Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 5 leden (1 verborgen)
DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter, Bernardo

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden

Gestart door siepelsjeu, augustus 01, 2014, 19:01:48

Vorige topic - Volgende topic

Heracles - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.9%)
Vytautas Andriuskevicius
4 (4.9%)
Etiënne Reijnen
25 (30.9%)
Lucas Bijker
9 (11.1%)
Wout Droste
3 (3.7%)
Erik Bakker
1 (1.2%)
Mohamed El Makrini
3 (3.7%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van der Streek
1 (1.2%)
Michiel Hemmen
31 (38.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 78

Stemmen gesloten: augustus 29, 2014, 21:55:30

siepelsjeu

Heracles Almelo – SC Cambuur
Vrijdag 22 augustus, 20.00 uur
Polman Stadion, Almelo

Autocombi
-Kaartprijs €20,-
-Toegestaan maximaal 55 auto's en maximaal 5 busjes
-Omwisselen bij Cambuur Stadion vanaf 17.00 uur (routebeschrijving wordt verstrekt bij omwisselen)

Buscombi
-Maximaal 2 bussen
-Prijs 30 euro leden KvC, 35 euro niet leden KvC
-Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein om 16.30 uur
-Supporters dienen uiterlijk 16.10 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Instappen alleen op vertoon van uitkaart
Voor beide vervoersregelingen geldt dat het bezit van een uitkaart verplicht is en reizen buiten deze regelingen om niet zijn toegestaan.

Casuals-lwd

siepelsjeu

John Hiatt

AL

moodygrunn

Citaat van: AL op augustus 02, 2014, 13:38:04
Ik neem aan uitverkocht uitvak!

Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.
In Henk en Sandor we trust

zandokan

3 punten. Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter
Forza Peersman

SCC-J

Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2014, 13:42:41
Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.
Ja natuurlijk.  :wall

Hilversum voor Cambuur

de Schoot

Citaat van: zandokan op augustus 12, 2014, 10:28:00
3 punten. Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter

Haha mooi was dat. Jonkje kon week lang gratis roken drinken en nog bult zakgeld mee ook :)

Eewal

Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2014, 13:42:41

haha...

ik verwacht idd wel wat meer mensen bij uitwedstrijden, maar niet om de reden die jij hierboven schetst...

dizzhead

Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:17:11
haha...

ik verwacht idd wel wat meer mensen bij uitwedstrijden, maar niet om de reden die jij hierboven schetst...
Zou wel leuk zijn om inzage te hebben in de percentages seizoen kaart houders tov het aantal uitkaarthouders en de verkochte kaarten

Eewal

voor een paar wedstrijden zal het nu wel duidelijk zijn dat het buscombi's worden (DKV, Groningen Ajax etc.) . is het niet mogelijk de inschrijving voor deze wedstrijden veel vroeger te laten beginnen? en iets van korting geven bij bezoeken van meer wedstrijden? denk dat je zo uiteindelijk meer mensen mee zult krijgen.... ik weet het, off-topic, maar kan het verder nog niet ergens kwijt (volgens mij..)

jeff

Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:25:07
ik weet het, off-topic, maar kan het verder nog niet ergens kwijt (volgens mij..)
In algemeen staat een topic uitwedstrijden http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=338.0

Local east-side

Ik ben ook wel voor om diegenen die de vorige keer een bepaalde uitwedstrijd bezocht hebben voorrang te geven bij de kaartverkoop voor dezelfde wedstrijd in dit seizoen. Vooral bij wedstrijden als dkv en ajax uit, die afgelopen seizoen uitverkocht waren is dit een stuk eerlijker.