Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Na zijn blessure en wissel was het achterin even helemaal weg.

Yellow Army

Area 58

ejvdkam

Cultheld! Wat een passie die man! We mogen onze handen dichtknijpen met dit soort spelers die door het vuur gaan voor onze club! 

speculeter

Wat een passie!
Daarnaast ook nog een hele leuke sociale kerel!

Destroyer

Weken eruit hoorde ik, sterkte kerel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

el haj

Zonde dat we 'm een maand kwijt zijn. Los van wat 'ie voor Oranje betekend heeft; who the fuck is Kuyt? Niet de minste speler om in je broekzak te hebben.  _O_

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg

Citaat van: el haj op augustus 17, 2015, 22:41:25
Zonde dat we 'm een maand kwijt zijn. Los van wat 'ie voor Oranje betekend heeft; who the fuck is Kuyt? Niet de minste speler om in je broekzak te hebben.  _O_

Speelde die dan? Ik heb gehoord dat ie alleen maar uit penalties kan scoren  :_schater

Bascambuur

Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 23:34:33
Speelde die dan? Ik heb gehoord dat ie alleen maar uit penalties kan scoren  :_schater
Onterechte penalties.  :rodekaart

The Prominence

ik kwam Vytas vanmiddag tegen in de stad en ik kon het niet laten om te vragen hoe het met hem en zijn  blessure is. Hij zei dat hij nog 2 weken nodig heeft om weer fit te zijn.

Destroyer

Citaat van: Leovardiascc op augustus 24, 2015, 21:46:01
ik kwam Vytas vanmiddag tegen in de stad en ik kon het niet laten om te vragen hoe het met hem en zijn  blessure is. Hij zei dat hij nog 2 weken nodig heeft om weer fit te zijn.

Dat valt mee toch.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

The Prominence

vond ik wel, ik had langer verwacht.

Lore

mugel

Prima gast qua instelling en hoop dat ie snel weer fit is voor hem, en voor ons in de breedte.
Maar ook hij is een dertien in een dozijn, of in ons geval een halve dozijn   -speler.

Lore

Citaat van: mugel op augustus 24, 2015, 22:36:00
Prima gast qua instelling en hoop dat ie snel weer fit is voor hem, en voor ons in de breedte.
Maar ook hij is een dertien in een dozijn, of in ons geval een halve dozijn   -speler.

Niet met de verdedigers die erbij zijn gekomen. Als jij mag kiezen tussen Vytas of Peersman op de back is de keuze snel gemaakt lijkt mij!