komt ook een foto van die scan. Maar veel wedstrijden heb je daar geen clubcardverplichting, omdat het niet meer het roemruchte ADO van zuiderpark is. Al zal het natuurlijk nooit een yuppenclub worden.

Het beste is om inderdaad helemaal niet mee te werken aan het systeem wat de KNVB en BVO's opleggen en zelf achter je kaarten aan te gaan voor de verschillende wedstrijden. Dan kan je lekker maar rustig je gang gaan en van het wedstrijdbezoek genieten op de manier die jou het beste uitkomt. Zo wil ik het komend seizoen ook bij Cambuur gaan doen. Hopen dus op niet te veel gloryhunters die alle scc afnemen. :D

SCC-J

Bij AZ bestel je een seizoenskaart/ Clubkaart en heb je ook recht op uitwedstrijden. (je SK is ook je uitkaart). Simpeler kan toch niet!

Danny

Citaat van: SCC-J op mei 25, 2013, 12:52:32
Bij AZ bestel je een seizoenskaart/ Clubkaart en heb je ook recht op uitwedstrijden. (je SK is ook je uitkaart). Simpeler kan toch niet!

Dan zijn er denk wel striktere voorwaarden van toepassing. Stel jij wilt zo'n AZer, die collega van je is, meenemen naar Cambuur-AZ. Dan kan hij daarvoor een SV met boete krijgen. En misschien jij ook. Je bent dan verplicht je aan het opgelegde manier van vervoer te houden.

SCC-J

Citaat van: Danny op mei 25, 2013, 13:03:14
Dan zijn er denk wel striktere voorwaarden van toepassing. Stel jij wilt zo'n AZer, die collega van je is, meenemen naar Cambuur-AZ. Dan kan hij daarvoor een SV met boete krijgen. En misschien jij ook. Je bent dan verplicht je aan het opgelegde manier van vervoer te houden.
Wat een onzin!

weestwel

Hoe zit het eigenlijk als je niet meer van de uitkaart gebruik wenst te maken. Moet je hiervoor een schriftelijk verzoek indienen bij Cambuur? Hoe kun je erop vertrouwen dat al je gegevens worden verwijderd uit de opsporingsdatabase van Cambuur? En welke geldigheidsduur heeft de uitkaart?

Treb

Citaat van: weestwel op mei 27, 2013, 15:18:43
Hoe zit het eigenlijk als je niet meer van de uitkaart gebruik wenst te maken. Moet je hiervoor een schriftelijk verzoek indienen bij Cambuur? Hoe kun je erop vertrouwen dat al je gegevens worden verwijderd uit de opsporingsdatabase van Cambuur? En welke geldigheidsduur heeft de uitkaart?

Dus voor wedstrijden als Oss, Telstar en Emmen heb je een uitkaart aangevraagd en nu we naar Ajax, Feyenoord en die stinkboeren moeten wil je je uitkaart weer inleveren?

8P

Westerpark

Afkomstig van website BVO:

'De komende weken en maanden bent u wel gewoon van harte welkom bij de administratie van het Cambuur Stadion voor het aanvragen en aanschaffen van uw seizoenkaart, uitkaart en/of Cambuur-merchandise.'

Voorspelt niet veel goeds voor wat betreft afschaffing uitkaart.

Danny

Citaat van: SCC-J op mei 25, 2013, 13:42:43
Wat een onzin!

Ik weet dat bij sommige clubs verschillende voorwaarden van toepassing zijn op een gewone seizoenskaart en een uitkaart. Oa dat je verplicht bent je aan de opgelegde vervoersregeling te houden. Met anders de standaard bijbehorende sancties van SV enzo. Ik nam aan, dat bij AZ je dan automatisch aan bijvoorbeeld de vervoersregeling moet houden. Misschien is dat inderdaad onzin. Maar dergelijke regels mag elke club denk niet afzonderlijk opstellen, maar doen de KNVB en alle BVO's dat tezamen. Voor mij geen uitkaart. Ik neem liever elders plaats. Dat gaat gemakkelijk, want overal zijn wel gelijkgestemden.

TM

Citaat van: Westerpark op mei 28, 2013, 13:41:17
Afkomstig van website BVO:

'De komende weken en maanden bent u wel gewoon van harte welkom bij de administratie van het Cambuur Stadion voor het aanvragen en aanschaffen van uw seizoenkaart, uitkaart en/of Cambuur-merchandise.'

Voorspelt niet veel goeds voor wat betreft afschaffing uitkaart.

Die afschaffing kun je wel vergeten meneer..