Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
42 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Albert Rusnák

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2014, 11:23:17

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Mirror: West Ham are among a string of clubs interested in Man City winger Albert Rusnak (20), who is out of contract next summer. #whufc
12:54am - 11 aug 14

Van het Twitter account Westham news.

Collingwood

Staat in het elftal van de week van het AD.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 11, 2014, 09:07:10
Mirror: West Ham are among a string of clubs interested in Man City winger Albert Rusnak (20), who is out of contract next summer. #whufc
12:54am - 11 aug 14

Van het Twitter account Westham news.

:_schater :_schater Van onze grote trots naar de enige andere club in de wereld waar ik ooit een seizoenkaart heb gehad? Het zou wat zijn!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Lore op augustus 11, 2014, 12:05:45
:_schater :_schater Van onze grote trots naar de enige andere club in de wereld waar ik ooit een seizoenkaart heb gehad? Het zou wat zijn!

Forever blowing bubbles? Ben er zelf ook 2x geweest met de Hammer Army Holland, geweldige club idd.

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 11, 2014, 12:17:10
Forever blowing bubbles? Ben er zelf ook 2x geweest met de Hammer Army Holland, geweldige club idd.

Ja, man! Fantastisch club, maar toeval dat ik er ooit ben beland. Mijn zusje woonde er vlak bij in Canning Town en daarom ging ik er al wel eens mee. Toen ik zelf naar Londen ging was snel duidelijk waar ik voetbal wilde kijken!

Eewal

Ik ben ook ooit 1 keer bij West Ham geweest. Van wat ik heb gehoord was het een erg slechte wedstrijd, maar was de sfeer great!  :devil

Lore

Citaat van: Eewal op augustus 11, 2014, 12:55:24
Ik ben ook ooit 1 keer bij West Ham geweest. Van wat ik heb gehoord was het een erg slechte wedstrijd, maar was de sfeer great!  :devil

Het voetbal was wel vaker erg matig hoor! Maar na jaren bij Cambuur op de tribune te hebben gezeten was ik dat wel gewend!  :_schater

Eewal

Citaat van: Lore op augustus 11, 2014, 12:56:47
Het voetbal was wel vaker erg matig hoor! Maar na jaren bij Cambuur op de tribune te hebben gezeten was ik dat wel gewend!  :_schater

na enkele jaren kelder Jupiler League kan ik het hele leven tegenwoordig veel beter relativeren :)

Galdiano

En toch kijk ik regelmatig met weemoed terug, naar die tijd!
En dal doel ik met name op de sfeer qua uitwedstrijden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken

Is na zijn eerste 90 minuten in de Eredivisie door voetbalzone in ieder geval alvast ge-bookmarked.

http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=221604#14

legeips

Leuk dat jullie een paar keer in Engeland mochten bellen blazen, maar het moraal van het verhaal is dat Rusnak pleite is als er een mooi transfer bedrag voor hem klaar ligt.

Dat zou een erg lastige start zijn na de kerst zijn..

hobbes

Mooi stukje in de Telgraaf

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/22963723/__Rusnak_en_Meleg_verstaan_elkaar__.html

Vooral:
Het enige wat de nieuwe nummer tien tot voor kort van Cambuur wist, was dat het een klein stadion had, waar de supporters geluid maken alsof je in Camp Nou speelt. Dat had Karim Rekik hem verteld,

Utekleitrokken

Citaat van: legeips op augustus 14, 2014, 09:42:44
Leuk dat jullie een paar keer in Engeland mochten bellen blazen, maar het moraal van het verhaal is dat Rusnak pleite is als er een mooi transfer bedrag voor hem klaar ligt.

Laten we hopen dat ze dan een waardige vervanger sturen voor op die positie, die na de winterstop het hier mag waarmaken. :zweep Zoiets suggereerde Henk de Jong ook in een interview.

Marc S

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 14, 2014, 09:59:12
Laten we hopen dat ze dan een waardige vervanger sturen voor op die positie, die na de winterstop het hier mag waarmaken. :zweep Zoiets suggereerde Henk de Jong ook in een interview.

Misschien heeft Yaya Toure het dan nog steeds niet naar zijn zin  :_schater

Lore

Citaat van: legeips op augustus 14, 2014, 09:42:44

Dat is onderdeel van de constructie. En als een club als West Ham hem wil halen in de winter, dan heeft hij hier voor de winter echt enorm goed gepresteerd. Dan is hij gewoon niet meer te behouden.