Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: kapseltje op december 21, 2014, 19:30:42
Op dit moment hebben we m.i. twee betere linksbacks: Bijker en Pereira
Agree. Vytas valt me toch iets tegen. Had meer van hem verwacht.

manolo

had deze bikkel ook al niet een heel seizoen achter de rug? Hij doet het in mijn ogen vooralsnog prima, de snelle driehoekjes gaan hem minder af, maar hij doet wat hij moet doen: ingrijpen en de bal wegpuinen zo nu en dan. opbouwen is niet zijn sterkste kant maar hij ziet het spelletje prima. :thumbsup
never surrender

sccambuurlwdd

Vytas is mij nog meegevallen. Aan het begin vond ik hem niet goed, nu doet hij het wel iets beter. Bijker is denk ik wel beter. Pereira moet je niet als linksback (maar als rechtsback) gebruiken.

legeips

Citaat van: Dokkumer op december 21, 2014, 19:13:39
Goh Vytas speelt een keer minder en je moet helemaal je gram halen na zijn betere wedstrijden. Zit je zo vol opgekropte frustratie omdat je weken niet over je favoriete anti held hebt kunnen zeuren?

Hahaha... Een x???
Sommige hebben het wel zwaar als ik een kritische statement maak. vytas speelde voor de wedstrijd van gisteren beter dan tijdens zijn start en ik geef toe, dat ik dan niet de barricade op vlieg om te strooien met complimentjes..

Maar net als bij een aantal andere spelers zie ik een aantal dingen waar ik minder warm of blij van wordt als liefhebber en supporter.. No worries Cor, ik zal geen namen noemen..  :thumbsup

Maar ondanks de kritische noot, ben ik net zo blij als jullie met het mooie resultaat tot zover.
Vanaf nu kunnen we weer lekker speculeren over wie moet komen en wie gaat..

Lekker slapen allemaal en een hele fijne kerst toegewenst..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: legeips op december 21, 2014, 21:04:18

Het zelfde :thumbsup
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: legeips op december 21, 2014, 21:04:18
Hahaha... Een x???
Sommige hebben het wel zwaar als ik een kritische statement maak. vytas speelde voor de wedstrijd van gisteren beter dan tijdens zijn start en ik geef toe, dat ik dan niet de barricade op vlieg om te strooien met complimentjes..

Maar net als bij een aantal andere spelers zie ik een aantal dingen waar ik minder warm of blij van wordt als liefhebber en supporter.. No worries Cor, ik zal geen namen noemen..  :thumbsup

Maar ondanks de kritische noot, ben ik net zo blij als jullie met het mooie resultaat tot zover.
Vanaf nu kunnen we weer lekker speculeren over wie moet komen en wie gaat..

meenst dat echt .Ik had verwacht dat jij niks aan de kerst vond

legeips

Citaat van: sunderland op december 21, 2014, 21:41:04
meenst dat echt .Ik had verwacht dat jij niks aan de kerst vond

Ik meen bijna alles wat ik hier zeg... En zoals met alle berichten, doe ermee wat je wilt.. :thumbsup

Maar ik hou er mee op voor vandaag, want
Ik had "lekker slapen" geroepen.. Wil natuurlijk wel geloofwaardig blijven  :_schater

Cor

Maar je hebt nog niet gezegd of je tv of stadion kenner bent  8)

legeips

Citaat van: Cor op december 21, 2014, 21:58:10
Maar je hebt nog niet gezegd of je tv of stadion kenner bent  8)

Ik hev een heerlijk plekje op noord.. Hest mij niet sien tikken op mien lulijzer tijdens de wedstried?? Of was je toen nog niet wakker.. :P

Lekker koesen ouwe reus..

Len Cantello

Citaat van: legeips op december 21, 2014, 22:05:52
Ik hev een heerlijk plekje op noord.. Hest mij niet sien tikken op mien lulijzer tijdens de wedstried?? Of was je toen nog niet wakker.. :P

Lekker koesen ouwe reus..
Kan me voorstellen dat Cor dat niet ziet. Die is bezig z'n cluppie naar de drie punten te schreeuwen.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op december 21, 2014, 22:19:48
Kan me voorstellen dat Cor dat niet ziet. Die is bezig z'n cluppie naar de drie punten te schreeuwen.....
Cor het niet eens un luliezer met naar ut stadion...

Cor

Citaat van: Dokkumer op december 21, 2014, 22:28:25
Cor het niet eens un luliezer met naar ut stadion...

Nope, sta op Noord en ga vol voor de club. En dat al meer dan 40 jaar. Maar ik ben dan ook een liefhebber, geen kenner

Keira

Gewoon vol achter je club staan en elke wedstrijd er weer staan om ze aan te moedigen |:) :0=

Collingwood

Verdedigend uitstekend! Aan de bal matig, en als hij in vorm is redelijk. Heb liever Bijker op linksback, maar met Vytas sta je zeker niet voor lul.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC-J