Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
64 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: gewoon een fan op februari 16, 2015, 09:51:27
Vergeten te maken, ze stond bij ons op de tribune en wist niet waar ze zijn moest, ik heb haar even heel netjes naar haar plaats gebracht  :)

De bezemkast zeker  8)
Area 58

CJ058

Citaat van: gewoon een fan op februari 16, 2015, 09:37:09
Hij heeft een heel goede wedstrijd gespeeld  _O_
Ik denk dat zijn vriendin, wat trouwens een echt lekker ding is  _O_, hem iets heeft beloofd voor na de wedstrijd  :P
Dan kunnen zijn opmerkelijke teksten over 'vrouwen zijn slecht voor je carriere' ook wel de prullenbak in dus.  :_schater

scc-aaron

Citaat van: CJ058 op februari 16, 2015, 10:06:09
Dan kunnen zijn opmerkelijke teksten over 'vrouwen zijn slecht voor je carriere' ook wel de prullenbak in dus.  :_schater

Zijn zus is trouwens ook heel goed!

http://instagram.com/p/yFrAKRBJyS/?modal=true

CJ058

Utekleitrokken

Vergeten te maken, ze stond bij ons op de tribune en wist niet waar ze zijn moest, ik heb haar even heel netjes naar haar plaats gebracht  :)

Volgende keer even voor Noord langs s.v.p  :devil

pvanbuijtene

Citaat van: TopperM op februari 16, 2015, 09:47:29
Geweldige wedstrijd gespeeld, leeft voor zulke wedstrijden , samen met vd streek MOTM  |:)

volgens mij ook een speler die graag voetbalt voor de supprters.. houdt enorm van die beleving en gaat er echt beter van spelen... tegen nac thuis zag je dat ook al , bleef pubklliek aansporen omdat het team beter speelt als wij sfeer maken.

Dokkumer

Achter het bierhok op West? :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2015, 10:21:19
Achter het bierhok op West? :devil
is zijn vrouw die rechts of links naast hem? :_schater

John Hiatt

Na de competitie deze man paar weken op vakantie sturen en dan is hij volgend seizoen echt top!

Daddy T.

Schitterende reactie ook in zijn interview op cambuurTV over de sfeer tijdens derby gisteren en in de uitwedstrijd in Heerenveen.http://youtu.be/OHaZqhIz3-k
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

IsmailvanEssen

Citaat van: Daddy T. op februari 16, 2015, 11:45:22
Schitterende reactie ook in zijn interview op cambuurTV over de sfeer tijdens derby gisteren en in de uitwedstrijd in Heerenveen.http://youtu.be/OHaZqhIz3-k

Echt super reactie! Vond het zelf dus ook echt geweldig om dit allemaal mee te maken! Zulke spelers moeten we hebben! Hoop dat hij beter en beter gaat voetballen!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

John Hiatt

CambuurAmersfoort

Prachtige reactie. Zou z'n benen breken voor de driepunten.

En wat is die vd Streek toch ook een ontzettend sympathieke jongen zeg. Die straalt echt plezier uit!

PePe