Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 5 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter

Albert Rusnák

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2014, 11:23:17

Vorige topic - Volgende topic

Whoestemen

Citaat van: zeewolde op juli 25, 2014, 19:51:00
andere stadions lijken hooguit op dat van ons en niet andersom :(

Stadion en fans zijn uniek en niet te vergelijken |:)

Must meer oppe emoticons lette  :zweep

Marc S

Citaat van: Scc01 op juli 25, 2014, 20:51:50
Wordt een  kort seizoen voor hem. Als die blessure ellende nu al
Bezig is...

Met Rusnak?

Scc01

Citaat van: Marc S op juli 25, 2014, 21:00:24
Met Rusnak?

Verkeerde topic wou reageren op narsingh

Collingwood

Welkom!

Hopelijk groeit hij uit tot een sensatie!

|:)
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op juli 25, 2014, 22:00:45
Welkom!

Hopelijk groeit hij uit tot een sensatie!

|:)
Laten we het hopen, van wie gaat dat half jaar contract uit? In Engeland gebeurt dat veel meer maar heb het in Nederland nog maar weinig gezien..

in ieder geval welkom Albert..

Sakas

Citaat van: grijskijker op juli 27, 2014, 08:59:12
Laten we het hopen, van wie gaat dat half jaar contract uit? In Engeland gebeurt dat veel meer maar heb het in Nederland nog maar weinig gezien..

in ieder geval welkom Albert..

komt door dat hij een  contract heeft tot het einde van het seizoen. Op deze manier heeft city de keus wat te doen met zijn contract en anders zou hij aan het einde van zijn contact zo transfervrij de deur kunnen uitlopen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sccvl

Citaat van: Sakas op juli 27, 2014, 10:07:39
komt door dat hij een  contract heeft tot het einde van het seizoen. Op deze manier heeft city de keus wat te doen met zijn contract en anders zou hij aan het einde van zijn contact zo transfervrij de deur kunnen uitlopen.

Hoop dat Cambuur wat centjes achter de hand houd voor deze jongen mocht die de eerste seizoenshelft bevallen. Denk wel dat het een geweldige versterking is voor Cambuur, maar helaas zullen andere clubs niet liggen slapen mocht die geweldig presteren.

SCCRulez

Welkom bij SCC en zorg dat het stadion ontploft met mooie goals en steekpasses!  |:)

Galdiano

Wat een fantastische speler!!!
Samen met Meleg is dit een top combinatie. 
Balletjes laten lopen één keer raken, passes over 20/30 meter, steekballetjes.
Ritzmaier? Nee Dan kies ik voor Rusnak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:12:42

Samosreme  _O_
Henk, held, bedankt

grijskijker

Eensch!

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 10, 2014, 08:27:35
Samosreme  _O_
Zijn er ondertitels beschikbaar?

Destroyer

Prachtig, dat enthousiasme na 1 wedstrijd. Laten er nu eerst de winterstop halen voordat we Ritzmaier & co vergeten zijn...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gobo

Huurling Manchester City: 'Echt onder de indruk van de sfeer bij Cambuur'
zondag 10 augustus 2014 om 10:30 door Edwin Radstaat

lbert Rusnak speelde pas één duel in de hoofdmacht van Manchester City, maar oogde zaterdag bij zijn nieuwe club SC Cambuur als een gelouterde prof in het duel met FC Twente (1-1). Met een doelpunt en fraaie steekpasses viel de Slowaakse middenvelder direct in de smaak bij het thuispubliek. "Aan het begin van de wedstrijd was ik echt onder de indruk van de sfeer hier", blikte Rusnak (20) terug op zijn debuut.

Cambuur lijkt met Rusnak een nieuwe smaakmaker naar de Eredivisie te hebben gehaald. Rusnak straalde vooral in balbezit uit dat het niet voor niets is dat Manchester City hem op 13-jarige leeftijd naar Engeland haalde. De Slowaak was bovendien niet te beroerd was om ook verdedigend zijn werk te doen. "Ik krijg hier de kans om mezelf ontwikkelen. Dan mag ik daar ook iets voor terugdoen en niet alleen de mooie dingen voor me opeisen."

Manchester City verhuurde Rusnak eerder aan Birmingham City en Oldham Athletic. Een nieuwe periode bij zo'n club zag hij echter niet zitten. "Je had daar het idee dat de bal vaker in de lucht is dan op het veld. De meeste verdedigers zijn ook heel lang daar, dan kan ik als kleine jongen weinig uitrichten", verklaarde hij lachend dat de lagere Engelse competities niet altijd prettig zijn voor een technisch vaardige middenvelder.

Rusnak koos dan ook bewust voor een avontuur in het buitenland en zijn oog viel op de eredivisie, waar veel clubs aanvallend willen voetballen. "Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig van Cambuur wist, maar wel dat ze het vorig jaar goed hebben gedaan. Toen volgde ik de eredivisie al, maar het meeste over Cambuur heb ik toch van internet gehaald."

Op internet zal hij ongetwijfeld minder over Cambuur hebben gevonden dan er valt te lezen en te zien over Manchester City. Die 'mindere' status was voor Rusnak echter geen reden om Cambuur af te wijzen. "City wil de beste club van de wereld zijn, alles is er groot. Maar ik vind zo'n kleine club ook mooi, zeker met zo'n aanhang. Ik ben uiteindelijk maar een normale jongen, een club als Cambuur past goed bij mij."
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Clint

Mooi stuk. Lekker down to earth deze jongen. Geen sterallures.
Heerlijke speler.

grijskijker

Manchester City-huurling denkt nu al aan langer verblijf in Eredivisie
maandag 11 augustus 2014 om 07:49 door Fabian Eijkhout

Albert Rusnak had niet lang nodig om de harten van de SC Cambuur-fans te veroveren. Afgelopen weekend maakte hij na dertien minuten zijn eerste officiële treffer in het shirt van de club uit Leeuwarden, tegen FC Twente. De van Manchester City gehuurde smaakmaker geeft bovendien nu al aan dat hij langer wil blijven.

Cambuur heeft met Manchester City de afspraak dat het Rusnak voor minimaal een half jaar mag huren. De speler zelf hoopt echter op een langer verblijf. "Ik zou het liefst het hele seizoen bij Cambuur blijven, maar in Engeland is het gebruikelijk om een speler voor zes maanden te verhuren. In de winter volgt een evaluatie", aldus Rusnak in gesprek met De Telegraaf.

Rusnak, die op dertienjarige leeftijd de overstap maakte van Slowkije naar Engeland, is met een doel naar Cambuur gekomen. "Ik ben naar Nederland gekomen om mezelf te ontwikkelen. Daar leent de eredivisie zich uitstekend voor. Het type voetbal dat hier wordt gespeeld, ligt mij heel goed." Manchester City verhuurde Rusnak eerder aan Birmingham City en Oldham Athletic.