Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

AL

PePe

Wij menen te hebben gezien, dat er een mogelijke handsbal aan de 2 - 1 vooraf ging?

CJ058

Citaat van: AL op januari 31, 2015, 23:08:35
Dat wel, maar de 2-1 reken ik hem aan.
Ebecilio is niet zijn man, waar is Barto of van de streek dan? Dat hij eerder moest knijpen, oke, maar om hem nu er op aan te rekenen.. Ik lees nergens dat Meleg of Bytyqi druk op de bal moeten zetten in die laatste minuut, werkelijk alle tijd om die bal er in te pompen!!

wiekie1969

Zeer beperkte voetballer, weinig inzicht, technisch zwak, slechte traptechniek. Ken mij niet bekoren deze jongen, ook al geeft hij meer dan 100 procent elke keer.

wiekie1969

Citaat van: CJ058 op februari 02, 2015, 08:51:12
Ebecilio is niet zijn man, waar is Barto of van de streek dan? Dat hij eerder moest knijpen, oke, maar om hem nu er op aan te rekenen.. Ik lees nergens dat Meleg of Bytyqi druk op de bal moeten zetten in die laatste minuut, werkelijk alle tijd om die bal er in te pompen!!

de 2-1 was een dikke fout van Reijnen, laat veel te gemakkelijk Borven de bal neerleggen.

CJ058

Hoor weinig over deze man, maar man oh man, je speelde prima gister, weinig op aan te merken!!

DayDreamer

Zit er anders wel erg vaak naast. Kazim weinig gezien, en dat was dan ook zijn opdracht.

CJ058

Citaat van: DayDreamer op februari 09, 2015, 09:26:48
Zit er anders wel erg vaak naast. Kazim weinig gezien, en dat was dan ook zijn opdracht.
Het enige minpunt wat me opviel is dat ie stond te slapen na die glijpartij. Geen wereldvoetballer maargoed, als je van Boxel gewend bent is Vytas al een verademing.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CJ058 op februari 09, 2015, 09:23:18
Hoor weinig over deze man, maar man oh man, je speelde prima gister, weinig op aan te merken!!

Probeerde een bal uit te verdedigen, miste de bal, viel op de grond en maakte hands, gelukkig zag de scheids daar geen penalty in  :|
Henk, held, bedankt

DeChef

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2015, 11:10:09
Probeerde een bal uit te verdedigen, miste de bal, viel op de grond en maakte hands, gelukkig zag de scheids daar geen penalty in  :|

Hij raakte de bal niet. Op beelden goed te zien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DeChef op februari 09, 2015, 11:11:23
Hij raakte de bal niet. Op beelden goed te zien.

Niet met zijn been of niet met zijn hand?  :P Heb de beelden nog niet terug willen zien
Henk, held, bedankt

Josli

Die laatste bal van de lijn. En dan die vuist in de lucht. Daar ga ik deze man altijd dankbaar voor zijn.

Tukker

Citaat van: Josli op februari 15, 2015, 16:14:00
Die laatste bal van de lijn. En dan die vuist in de lucht. Daar ga ik deze man altijd dankbaar voor zijn.
En met jou velen  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

fred

Begin van de wedstrijd stond hij de papegaaientribune al op te zwepen. GE-WEL-DIG.

Goede wedstrijd gespeeld ook trouwens  8)