Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden

Gestart door siepelsjeu, augustus 01, 2014, 19:01:48

Vorige topic - Volgende topic

Heracles - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.9%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (4.9%)
Etiënne Reijnen
25 (30.9%)
Lucas Bijker
9 (11.1%)
Wout Droste
3 (3.7%)
Erik Bakker
1 (1.2%)
Mohamed El Makrini
3 (3.7%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van der Streek
1 (1.2%)
Michiel Hemmen
31 (38.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 78

Stemmen gesloten: augustus 29, 2014, 21:55:30

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2014, 20:44:57
Stadioncapaciteit 8500 (wikipedia)
Toeschouwers 8203 (Fox)

Dus 297 vrije plaatsen, hum lijkt me vrij weinig voor wat wij gezien hebben  8P

Vreemd.. tellen daar zeker net zo als in Amsterdam  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Marc S op augustus 24, 2014, 20:49:11
Aantal verkochte SK's+het aantal losse kaarten. Dat 20-30% van de sk houders niet op is komen dagen doet voor hen niet ter zake.

sunderland

Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:21:00
Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
heb de weds niet gezien .Maar ondanks dat het niet klopte werd Belhassani gewisseld .Zou dat met ons middenveld te maken hebben gehad?Henk heeft er duidelijk over nagedacht van te voren .wat ik heb begrepen waren wij niet best [verrot dat in een uitwedstr]maar was heracles nog slechter .Kortom maken wij het onze tegenstander heel lastig om te voetballen .Niet voor niks was Twente blij met een pnt en kon Vitesse amper kansen creeeren tegen ons

Marc S

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2014, 21:12:17
heb de weds niet gezien .Maar ondanks dat het niet klopte werd Belhassani gewisseld .Zou dat met ons middenveld te maken hebben gehad?Henk heeft er duidelijk over nagedacht van te voren .wat ik heb begrepen waren wij niet best [verrot dat in een uitwedstr]maar was heracles nog slechter .Kortom maken wij het onze tegenstander heel lastig om te voetballen .Niet voor niks was Twente blij met een pnt en kon Vitesse amper kansen creeeren tegen ons

Ik denk persoonlijk dat deze wedstrijd niet te vergelijken viel met die tegen twente en vitesse. Wij speelden de eerste 30 minuten goed voetbal, heracles had weinig te vertellen, daarna werden wij een vechtwedstrijd ingesleept en was het gewoon slecht van beide kanten, vooral op het middenveld werd het slordig bij ons en de flanken. toen zij uiteindelijk rood kregen hadden wij zeker de overhand zat de goal er aan te komen maar was het nog steeds slordig.

Yellow Army

Citaat van: Marc S op augustus 24, 2014, 20:49:11

Net als de meeste andere clubs vermelden ze het aantal verkochte toegangsbewijzen ipv het aantal daadwerkelijke bezoekers.
Area 58

PePe

Tom Egberts: Cambuur nog op de 3e plaats. (jaloers?)

Lore

Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 20:31:19
die tribune links van ons (hoofdtribune) was helemaal leeg man...  :zucht :zucht

Maar daar zitten toch de sponsoren van Heracles? Dan is het probleem nog een slag groter voor hen!