Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: okkele op november 24, 2014, 15:51:18

maar dat was zeker geen strafschop,net zomin als die duikeling van een utrechter vlak na de eerste penalty.(waar geen geel voor gegeven werd btw).

Daar maakte ik me nog het meeste kwaad over, meer dan over het feit dat Ogbeche niet zo'n beste acteur is.
Dat is gewoon inconsequent van de scheids en dat is Liesveld wél aan te rekenen.

poelie-lwd

Wordt steeds beter, verdedigend wat slimmer worden en aanvallend trainen op een goede voorzet. Die jongen komt er wel. Gaan we nog heel veel plezier aan beleven.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Speelde knappe pot.
Wissel? Geblesseerd?

Bernardo

Volgens mij was het gewoon een tactische omzetting alleen pakte het compleet verkeerd uit.

AL

Als hij niet geblesseerd was, was het inderdaad een domme wissel.
Had zelf een dubbele wissel toegepast gisteren in de rust:

Meleg en Hemmen eruit en Schepers en Bakker erin.
Schepers op links en vd Streek naar rechts. Bakker erbij op het middenveld waar AZ duidelijk de baas was.

SCC-J

Voor dat je commentaar dan wel het publiek wilt opzwepen zal toch eerst zelf goed moeten voetballen vriend!

sunderland

Citaat van: SCC-J op december 06, 2014, 23:58:51
Voor dat je commentaar dan wel het publiek wilt opzwepen zal toch eerst zelf goed moeten voetballen vriend!
hij was waardeloos

666

Dramatisch...  Echt niet te bevatten.  NAC profiteerde daar optimaal van.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 07, 2014, 00:50:56
hij was waardeloos

Was zeker niet goed, maar arme kerel.... Je zult elke wedstrijd Barto voor je hebben ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nac liet alle opbouw aan Mac Intosch en Vitas. Beide ongelofelijk veel ruimte, maar Mac intosch die niets durfde. Vitas durfde wel eroverheen te gaan maar kon werkelijk nergens de bal kwijt. Barto speelde de hele wedstrijd verstoppertje. In de tweede helft was Vitas echt helemaal kapot, kon ook nauwelijks meer verdedigen. Ik vind dat je als team dit werk niet aan hem mag overlaten, kwam veel te veel op hem aan ipv dat het middenveld verantwoordelijkheid nam.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Die jongen kijkt zijn ogen uit met het Cambuur publiek. Het team heeft het moeilijk en hij vraagt steun van het publiek, dat vind ik hartstikke mooi, alleen jammer dat een deel gaat joelen en fluiten. Maar van mij mag hij dat doen. Maar het zal hem vandaag wel zijn tegengevallen, het spel van het team en de reactie van het publiek.
Henk, held, bedankt

speculeter

Het was zo simpel geweest met die ruimte die hij had en waar niks mee gedaan werd.
Vytas in centrum en bijker naar de back.

Daddy T.

Wat een bullshit dat een speler eerst goed moet spelen, 100% inzet staat voorop en je kunt m hem nooit verwijten dat ie dat niet geeft! Wees blij dat ie de interactie zoekt met publiek om steun te vragen als het team niet draait, sfeer lijkt laatste tijd vooral afhankelijk van het resultaat. Velen blijken zich nog niet te realiseren dat we nog steeds boven onze stand staan en een plekje boven de nacompetitie met elkaar moet verdienen. Heb me ook lopen irriteren aan de "je moet je doodschamen" toen de 0-1 viel terwijl je nog geen half uur onderweg bent, gelukkig klapte vak 14 er positief overheen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

kapseltje

Waarom dekken Vytas en Mac-Intosch telkens op enkele meters afstand :?. Waarom niet gewoon kort erop? De buitenspelers van de afgelopen weken konden simpelweg omdraaien en met de bal richting de goal dribbelen.

Gasgeve

Citaat van: speculeter op december 07, 2014, 11:00:14
Het was zo simpel geweest met die ruimte die hij had en waar niks mee gedaan werd.
Vytas in centrum en bijker naar de back.
100 procent waar dit, snap ook niet waarom Bijker er af werd gehaald. Die kan toch ook wel gewoon op het veld kotsen?