Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

De uitkaart, gezamenlijk statement SC Cambuur BVO en SCS Kern van Cambuur

Gestart door KernvanCambuur, januari 25, 2013, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

0517

Ben benieuwd of er nog wat aan de reglementen zal worden gesleuteld. Hoe dan ook lijkt het mij dat een hoop mensen nu toch wel met pijn in 't hart een uitkaart nemen om wedstrijden als Olle, Grunn, Dkv, Eagles en Feyenoord te bezoeken...

Eventueel autocombi's naar Nec, Nac, Az, Heracles etc? Ten minste, als je ziet waar Groningen allemaal heen mag met de auto-combi of eigen vervoer...

veroen

Zijn hier ook mensen van KCV op forum die hier op kunnen/willen reageren?
Ben wel benieuwd wat er eventueel besproken is nml en met mij nog vele anderen...

Galdiano

In het tijdperk van Roepieh, Clint en M. kreeg je vaak een duidelijk antwoord en bij eventueel onduidelijkheden zochten ze het uit, en kwamen er op terug!

Tegenwoordig is het één en al drama. Communicatie kennen ze niet, en bij al een antwoord is het heel oppervlakkig en niet concreet.
Als men met een tegenargument of vraag komt, kruipen ze weer terug in de schuilkelder om er maanden niet meer uit te komen!

één grote trieste bende bij de KVC!
Waar ze zich op dit moment mee bezig houden? Joost mag het weten!

Enige op dit forum zover ik weet is Montana.

Misschien kan die eens gedetailleerd antwoord geven!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Nu de seizoenskaarten en clubkaarten hard gaan ben ik eigenlijk benieuwd hoeveel uitkaarthouders er sinda de promotie zijnbijgekome... iemand een idee?

veroen

Blijft belachelijk dat er verder maar niks naar buiten komt hierover?
zijn hier nou echt geen mensen van KVC aanwezig?!?! (Montana?)

Je zou toch ook zeggen dat je met een SK of CC de persoonsgegevens hebt en daarmee gewoon je kaartje voor uit kan halen?

DC

Misschien heb ik er overheen gelezen maar moet je nou ook nog een CC aanschaffen als je al een uitkaart hebt?

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: pvanbuijtene op juni 13, 2013, 14:19:27
Nu de seizoenskaarten en clubkaarten hard gaan ben ik eigenlijk benieuwd hoeveel uitkaarthouders er sinda de promotie zijnbijgekome... iemand een idee?

Toen ik mn seizoenkaart verlengde meende ik een behoorlijke stapel te zien daar op de tafel.
Dus een paar honderd erbij vermoed ik.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCC-J

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 13, 2013, 16:13:13
Toen ik mn seizoenkaart verlengde meende ik een behoorlijke stapel te zien daar op de tafel.
Dus een paar honderd erbij vermoed ik.
En dat waren geen CC ??

Don

Ik heb ook hele stapels zien liggen bij de receptie en dat was met pasfoto erop, en die heb je niet voor cc nodig.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Goudvinger

Hoe zit het eigenlijk met de uitkaart? Ik heb nog zo'n uitkaart op telegraafformaat, maar ik heb begrepen dat er nu een kleinere is? Kan ik mijn oude uitkaart nog gebruiken of moet ik hem omwisselen? En als dat het geval is, moet ik dan opnieuw pasfoto's aanleveren?

De Jager

Citaat van: Goudvinger op september 02, 2013, 12:43:56
Hoe zit het eigenlijk met de uitkaart? Ik heb nog zo'n uitkaart op telegraafformaat, maar ik heb begrepen dat er nu een kleinere is? Kan ik mijn oude uitkaart nog gebruiken of moet ik hem omwisselen? En als dat het geval is, moet ik dan opnieuw pasfoto's aanleveren?

Je nieuwe kan je gewoon ophalen, je oude pasfoto is daarop afgedrukt.

Goudvinger

Citaat van: De Jager op september 02, 2013, 12:56:06
Je nieuwe kan je gewoon ophalen, je oude pasfoto is daarop afgedrukt.

Dus hij is reeds gemaakt zonder dat ik hem aan hoef te vragen?

gobo

Met dat kut apparaat krijgen we het vak in dkv niet eens vol.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....