Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: mugel op augustus 24, 2015, 22:36:00
Prima gast qua instelling en hoop dat ie snel weer fit is voor hem, en voor ons in de breedte.
Maar ook hij is een dertien in een dozijn, of in ons geval een halve dozijn   -speler.

Tegen Feyenoord absoluut de beste man. Doodzonde dat hij eraf moest. Als hij gewoon zijn taken uitvoert is hij voor mij de nr 1.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

Hij heeft een aanstekelijke agressie, ik denk dat dit straks ook wel weer overslaat op het team.

DayDreamer

Citaat van: PePe op augustus 25, 2015, 17:53:21
Hij heeft een aanstekelijke agressie, ik denk dat dit straks ook wel weer overslaat op het team.

Precies, voetballend een 13 in een dozijn voetballer, maar op 1 of andere manier heeft hij iets.

pvanbuijtene

Citaat van: DayDreamer op augustus 26, 2015, 10:19:31
Precies, voetballend een 13 in een dozijn voetballer, maar op 1 of andere manier heeft hij iets.

Hij weet wat een wedstrijd nodig heeft.. ik weet zeker dat die Vytas Tannane echt wel goed had geraakt na de 0-2..

dizzhead

Ik heb helaas niet alle media tot mijn beschikking. Iemand enig idee waarom hij eraf ging?

speculeter

Hamstring klachten...in de rust al.

speculeter

Citaat van: dizzhead op september 27, 2015, 15:36:00
Ik heb helaas niet alle media tot mijn beschikking. Iemand enig idee waarom hij eraf ging?
hamstring klachten. In de rust al.

dizzhead

Timmie

Wat hebben onze spelers met hamstrings?! Waar ligt dit aan? Iemand enig idee?

grijskijker

Citaat van: Timmie op september 28, 2015, 10:35:11
Wat hebben onze spelers met hamstrings?! Waar ligt dit aan? Iemand enig idee?
Hij komt tocht terug van een blessure en denk je dat hij dat 3 volledige wedstrijden in de week kan spelen?

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2015, 11:55:18
Hij komt tocht terug van een blessure en denk je dat hij dat 3 volledige wedstrijden in de week kan spelen?

Zijn nog zat spelers die last hebben van de hamstring..
Heb het niet alleen over Vytas.

grijskijker

Citaat van: Timmie op september 28, 2015, 11:59:19
Zijn nog zat spelers die last hebben van de hamstring..
Heb het niet alleen over Vytas.
Een veel voorkomende blessure in voetballand.. Kan verschillende oorzaken hebben.. Maar jij doelt vast ergens op, of niet?

JurjenS7

Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2015, 12:29:17
Een veel voorkomende blessure in voetballand.. Kan verschillende oorzaken hebben.. Maar jij doelt vast ergens op, of niet?
Komt door leidingwater hier juh, maar zodra we bij fec zitten is alles weer top  :_schater

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2015, 12:29:17

Ja, dat weet ik hoor. Snap ik ook wel, maar het is wel enorm veel bij Cambuur de laatste paar seizoenen! Snap dat niet zo eerlijk gezegd! In mijn beleving veel meer dan bij andere clubs!

666

Het komt door het echte gras... Ik vind dat iedere eredivisieclub op kunstgras moet voetballen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander